Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych środków czystości, artykułów higienicznych i przemysłowych na potrzeby UKW

Data publikacji 2017-12-07
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629654-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337600005, 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych środków czystości, artykułów higienicznych i przemysłowych na potrzeby UKW.
2) Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych i prawnych, w oryginalnych, szczelnych opakowaniach producenta, z widoczną datą produkcji i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Asortyment oferowany przez Wykonawcę powinien być:
- dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta,
- zdatny do użytku przez okres co najmniej 12 m-cy od daty dostawy.
3) Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części, z których każda będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,
z zastrzeżeniem, iż oferta w każdej części winna być pełna. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną, wybraną przez siebie ilość części.
4) Podane w Formularzu cenowym ilości asortymentu mają charakter szacunkowy. Zamawiający w ramach kwoty umowy ma prawo do zamawiania w partiach każdego asortymentu w ilościach odmiennych w stosunku do ilości podanych w Formularzu cenowym, w szczególności Zamawiający ma prawo zamówienia każdego asortymentu
w ilości mniejszej.
5) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III IDW w Formularzu cenowym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7ffbe973-0c01-4f2e-9e05-e051d44b937f
Biuletyn 629654-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Regon 34005769500000
Zamawiajacy adres ulica Chodkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-064
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 419 100
Zamawiajacy fax 523 608 206
Zamawiajacy email zampub@ukw.edu.pl
Adres strony url www.ukw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ukw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, operator pocztowy lub kurier, osobiste doręczenie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 85-064 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza 30. Kancelaria Głowna, budynek A, pokój 108.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych środków czystości, artykułów higienicznych i przemysłowych na potrzeby UKW
Numer referencyjny UKW/DZP-281-D-19/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych środków czystości, artykułów higienicznych i przemysłowych na potrzeby UKW. 2) Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych i prawnych, w oryginalnych, szczelnych opakowaniach producenta, z widoczną datą produkcji i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Asortyment oferowany przez Wykonawcę powinien być: - dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta, - zdatny do użytku przez okres co najmniej 12 m-cy od daty dostawy. 3) Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części, z których każda będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdej części winna być pełna. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną, wybraną przez siebie ilość części. 4) Podane w Formularzu cenowym ilości asortymentu mają charakter szacunkowy. Zamawiający w ramach kwoty umowy ma prawo do zamawiania w partiach każdego asortymentu w ilościach odmiennych w stosunku do ilości podanych w Formularzu cenowym, w szczególności Zamawiający ma prawo zamówienia każdego asortymentu w ilości mniejszej. 5) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III IDW w Formularzu cenowym.
Cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek określony w pkt. 7.1.3. za spełniony, jeżeli z wykazu głównych dostaw i z treści dowodów* dołączonych do oferty ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7) będzie wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie przynajmniej dwie dostawy o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż odpowiednio dla: Część nr 1 – 176 000,00 PLN Część nr 2 – 1 000,00 PLN Część nr 3 – 14 000,00 PLN z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. * Dowodami, o których mowa, są: 1) poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt. 1 powyżej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest złożyć: a) Komplet dotyczących go dokumentów wymienionych w pkt. 10.3 lit. „a” do „b” b) Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 24 5. Oświadczenia składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji, których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz przez podwykonawców, składane są w oryginale 6.W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty foldery, karty charakterystyki, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem zasad i obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z art. 144 ustawy P.z.p oraz zasad ogólnych określonych tą ustawą. 3. Zmiany umowy mogą nastąpić tylko w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych środków czystości, artykułów higienicznych i przemysłowych na potrzeby UKW
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych środków czystości, artykułów higienicznych i przemysłowych na potrzeby UKW
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych środków czystości, artykułów higienicznych i przemysłowych na potrzeby UKW
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)