GuidZP400 |
dd818d57-a3ef-423e-8a40-383a0e134854
|
Biuletyn |
629260-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim
|
Regon |
-
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sokołów Podlaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(025) 7817400,
|
Zamawiajacy fax |
(025) 7817460
|
Zamawiajacy email |
aneta.lipska@powiat-sokolowski.pl,
|
Adres strony url |
http://www.powiat-sokolowski.bip.net.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.powiat-sokolowski.bip.net.pl/?c=154
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.powiat-sokolowski.bip.net.pl/?c=154
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W wersji papierowej zapakowanej zgodnie z opisem w SIWZ na podstawie art. 15 Ustawy z dn. 22 czerwca 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1020) oraz zgodnie z art. 10c ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Sokołowski ul. Wolności 23 08-300 Sokołów Podlaski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim na okres od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. w formie trzech pakietów.
|
Numer referencyjny |
Fn.272.20.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim na okres od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. w formie trzech pakietów.
Pakiet I - tusze i tonery do drukarek i kopiarek;
Pakiet II - wyroby papierowe i papier w ryzach;
Pakiet III - pozostałe materiały biurowe,
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załącznikach do SIWZ o nazwach: Formularz cenowy Pakiet I, Formularz cenowy Pakiet II, Formularz cenowy Pakiet III.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
10.4 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w oparciu o art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp do kwoty 20% wartości zamówienia podstawowego. Warunki zamówienia uzupełniającego będą tożsame z warunkami zamówienia podstawowego, warunki cenowe nie wyższe niż w ofercie zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia uzupełniającego polegać będzie na powtórzeniu dostaw z zamówienia podstawowego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali
co najmniej 1 (jedną) sukcesywną dostawę materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 75 tys. zł (brutto) w przypadku składania oferty na wszystkie trzy Pakiety. Wartość sukcesywnej dostawy wynosi odpowiednio: dla Pakietu I - 60 tys. zł., dla Pakietu II - 12 tys. zł., dla Pakietu III - 3 tys. zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
* wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca dostawy i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ);
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
8.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
Pakiet I: 2 400,00 zł;
Pakiet II: 900,00 zł;
Pakiet III: 100,00 zł;
Przy składaniu oferty na więcej niż jedną część – wartości sumują się. Wysokość wadium, w przy-padku składania oferty na wszystkie pakiety wynosi 3 400,- (słownie: trzy tysiące czterysta zł 00/100 gr)
8.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089).
8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego:
Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim Nr 34 9221 0000 0002 1438 2000 0050
Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
8.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę gwarancji,
c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia",
d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich .
8.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).
8.7 Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia,
w którym upływa termin składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres zmian, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarte są w projekcie umowy, który jest załącznikiem do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I - tusze i tonery do drukarek i kopiarek;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku do SIWZ o nazwie: Formularz cenowy Pakiet I
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II - wyroby papierowe i papier w ryzach;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku do SIWZ o nazwie: Formularz cenowy Pakiet II
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III - pozostałe materiały biurowe,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku do SIWZ o nazwie: Formularz cenowy Pakiet III.
|
| |