Sukcesywna dostawa bonów towarowych / kuponów / talonów w formie papierowej na artykuły żywnościowe i przemysłowe o nominałach 25 zł dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Kielcach

Data publikacji 2017-12-07
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629293-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bonów towarowych w formie papierowej o nominałach 25 zł na zakup artykułów spożywczych i przemysłowych zaopatrzonych klauzulą - Całkowity zakaz zakupu napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych- dla Klientów MOPR w Kielcach w ramach świadczeń pomocy społecznej w formie zasiłków stałych i okresowych przyznanych decyzjami administracyjnymi oraz w ramach świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego przyznanych decyzjami administracyjnymi. Szacowana ilość- 20 600 sztuk. Realizacja bonów - w placówkach handlowych na terenie miasta Kielce.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf35d89a-dc7f-462f-890b-bffc5a0129f8
Biuletyn 629293-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
Regon 367705100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Studzienna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25544
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 312 524
Zamawiajacy fax 413 685 057
Zamawiajacy email przetargi@mopr.kielce.pl
Adres strony url www.mopr.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mopr.kielce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mopr.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej- za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie 25-544 Kielce ul. Studzienna 2 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa bonów towarowych / kuponów / talonów w formie papierowej na artykuły żywnościowe i przemysłowe o nominałach 25 zł dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Kielcach
Numer referencyjny MOPR/ZP/341/24/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bonów towarowych w formie papierowej o nominałach 25 zł na zakup artykułów spożywczych i przemysłowych zaopatrzonych klauzulą - Całkowity zakaz zakupu napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych- dla Klientów MOPR w Kielcach w ramach świadczeń pomocy społecznej w formie zasiłków stałych i okresowych przyznanych decyzjami administracyjnymi oraz w ramach świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego przyznanych decyzjami administracyjnymi. Szacowana ilość- 20 600 sztuk. Realizacja bonów - w placówkach handlowych na terenie miasta Kielce.
Cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań- należy złożyć wraz z ofertą oświadczenie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań- należy złożyć wraz z ofertą oświadczenie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca złoży wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę bonów towarowych dla co najmniej jednego odbiorcy (w ramach jednego kontraktu lub jednej umowy), na łączną kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawcy występujący wspólnie mogą spełnić ten warunek w sposób: jeden z nich wykonał jedną dostawę związaną z przedmiotem zamówienia na co najmniej 300 000 PLN (w ramach jednej umowy lub kontraktu).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy, 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie], odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu, 3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego alko innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1-3. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt. 1-3 dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1-3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca złoży wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę bonów towarowych dla co najmniej jednego odbiorcy (w ramach jednego kontraktu lub jednej umowy), na łączną kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN (załącznik nr 4 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lun ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Szczegółowy sposób, warunki i zakres udostępnienia zasobów innego podmiotu określa art. 22a ustawy Pzp. Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy dołączyć do oferty. 3. Wraz z ofertą należy złożyć wykaz placówek handlowych (do punktacji).
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie 10 000,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości bonów towarowych maksymalnie o 20% w stosunku do oszacowanej ilości. zmniejszenie to może wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego (ilości wydawanych decyzji) i nie będzie stanowiło podstawy do roszczeń wobec Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria ilość punktów handlowych na terenie miasta Kielce
Znaczenie 70,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)