„Sukcesywna dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Głubczycach”.

Data publikacji 2017-12-07
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Głubczyce
Województwo opolskie
Branża
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629049-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Głubczycach.
1.Chleb mieszany pszenno-żytni CPV 15811100-9 42000 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości: Chleb świeży, bochenki o wadze 0,40 kg krojone (grubość kromki 11-13 mm) pakowane w folię, składający się z ok. 70% mąki pszennej i ok. 30% mąki żytniej. Zapach: powinien być czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny jest zapach stęchły, spalony i inny obcy. Konsystencja: miękisz powinien być elastyczny, równomiernie porowaty, pory drobne o cienkich ściankach, ściśle związane ze skórką, bez zakalca i grudek mąki Barwa: skórka powinna być równomiernie zabarwiona, o odcieniu typowym dla danego rodzaju pieczywa. Oznakowanie: metki na każdym bochenku powinny zawierać: nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wagę netto, warunki przechowywania.
2.Bułka czerstwa CPV 15811400-0 120 kg, wyrabiana z mąki pszennej .Cechy dyskwalifikujące zamawiany asortyment: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, kwaśny, zbyt słony, niesłony, pieczywo stęchłe, mdłe, zanieczyszczenia mechaniczne, pieczywo zabrudzone, spalone, z obecnością grudek mąki lub soli, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, uszkodzenia mechaniczne, obecność szkodników .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7ec6ecbe-737b-4716-955b-4eebcc67f181
Biuletyn 629049-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny
Regon 32083900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kochanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Głubczyce
Zamawiajacy kod pocztowy 48100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 852 016
Zamawiajacy fax 774 859 771
Zamawiajacy email zk_glubczyce@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Głubczycach, ul. Kochanowskiego 3, 48-100 Głubczyce
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Głubczycach”.
Numer referencyjny DKw.2232.2.2017.TO
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Głubczycach. 1.Chleb mieszany pszenno-żytni CPV 15811100-9 42000 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości: Chleb świeży, bochenki o wadze 0,40 kg krojone (grubość kromki 11-13 mm) pakowane w folię, składający się z ok. 70% mąki pszennej i ok. 30% mąki żytniej. Zapach: powinien być czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny jest zapach stęchły, spalony i inny obcy. Konsystencja: miękisz powinien być elastyczny, równomiernie porowaty, pory drobne o cienkich ściankach, ściśle związane ze skórką, bez zakalca i grudek mąki Barwa: skórka powinna być równomiernie zabarwiona, o odcieniu typowym dla danego rodzaju pieczywa. Oznakowanie: metki na każdym bochenku powinny zawierać: nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wagę netto, warunki przechowywania. 2.Bułka czerstwa CPV 15811400-0 120 kg, wyrabiana z mąki pszennej .Cechy dyskwalifikujące zamawiany asortyment: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, kwaśny, zbyt słony, niesłony, pieczywo stęchłe, mdłe, zanieczyszczenia mechaniczne, pieczywo zabrudzone, spalone, z obecnością grudek mąki lub soli, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, uszkodzenia mechaniczne, obecność szkodników .
Cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawcy, którego złożona oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza do dostarczenia przed podpisaniem umowy lub w trakcie jej trwania do wglądu niżej wymienione dokumenty (które dotyczą danego wykonawcy): dokumentu wystawionego dla Wykonawcy przez właściwy organ Państwowej https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=051b1... 5 z 13 2017-11-30 14:47 Inspekcji Sanitarnej (gdy Wykonawca nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS) lub certyfikatu wystawionego przez upoważnioną jednostkę certyfikującą stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest stosowany system HACCP; zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2016r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. z 2010r. Nr 136 poz. 914 z późn.zm) – warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w wyżej wymienionym zakresie. Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w wyżej wymienionym zakresie. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia pa podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wy konania decyzji właściwego organu; d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, e) pełnomocnictwo – w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum).
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia z postępowania, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty w przypadkach wymienionych poniżej (zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp): 1. zmiana osób reprezentujących strony w przypadkach zmian organizacyjnych, 2. zmiana przepisów powszechnie obowiązujących, która wymusza zmianę treści umowy, 3. zmiany wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatnośći faktury
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)