Sprzedaż - dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łącku

Data publikacji 2017-12-07
Data zakończenia 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łącku
Miejscowość Łącko
Województwo małopolskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629171-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158100009, 155000003, 151000009, 158000006, 158960005, 30000001, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż - dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łącku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1 do specyfikacji stanowiący jednocześnie formularz ofertowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c099fb3-3e6e-4288-8a51-52d8d96ae561
Biuletyn 629171-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łącku
Regon 368087148
Zamawiajacy adres ulica Łącko
Zamawiajacy adres numer domu 284
Zamawiajacy miejscowosc Łącko
Zamawiajacy kod pocztowy 33-390
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 444 60 11,
Zamawiajacy fax 18 444 60 11
Zamawiajacy email zsglacko@poczta.onet.pl,
Adres strony url www.zsglacko.cba.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wesołe Przedszkolaki w m. Łącko
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsglacko.cba.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkolno - Przedszkolny, Łącko 284, 33-390 Łącko, woj. małopolskie
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż - dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łącku
Numer referencyjny ZSG/K/II/26/3/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż - dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łącku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1 do specyfikacji stanowiący jednocześnie formularz ofertowy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 8
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunków zostanoe dokonane na podstawie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunków zostanoe dokonane na podstawie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunków zostanoe dokonane na podstawie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, a powodują, że realizacja na warunkach w niej zawartych nie będzie możliwa przez: a/ w przypadku zmiany prawa podatkowego- w zakresie VAT, b/ w przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu, c/ w przypadku wystąpienia siły wyższej. 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez Strony;
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1, oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 UPZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą złożyć łącznie; 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w ust. 3 pkt. 3, które powinno być przedstawione w oryginale. 9. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach, o których mowa w ust. 3. 10. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 11. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 3 pkt. 1-2. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej, stosuje się odpowiednio. 12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 10, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 13. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 14. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 15. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzona wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Bułka pszenna ok. 80g szt 450 Bułka razowa ok. 80g szt 450 Chałka drożdżowa pleciona 500g szt 140 Chleb mieszany /krojony/- 600g szt 496 Chleb pszenny /krojony/ - 600g szt 548 Chleb wieloziarnisty /krojony/ 600g szt 495 Chleb graham /krojony/ 600g szt 495 Chleb razowy/krojony/ - 600g szt 495 Drożdżówka z serem- ok. 100 g szt 450
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Mleko spożywcze pasteryzowane 2% tłuszczu . opakowanie 1L szt 1122 Śmietana 18% tłuszczu l 260 Twaróg półtłusty kg 80 Ser żółty pełnotłusty skład: mleko, sól, kultury bakterii mlekowych, stabilizator: chlorek wapnia, barwniki: karoteny, annato, substancja konserwująca: azotan potasu kg 45 Jogurty naturalny- 360ml -400 ml Skład: mleko, ,białka mleka, żywe kultury bakterii o zawartości cukru poniżej 10g w 100g szt 349 Jogurt owocowy masa netto 135gSkładniki(w 100g) mleko, cukier, owoc 2,2%, skrobia modyfikowana, żywe kultury bakterii jogurtowych i fermentacji mlekowejszt1800 Masło 200g 82% tłuszczu szt 756
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Schab wieprzowy b/k kg 193 Łopatka wieprzowa bez kości- kg 317 Udziec z indyka- kg 135 Filet z indyka kg 45 Filet z kurczaka pojedynczy kg 531 Kabanos drobiowy 82% mięsa kg 9 Kiełbasa podsuszana wieprzowa gruba 82% mięsa kg 48 Kiełbasa wieprzowa cienka 76% mięsa, bez fosforanu kg 43 Parówki o zawartości 82 % mięsa kg 81 Pasztet drobiowy w foremkach pieczony kg 27 Udziec wołowy b/k kg 25 Udziec z kurczaka kg 320 Mięso wołowe z kością (szponder) kg 10 Szynka wieprzowa 82% mięsa /bez fosforanu 100g wędliny wyprodukowane ze 125g mięsa) kg 18 Szynka wieprzowa b/k surowa kg 442 Porcje rosołowe /drobiowe/ kg 204 Szynka drobiowa 82% mięsa bez fosforanu kg 19 Kiełbasa drobiowa z fileta kg 9 Żeberka surowe paski kg 6 Żeberka wędzone trójkąty kg 28
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Różne prodkuty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Baton owsiany ok 30g szt 450 Barszcz biały butelka 500ml szt 25 Bazylia suszona 20g szt 24 Bułka tarta kg 111 Cebula suszona 20g szt Chrupki kukurydziane 200g szt 20 Czosnek granulowany 20g szt 57 Cukier biały kryształ kg 387 Cukier puder kg 2 Cukier waniliowy- 30g szt 55 Cynamon mielony 20g szt 5 Drożdże 100g szt 10 Dżem truskawkowy/wiśniowy/ brzoskwiniowy bez konserwantów 280g niskosłodzony szt 110 Galaretka owocowa 75g szt100 Groszek konserwowy bez konserwantów – puszka 400g szt25 Herbatniki 16g szt 200 Herbata czarna ekspresowa 90szt torebek (okrągłe) naturalny smak wysokiej jakości listki herbaty szt 38 Herbata malinowa/ żurawinowa/z dzikiej róży/ekspresowa 20 szt szt 50 Herbata ziołowa miętowa/ rumiankowa 20 szt25 Kakao naturalne ciemne sypkie - 200g szt 20 Kasza manna kg 10 Kasza mazurka drobna kg 81 Kawa zbożowa rozpuszczalna, skład – zboża 72% jęczmień, żyto, cykoria burak cukrowy opakowanie- 150 g karton szt 30 Kasza pęczak kg 18 Kasza gryczana kg 18 Ketchup/łagodny/ bez dodatków sztucznych aromatów, glutaminianu sodu, bez konserwantów o zawartości pomidorów min 193g na 100g ketchupu l 25 Kisiel wiśniowy 58g szt 150 Kminek mielony 20g szt 16 Koncentrat pomidorowy zawartość ekstraktu 28 - 30% bez konserwantów l 81 Kukurydza konserwowa 400 g szt 38 Kwasek cytrynowy- 20 g szt 127 Kulki kukurydziane owocowe200g szt 50 Liść laurowy 20g szt 23 Lubczyk 20g szt 21 Majeranek 10g szt 26 Makaron /małe muszelki/kokardka/ literki/gwiazdki/sporządzony z najwyższej jakości mąki, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor kg 89 Makaron /świderek/ 500g sporządzony z najwyższej jakości mąki, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor kg 63 Makaron /łazanki/ - sporządzony z najwyższej jakości mąki, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor kg 78 Makaron /nitka/ 5 jajeczny sporządzony z najwyższej jakości mąki, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor pasteryzowana masa jajowa 20% (odpowiada proporcji 5 jaj na 1 kg mąki kg 15 Makaron penne (pióro) kg 18 Makaron spagetti kg 40 Marmolada l 5 Mąka ziemniaczana kg 25 Makrela filet w oleju puszka 170g, masa ryby 102g szt 200 Mąka pszenna typ 500 kg 285 Miód naturalny wielokwiatowy opakowanie słoik 0,9 l szt 13 Musli owocowe 0,75kg szt 25 Olej jadalny uniwersalny l 304 Oregano suszone 10g szt 29 Pałeczki kukurydziane 100% kukurydzy 350g szt 75 Papryka słodka mielona 20g szt 85 Płatki kukurydziane / masa kukurydziana minimum 87%/ kg 75 Płatki owsiane kg 7,5 Pieprz czarny drobno mielony 20g szt 155 Powidło śliwkowe l 10 Proszek do pieczenia 30g szt 30 Przyprawa warzywna do zup i potraw bez konserwantów kg 35 Ryż długoziarnisty biały kg 183 Sól spożywcza jodowana kg 70 Sól ziołowa (20g) szt 78 Tymianek 10g szt 27 Wafle ryżowe ok 120g szt 75 Woda mineralna niskozmineralizowana niegazowana 5l szt 95 Ziele angielskie 15g szt 27 Zioła prowansalskie 10g szt 50 Żurek w butelce na naturalnym zakwasie nie zawiera sztucznych barwników, aromatów i konserwantów 300ml szt 45 Żurek (torebka) szt 70
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Produkty mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Filet z Miruny bez skóry kg 350 Brokuł mrożony różyczki kg 55 Brukselka /mrożone/ kg 48 Fasola szparagowa żółta mrożona kg 63 Fasola szparagowa zielona mrożona kg 63 Kalafior mrożony różyczki kg 105 Truskawki mrożone kg 88 Owoce mrożone (mieszanka) kg 663
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Banan szt 400 Fasola ,,Jaś" - duża kg 50 Groch omielany kg 23 Pietruszka kg 110 Pietruszka natka 1 pęczek szt 250 Mandarynka szt 775 Marchew kg 701 Por szt 194 Seler /korzeń/ kg 178 Sałata zielona szt 60 Kapusta pekińska szt 116 Kapusta czerwona świeża kg 165 Kapusta biała świeża kg 317 Kapusta kiszona kg 177 Papryka świeża czerwona kg 37 Pieczarka świeża kg 48 Szczypior 1 pęczek szt 120 Koper 1 pęczek szt 121 Cebula kg 241 Rzodkiewka 1 pęczek /nie mniej niż 180g/ szt 55 Ogórek świeży kg 255 Ogórek kwaszony/kiszony kg 158 Ziemniaki szt 3600 Jabłka soczyste, słodkie deserowe (min 160g) kg 675 Cytryna kg 39 Buraki ćwikłowe kg 215 Pomidor kg 90 Chrzan litr 7,5 Czosnek główka szt 45 Winogrono kg 13 Pomarańcza szt 15 Gruszka szt 225 Kiwi szt 50
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Jaja kl L szt 6930
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)