| GuidZP400 |
bbb142b7-46eb-4bb8-8b97-d3f64719f3b5
|
| Biuletyn |
629255-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
|
| Regon |
30238500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Schinzla
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sandomierz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
27600
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
15 8323001 do 5, 8330566
|
| Zamawiajacy fax |
158 323 575
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@sand.pl
|
| Adres strony url |
www.sand.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.sand.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sand.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem lub osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa opatrunków i materiałów na Blok Operacyjny
|
| Numer referencyjny |
PN/27/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków i materiałów na Blok Operacyjny:
1.Opaski i podkłady podgipsowe – Pakiet nr I,
2.Waciki neurochirurgiczne – Pakiet nr II,
3.Opaski dziane – Pakiet nr III,
4.Siatki opatrunkowe – Pakiet nr IV,
5.Pokłady chłonne – Pakiet nr V,
6.Opatrunki niejałowe – Pakiet nr VI,
7.Proteza kości czaszki – Pakiet nr VII,
8.Przylepce i taśmy – Pakiet nr VIII,
9.Opatrunki jałowe – Pakiet nr IX,
10.Siatki przepuklinowe – Pakiet nr X,
11.Kompresy jałowe – Pakiet nr XI,
12.Staplery jednorazowe zginane – Pakiet nr XII,
13.Opatrunki – Pakiet nr XIII,
14.Folie operacyjne – Pakiet nr XIV,
15.Opaski gipsowe – Pakiet nr XV,
16.Opatrunki i przylepce dla dzieci i noworodków – Pakiet nr XVI,
17.Opatrunek jałowy piankowy – Pakiet nr XVII,
18.Opatrunek jałowy z włókien – Pakiet nr XVIII,
19.Antybakteryjny jałowy opatrunek ze srebrem – Pakiet nr XIX,
20.Jałowy opatrunek hydrokoloidowy – Pakiet nr XX,
21.Opatrunek przeciwbakteryjny – Pakiet nr XXI,
22.Hydroaktywny opatrunek specjalistyczny – Pakiet nr XXII,
23.Obustronny hydroaktywny opatrunek specjalistyczny – Pakiet nr XXIII,
24.Opatrunek gazowy – Pakiet nr XXIV.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru i ewidencji, w celu po-twierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie zaoferowanych produktów do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzone na druku stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ,
2) odnośnie Pakietu I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X, XI, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX, XXI, XXII, XXIII, XXIV próbki w ilości określonej w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Za-mówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ (załączone próbki nie podlegają zwrotowi).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1)formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2)formularz cenowy sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego produktu, ilość, ceną jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę, nazwę handlową produktu, indeks katalogowy i ilość w opakowaniu zbiorczym, 3)w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1.Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy.
2.W przypadku:
a)zaprzestania produkcji,
b)wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
c)decyzji właściwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt o takich samych składzie chemicznym i takim samym zastosowaniu przy założeniu, iż cena jednostkowa produktu nie może być wyższa od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany produkt będzie tańszy Wykonawca obniży cenę przetargową.
3.W przypadku obniżenia przez producenta ceny produktu, Wykonawca ma obowiązek wprowadzić taką zmianę do oferty przetargowej i umowy.
4.Zmiany przez producenta danego produktu nazwy handlowej, numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu jego parametrów technicznych – w takim przypadku cena jednostkowa produktu nie może ulec podwyższeniu.
5.W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy.
6.Zmiany stawki podatku VAT.
Zamawiający informuje, że skorzysta z możliwości zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku zaistnienia potrzeby takiej zmiany i po spełnieniu określonych przesłanek.
|
| IV 4 4 data |
2017-12-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Opaski i podkłady podgipsowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opasek i podkładów podgipsowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Waciki neurochirurgiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wacików neurochirurgicznych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Opaski dziane
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opasek dzianych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Siatki opatrunkowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa siatek opatrunkowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Podkłady chłonne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podkładów chłonnych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Opatrunki niejałowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków niejałowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Proteza kości czaszki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184100-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa protezy kości czaszki. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Przylepce i taśmy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przylepców i taśm. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Opatrunki jałowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków jałowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Siatki przepuklinowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa siatek przepuklinowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Kompresy jałowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kompresów jałowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Staplery jednorazowe zginane
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184100-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa staplerów jednorazowych zginanych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
Folie operacyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa folii operacyjnych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
Opaski gipsowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opasek gipsowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
16
|
| Zalacznik nazwa |
Opatrunki i przylepce dla dzieci i noworodków
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków i przylepców dla dzieci i noworodków. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
17
|
| Zalacznik nazwa |
Opatrunek jałowy piankowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków jałowych piankowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
18
|
| Zalacznik nazwa |
Opatrunek jałowy z włókien
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków jałowych z włókien. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
19
|
| Zalacznik nazwa |
Antybakteryjny jałowy opatrunek ze srebrem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa antybakteryjnych opatrunków ze srebrem. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
20
|
| Zalacznik nazwa |
Jałowy opatrunek hydrokoloidowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jałowych opatrunków hydrokoloidowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
21
|
| Zalacznik nazwa |
Opatrunek przeciwbakteryjny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków przeciwbakteryjnych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
22
|
| Zalacznik nazwa |
Hydroaktywny opatrunek specjalistyczny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa hydroaktywnych opatrunków specjalistycznych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
23
|
| Zalacznik nazwa |
Obustronny hydroaktywny opatrunek specjalistyczny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obustronnych hydroaktywnych opatrunków specjalistycznych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
24
|
| Zalacznik nazwa |
Opatrunek gazowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków gazowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| | |