„Dostawa wyposażenia dodatkowego dla budynków komunalnych w Nieboczowach”.

Data publikacji 2017-12-07
Data zakończenia 2018-01-08 00:00:00
Instytucja Gmina Lubomia
Miejscowość Lubomia
Województwo śląskie
Branża
  • Meble,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629007-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 320000003, 392200000, 375000003, 350000004, 374000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest realizacja dostaw wyposażenia dla obiektów infrastruktury gminnej we wsi Nieboczowy w Gminie Lubomia. Przedmiot zamówienia będzie obejmować następujący zakres z podziałem na Części:
Część I - RTV
Część II - WYPOSAŻENIE ŁAZIENIEK
Część III - MEBLE i LUSTRA
Część IV - MEBLE KUCHENNE
Część V - AGD
Część VI - ZABAWKI
Część VII - NARZĘDZIA
Część VIII - WYPOSAŻENIE DROBNE
Część IX - WYPOSAŻENIE PPOŻ
Część X - WYPOSAŻENIE SAUNA
Część XI - NACZYNIA
Szczegółowy opis każdej z powyższych części zawiera Część IV SIWZ - Specyfikacje techniczne Dostaw - Zbiorcze Zestawienie Wyposażenia (ZZW )

Dodatkowe informacje

GuidZP400 484b6d84-0f45-43fa-a161-b5c72d339728
Biuletyn 629007-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Lubomia
Regon 53737800000
Zamawiajacy adres ulica Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Lubomia
Zamawiajacy kod pocztowy 44-360
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 4516614/ 4516128
Zamawiajacy fax 324 516 614
Zamawiajacy email lubomia@lubomia.pl, rlisiecki@lubomia.pl
Adres strony url www.lubomia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja ugl.lubomia.finn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce), za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.: w Sekretariacie Zamawiającego, adres 44-360 Lubomia, ul. Szkolna 1
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wyposażenia dodatkowego dla budynków komunalnych w Nieboczowach”.
Numer referencyjny RI.271.13.2017.MK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest realizacja dostaw wyposażenia dla obiektów infrastruktury gminnej we wsi Nieboczowy w Gminie Lubomia. Przedmiot zamówienia będzie obejmować następujący zakres z podziałem na Części: Część I - RTV Część II - WYPOSAŻENIE ŁAZIENIEK Część III - MEBLE i LUSTRA Część IV - MEBLE KUCHENNE Część V - AGD Część VI - ZABAWKI Część VII - NARZĘDZIA Część VIII - WYPOSAŻENIE DROBNE Część IX - WYPOSAŻENIE PPOŻ Część X - WYPOSAŻENIE SAUNA Część XI - NACZYNIA Szczegółowy opis każdej z powyższych części zawiera Część IV SIWZ - Specyfikacje techniczne Dostaw - Zbiorcze Zestawienie Wyposażenia (ZZW )
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż określono poniżej dla danej części: Część I: 50 000,00 zł Część II: 7 000,00 zł Część III: 70 000,00 zł Część IV: 30 000,00 zł Część V: 50 000,00 zł Część VI: 20 000,00 zł Część VII: 1 000,00 zł Część VIII: 20 000,00 zł Część IX: 10 000,00 zł Część X: 80 000,00 zł Część XI: 15 000,00 zł
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część zamówienia, winien wykazać że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż suma wartości wskazana powyżej dla tych Części.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 1 dostawę wyposażenia o asortymencie odpowiadającym dla danej Części zamówienia o wartości netto każdej ze wskazanych dostaw określonej poniżej dla każdej z Części: Część I: 70 000,00 zł Część II: 10 000,00 zł Część III: 90 000,00 zł Część IV: 30 000,00 zł Część V: 60 000,00 zł Część VI: 20 000,00 zł Część VII: 2 000,00 zł Część VIII: 30 000,00 zł Część IX: 10 000,00 zł Część X: 100 000,00 zł Część XI: 20 000,00 zł
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część zamówienia, winien wykazać, że posiada wymagane doświadczenie w realizacji dostaw o wartości nie mniejszej niż suma wartości dostaw wymaganych powyżej dla tych Części o asortymencie odpowiadającym tym Częściom.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie potwierdzające, że nie zachodzą wobec Wykonawcy przesłanki dotyczące wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz że spełnienia warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ ) 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów zgodnie z art. 22a Ustawy pzp na wezwanie Zamawiającego będzie zobligowany do złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia podmiotu trzeciego i spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne na dzień złożenia oświadczenie w zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczące tych podmiotów. (Załącznik nr 4 do SIWZ ) b) dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu poprzez użyczony potencjał zgodnie z ust. 7 pkt a) do c) SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość́ posiadanych środków finansowych lub zdolność́ kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 2. wykaz dostaw (Załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź́ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać́ tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą każdy Wykonawca musi dołączyć dokumenty, z których będzie wynikało umocowanie osoby podpisującej ofertę do dokonania tej czynności, a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę dla każdej z Części zamówienia poprzez wniesienie wadium w wysokości: Część I: 3 000,00 zł Część II: 0,00 zł Część III: 4 000,00 zł Część IV: 1 500,00 zł Część V: 3 000,00 zł Część VI: 1 000,00 zł Część VII: 0,00 zł Część VIII: 1 500,00 zł Część IX: 800,00 zł Część X: 5 000,00 zł Część XI: 1 000,00 zł W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część zamówienia, Wykonawca winien złożyć wadium oddzielnie dla każdej z Części, w sposób umożlwiający zwrot Wadium niezależnie dla każdej z Części. Dla Części II i Części VII Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W związku z art. 144 Ustawy p.z.p Zamawiający -– w okolicznościach wskazanych we wzorze umowy stanowiących części od III SIWZ, przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę odpowiednio: sposobu realizacji Dostaw, okresu i terminów ich realizacji i/lub Wynagrodzenia.
IV 4 4 data 2018-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa RTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części nr 1 niniejszego postępowania przetargowego jest realizacja dostaw sprzętu RTV dla obiektów infrastruktury gminnej we wsi Nieboczowy w Gminie Lubomia. Szczegółowy wykaz i opis poszczególnego sprzętu RTV zawiera Część IV SIWZ - Specyfikacje techniczne Dostaw - Zbiorcze Zestawienie Wyposażenia (ZZW ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części nr 2 niniejszego postępowania przetargowego jest realizacja dostaw wyposażenia łazienek dla obiektów infrastruktury gminnej we wsi Nieboczowy w Gminie Lubomia. Szczegółowy opis wyposażenia łazienek zawiera Część IV SIWZ - Specyfikacje techniczne Dostaw - Zbiorcze Zestawienie Wyposażenia (ZZW).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa MEBLE I LUSTRA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części nr 3 niniejszego postępowania przetargowego jest realizacja dostaw mebli oraz luster dla obiektów infrastruktury gminnej we wsi Nieboczowy w Gminie Lubomia. Szczegółowy wykaz oraz opis mebli i luster zawiera Część IV SIWZ - Specyfikacje techniczne Dostaw - Zbiorcze Zestawienie Wyposażenia (ZZW).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa MEBLE KUCHENNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części nr 4 niniejszego postępowania przetargowego jest realizacja dostaw mebli kuchennych dla obiektów infrastruktury gminnej we wsi Nieboczowy w Gminie Lubomia. Szczegółowy opis mebli kuchennych zawiera Część IV SIWZ - Specyfikacje techniczne Dostaw - Zbiorcze Zestawienie Wyposażenia (ZZW).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części nr 5 niniejszego postępowania przetargowego jest realizacja dostaw sprzętu AGD dla obiektów infrastruktury gminnej we wsi Nieboczowy w Gminie Lubomia. Szczegółowy wykaz i opis sprzętu AGD zawiera Część IV SIWZ - Specyfikacje techniczne Dostaw - Zbiorcze Zestawienie Wyposażenia (ZZW).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ZABAWKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części nr 6 niniejszego postępowania przetargowego jest realizacja dostaw zabawek dla obiektów infrastruktury gminnej we wsi Nieboczowy w Gminie Lubomia. Szczegółowy wykaz i opis zabawek zawiera Część IV SIWZ - Specyfikacje techniczne Dostaw - Zbiorcze Zestawienie Wyposażenia (ZZW).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa NARZĘDZIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części nr 7 niniejszego postępowania przetargowego jest realizacja dostaw narzędzi dla obiektów infrastruktury gminnej we wsi Nieboczowy w Gminie Lubomia. Szczegółowy wykaz i opis narzędzi zawiera Część IV SIWZ - Specyfikacje techniczne Dostaw - Zbiorcze Zestawienie Wyposażenia (ZZW).
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa WYPOSAŻENIE DROBNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części nr 8 niniejszego postępowania przetargowego jest realizacja dostaw wyposażenia drobnego dla obiektów infrastruktury gminnej we wsi Nieboczowy w Gminie Lubomia. Szczegółowy wykaz i opis wyposażenia drobnego zawiera Część IV SIWZ - Specyfikacje techniczne Dostaw - Zbiorcze Zestawienie Wyposażenia (ZZW).
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa WYPOSAŻENIE PPOŻ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części nr 9 niniejszego postępowania przetargowego jest realizacja dostaw wyposażenia ppoż dla obiektów infrastruktury gminnej we wsi Nieboczowy w Gminie Lubomia. Szczegółowy wykaz i opis wyposażenia ppoż zawiera Część IV SIWZ - Specyfikacje techniczne Dostaw - Zbiorcze Zestawienie Wyposażenia (ZZW).
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa WYPOSAŻENIE SAUNA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części nr 10 niniejszego postępowania przetargowego jest realizacja dostaw wyposażenia sauny dla obiektów infrastruktury gminnej we wsi Nieboczowy w Gminie Lubomia. Szczegółowy wykaz i opis wyposażenia sauny zawiera Część IV SIWZ - Specyfikacje techniczne Dostaw - Zbiorcze Zestawienie Wyposażenia (ZZW).
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa NACZYNIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części nr 11 niniejszego postępowania przetargowego jest realizacja dostaw naczyń dla obiektów infrastruktury gminnej we wsi Nieboczowy w Gminie Lubomia. Szczegółowy wykaz i opis naczyń zawiera Część IV SIWZ - Specyfikacje techniczne Dostaw - Zbiorcze Zestawienie Wyposażenia (ZZW).
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)