„Dostawa sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Chmielnik w 2018 i 2019 r.”

Data publikacji 2017-12-07
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chmielnik
Miejscowość Chmielnik
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629219-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Chmielnik w roku 2018 oraz 2019 r., spełniających wymogi określone w Polskich Normach.
Wzorce umundurowania wraz z kopiami dokumentacji techniczno-technologicznej są dostępne na stronie internetowej ORW w Bedoniu: http:bedon.lasy.gov.pl/pl
Szczegółowe zestawienie znajduje się w załączniku nr 2a do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu dostawy sortów bhp zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fdc51a9c-f120-4af1-a163-deda2008cc2e
Biuletyn 629219-N-2017
Zamawiajacy nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chmielnik
Regon 29044841900000
Zamawiajacy adres ulica Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 72
Zamawiajacy miejscowosc Chmielnik
Zamawiajacy kod pocztowy 26-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3543047
Zamawiajacy fax 41 3542006
Zamawiajacy email patrycja.smakowska@radom.lasy.gov.pl
Adres strony url www.chmielnik.radom.lasy.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_chmielnik/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_chmielnik/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Nadleśnictwo Chmielnik, ul. Leśna 72, 26-020 Chmielnik.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Chmielnik w 2018 i 2019 r.”
Numer referencyjny N.270.2.7.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Chmielnik w roku 2018 oraz 2019 r., spełniających wymogi określone w Polskich Normach. Wzorce umundurowania wraz z kopiami dokumentacji techniczno-technologicznej są dostępne na stronie internetowej ORW w Bedoniu: http:bedon.lasy.gov.pl/pl Szczegółowe zestawienie znajduje się w załączniku nr 2a do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy sortów bhp zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Na potwierdzenie niniejszego warunku, należy złożyć wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał minimum jedną dostawę o wartości min. 80 000,00 zł brutto sortów bhp dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, Policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4. 2. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz wykonanych dostaw potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług pkt. 9.4.2 a).
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)