GuidZP400 |
7b9d82cb-b3f8-456e-98d9-0165acf50f09
|
Biuletyn |
628917-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 21
|
Regon |
367993608
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kłodzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-536
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 798 69 42
|
Zamawiajacy email |
jszafranska0709@wroclawskaedukacja.pl
|
Adres strony url |
zsp21wroclaw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zsp21wroclaw.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zsp21wroclaw.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY NR 21, UL. KŁODZKA 40, 50-536 WROCŁAW
|
Nazwa nadana zamowieniu |
WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 21 WE WROCŁAWIU
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów, przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek, wydanie,
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie lub wykonuje - co najmniej 1 zamówienie, związane z zaopatrzeniem stołówki lub innego zakładu gastronomicznego świadczącego usługi żywienia zbiorowego – przy czym Zamawiający nie wymaga, aby doświadczenie to dotyczyło wyłącznie dostaw artykułów żywnościowych, właściwych dla tej części zamówienia publicznego, w odniesieniu, do której Wykonawca składa ofertę).
b) dysponuje odpowiednim taborem transportowym, za pomocą którego będzie realizować dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania – na potrzeby niniejszego postępowania należy wykazać dysponowanie przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu proponowanego asortymentu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw wykonanych lub nadal wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku nadal wykonywanych dostaw referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 5 do
SIWZ. 2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami - wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Określone ilości w umowie są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb
Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie
rzeczowym i ilościowym, czego strony nie uznają za odstąpienie od umowy. Wykonawcy nie
przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w celu realizacji pełnej wartości umowy. 2) Strony
dopuszczają możliwość zamiany rzeczowej i ilościowej asortymentu w przypadku, gdy produkt nie
będzie spełniał wymagań Zamawiającego, na produkt tożsamy spełniający wymagania, w cenie
określonej w ofercie Wykonawcy. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany rzeczowej,
ilościowej i zakresu asortymentu, którego dostawa stanowi przedmiot zamówienia pod warunkiem, że
nie spowoduje to naruszenia art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 4) Zmiany sposobu konfekcjonowania
towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez
producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na
podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; 5) W
przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy,
możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż
towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego
wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO, WĘDLINY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu - asortyment MIĘSO, WĘDLINY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DRÓB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu - asortyment DRÓB
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03110000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu - asortyment WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE, NABIAŁ, PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu - asortyment ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE, NABIAŁ, PIECZYWO
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
RYBY, MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu - asortyment RYBY, MROŻONKI
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
WYROBY GARMAŻERYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15851000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej na potrzeby żywieniowe Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu - asortyment WYROBY GARMAŻERYJNE
|
| |