Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach

Data publikacji 2017-12-08
Data zakończenia 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach
Miejscowość Ropczyce
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty mączne,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628971-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158100009, 155000003, 158000006, 151120006, 32000003, 152200006, 151000009, 153311709, 158510008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej tj. pieczywa, wyrobów piekarskich, produktów mleczarskich, różnych produktów spożywczych, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, mięsa drobiowego, ryb mrożonych, warzyw i owoców świeżych, wyrobów gotowych mącznych, warzyw i owoców mrożonych, jajek. Przedmiot zamówienia obejmuje 9 części, które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ, odpowiednio dla: Części nr I zamówienia - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie - CPV 15810000-9; części nr II - Produkty mleczarskie, jaja - CPV 15500000-3; CPV – 03142500-3; części nr III Różne produkty spożywcze - CPV 15800000-6;; części nr IV - Produkty mięsne (wieprzowe) - CPV 15100000-9, części nr V - Produkty mięsne (drobiowe) - CPV 15112000-6; części nr VI Warzywa i owoce – CPV 0320000-3; części nr VII Ryby mrożone, filety rybne – CPV 15220000-6; część nr VIII Warzywa i owoce mrożone - CPV 15331170-9; części nr IX Wyroby garmażeryjne – CPV – 15851000-8.
Miejscem wykonywania zamówienia jest Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach z siedzibą przy ul. Konarskiego 4 , 39-100 Ropczyce.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d4f5e0d4-ad16-47e9-96d7-11513984b5bd
Biuletyn 628971-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach
Regon 690043220
Zamawiajacy adres ulica Konarskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Ropczyce
Zamawiajacy kod pocztowy 39-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 221 82 09,
Zamawiajacy fax 17 221 78 68
Zamawiajacy email sekretariatgm2rop@op.pl,
Adres strony url www.jo.ropczyce.bip.gmina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny gminna jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.jo.ropczyce.bip.gmina.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.jo.ropczyce.bip.gmina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39- 100 Ropczyce pok. 116, (budynek Urzędu Miejskiego w Ropczycach)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach
Numer referencyjny ZOJO.261.2.2.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej tj. pieczywa, wyrobów piekarskich, produktów mleczarskich, różnych produktów spożywczych, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, mięsa drobiowego, ryb mrożonych, warzyw i owoców świeżych, wyrobów gotowych mącznych, warzyw i owoców mrożonych, jajek. Przedmiot zamówienia obejmuje 9 części, które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ, odpowiednio dla: Części nr I zamówienia - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie - CPV 15810000-9; części nr II - Produkty mleczarskie, jaja - CPV 15500000-3; CPV – 03142500-3; części nr III Różne produkty spożywcze - CPV 15800000-6;; części nr IV - Produkty mięsne (wieprzowe) - CPV 15100000-9, części nr V - Produkty mięsne (drobiowe) - CPV 15112000-6; części nr VI Warzywa i owoce – CPV 0320000-3; części nr VII Ryby mrożone, filety rybne – CPV 15220000-6; część nr VIII Warzywa i owoce mrożone - CPV 15331170-9; części nr IX Wyroby garmażeryjne – CPV – 15851000-8. Miejscem wykonywania zamówienia jest Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach z siedzibą przy ul. Konarskiego 4 , 39-100 Ropczyce.
Cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający dla zachowania terminu 3 dni dopuszcza przesłanie oświadczenia najpierw w formie elektronicznej, a później niezwłoczne dostarczenie Zamawiającemu w formie pisemnej w oryginale. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. X ust. 4 pkt 4.1 – 4.3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XI ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zgodnie z art. 26 ust. 2 PZP Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia n/w oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: 1.1. w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy – wówczas może nastąpić zmiana wysokości wynagrodzenia ryczałtowego brutto o różnicę pomiędzy dotychczasową i nową stawką, w zakresie wynagrodzenia należnego po zmianie tej stawki. 1.2. w przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji Umowy, wysokości wynagrodzenia lub terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy. 1.3. Zmiany cen w okresie obowiązywania umowy: Ceny jednostkowe towarów mogą być waloryzowane co kwartał, począwszy od 01 kwietnia 2018 r., w dniach: 01.04.2018r., 01.07.2018r. . Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez Prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy, jeżeli ceny wzrosły w tym kwartale, o co najmniej 3%. Zmiany cen w/w mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej. 2. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy wymagają obustronnej zgody wyrażonej na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie - CPV 15810000-9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa części nr II - Produkty mleczarskie, jaja - CPV 15500000-3; CPV – 03142500-3;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III - Różne produkty spożywcze - CPV 15800000-6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa części nr V - Produkty mięsne (drobiowe) - CPV 15112000-6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa części nr VI Warzywa i owoce – CPV 0320000-3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa części nr VII Ryby mrożone, filety rybne – CPV 15220000-6;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa części nr IV - Produkty mięsne (wieprzowe) - CPV 15100000-9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa część nr VIII Warzywa i owoce mrożone - CPV 15331170-9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa części nr IX Wyroby garmażeryjne – CPV – 15851000-8.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)