GuidZP400 |
ec6f7ea4-4da5-486f-bce9-1e299759ed9a
|
Biuletyn |
629292-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Filia w Białej Podlaskiej
|
Regon |
32783000025
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Akademicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biała Podlaska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
833 428 712
|
Zamawiajacy fax |
833 428 712
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@awf-bp.edu.pl
|
Adres strony url |
http://www.awf-bp.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne-30plus
|
Adres strony internetowej |
www.awf-bp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.awf-bp.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne-30plus
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.awf-bp.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, Filia w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka 2, pokój nr 128 (Sekcja Zamówień Publicznych)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z rozmieszczeniem i instalacją do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego, Filia w Białej Podlaskiej zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami i oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego drukującego
|
Numer referencyjny |
SZP – 371/567/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozmieszczeniem i instalacją do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2, jednakowych, fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z akcesoriami komputerowymi i oprogramowaniem (system operacyjny + pakiet biurowy) oraz urządzenia wielofunkcyjnego drukującego, w ilościach wymienionych w ust. 2.
2. Zakres rzeczowo-ilościowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Zestaw komputerowy stacjonarny (biurkowy) PC składający się z: jednostki centralnej + oprogramowanie (system operacyjny + pakiet biurowy), monitor, klawiatura + mysz - ilość 33 zestawy,
2) Atramentowe urządzenie wielofunkcyjne A3 - ilość 1 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków, w ww. zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków, w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków, w ww. zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
2) Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert.
b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy lit. a) w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie (np. członek konsorcjum, wspólnik w spółce cywilnej) w oryginale.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu.
2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 4 do SIWZ.
3. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące, 00/100)
2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert.
3. Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w umowie oraz za wyjątkiem innych przypadków przewidywanych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Art. 144 ustawy PZP).
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym zgodnie z procedurą wskazaną powyżej.
|
IV 4 4 data |
2017-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Do formularza oferty, wypełnionego zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ – podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy - należy dołączyć:
1) formularz techniczny, wypełniony zgodnie ze wzorem określonym w załączniku do oferty ze wskazaniem typu, rodzaju, modelu, producenta oferowanego sprzętu i oprogramowania z wymienionymi nazwami poszczególnych podzespołów sprzętu, w raz ze szczegółowym opisem technicznym (specyfikacją techniczną) proponowanego sprzętu zawierającym co najmniej informacje na temat wszystkich wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, wymaganych parametrów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów oraz ich parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych z minimalnymi parametrami i wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. 8 SIWZ część A - sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, zawierające w szczególności zawarte we wzorze informacje;
3) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy PZP. 3. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeśli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP przysługują środki ochrony prawnej, określone w dziale VI ustawy PZP, odnoszące się do postępowań na dostawy o wartości poniżej 209 000 euro, zgodnie z art. 179 i kolejnymi ustawy PZP. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do jego wniesienia w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
|