GuidZP400 |
26c52d1c-5c54-437b-b743-499f462df3b1
|
Biuletyn |
630306-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
97077951200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sulechowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Trzebiechów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66132
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
683 514 126
|
Zamawiajacy fax |
068 3514126, 3514136, 3514111
|
Zamawiajacy email |
dps_trzebiechow@e-line.pl
|
Adres strony url |
www.bip.wrota.lubuskie/dps_trzebiechow
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.wrota.lubuskie/dps_trzebiechow
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wrota.lubuskie/dps_trzebiechow
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Przesyłka pocztową, kurierską lub osobiście w zamkniętej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej, ul. Sulechowska 1, 66-132 Trzebiechów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy i zakup mięsa i przetworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie.
|
Numer referencyjny |
DPS-T-AG.351.08.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są: dostawy następujących artykułów spożywczych:
Mięso i wędliny
Wspólny słownik zamówień (CPV) kod:
15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 5 do siwz
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Przewidujemy dostawę i zakup mięsa i przetworów mięsnych w ilości ok. miesięcznej dostawy
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku przesłanek do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, oferta musi zawierać:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 art. ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 siwz,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 punkt 1 do 4 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy (składane zgodnie z .punktem 6, podpunkt 2 litera a) siwz.).
c) wykaz dostaw i sprzedaży mięsa i przetworów mięsnych wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie wg załącznika 4 do siwz
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie 6 pudpunkt 2 litera b), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 6 podpunkt 2 litera c), które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, zamawiający korzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., oferta wykonawcy musi zawierać:
a) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym – załącznik nr 3 do SIWZ ,
b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, (zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy), do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- jeżeli dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dostaw i sprzedaży mięsa i przetworów mięsnych wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie wg załącznika 4 do siwz
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Możliwości dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian:
a) w przypadku zmiany siedziby wykonawcy lub zamawiającego, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności,
b) w przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np. przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną), zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności,
c) przedłużenia terminu wykonania umowy do dnia 31-01-2019 r.
d) w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy w postaci wykonania dostaw przez podwykonawcę.
e) w przypadku zmiany wartości podatku VAT
|
IV 4 4 data |
2017-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|