| GuidZP400 | b710f8d7-d7d7-481d-bd83-8575019edee0 | 
							                							                									
						| Biuletyn | 630304-N-2017 | 
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | Publiczne Przedszkole w Żmigrodzie "Zielona Dolina" | 
							                									
						| Regon | 931004193 | 
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | Czereśniowa | 
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 9 | 
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | Żmigród | 
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 55-140 | 
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | Polska | 
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | dolnośląskie | 
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 713853159 | 
							                									
						| Zamawiajacy fax | 713853159 | 
							                									
						| Zamawiajacy email | przedszkole.zmigrod@o2.pl | 
							                									
						| Adres strony url | https://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=117093, https://przedszkolezmigrod.edupage.org/ | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 1 | 
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 1 | 
							                									
						| Czy finansowane z unii | 2 | 
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 2 | 
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 0% | 
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 9 | 
							                							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | https://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=117093 | 
							                							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | https://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=117093 | 
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 1 | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | w formie pisemnej w zamkniętej kopercie do siedziby Zamawiającego | 
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Publiczne Przedszkole w Żmigrodzie „Zielona Dolina” w Żmigrodzie, ul. Czereśniowa 9, 55-140 Żmigród | 
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie „Zielona Dolina” | 
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 1 | 
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 2.1 Przygotowanie posiłków:
a)	zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie „grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty, oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach” z dnia 26 sierpnia 2015 roku,
b)	podstawę wyżywienia powinny stanowić produkty o wysokiej zawartości pełnowartościowego białka, węglowodanów, produkty mleczne, warzywa, owoce,
c)	przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną i odżywczą oraz uwzględnić normy produktów każdej z grup.
d)	Posiłki powinny być urozmaicone, o wysokiej wartości odżywczej, przygotowywane zgodnie z zasadami żywienia dzieci i młodzieży, smaczne i atrakcyjne pod względem organoleptycznym.
e)	Urozmaicenie posiłków powinno dotyczyć:
- doboru posiłków
- barwy
- smaku i zapachu
- konsystencji
- sposobu przyrządzenia potraw.
f) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i zgodnie z bezpieczeństwem oraz z normami HACCP. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania posiłków w przypadku, gdy są niezgodne z SIWZ oraz z umową.
Posiłki muszą być sporządzone i wydane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych. 
g) Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu na 5 dni przed pierwszym dniem dostawy w celu akceptacji przez Zamawiającego.
W przypadku braku akceptacji jadłospisu przez Zamawiającego, Dostawca zobowiązany jest do wprowadzenia poprawek.
h)Zamawiający zastrzega obowiązek przygotowywania jadłospisu tylko i wyłącznie z przedstawionych potraw wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ. Wprowadzenie nowej potrawy może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
2.2. Dostawa i odbiór posiłków:
Posiłki dostarczane będą w pojemnikach zbiorczych przystosowanych do kontaktu z żywnością (posiadające atest) i utrzymujących odpowiednią temperaturę posiłku.
Dystrybucją posiłków zajmować się będą pracownicy Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie „Zielona Dolina”.
Po dystrybucji posiłków na porcje Dostawca zobowiązany jest do odbioru brudnych pojemników zbiorczych na własny koszt i odpowiedzialność.
Ponadto Dostawca zobowiązany jest do odbioru pozostałości pokonsumpcyjnych w celu utylizacji na własny koszt i odpowiedzialność.
2.3. Liczba posiłków:
Zestawy śniadaniowe – średnio rocznie 139 szt./dziennie – łącznie 31 800
Zestawy obiadowe – średnio rocznie 102 szt./dziennie – łącznie 23 320
Podwieczorki-średnio rocznie 30 szt./dziennie-łącznie 6 870
Podane ilości są wartościami szacunkowymi.
Zamawiający będzie informował o liczbie posiłków do godziny 8:30 w dniu dostawy.
Uwaga!
Liczba posiłków jest znacznie niższa w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Świąt Wielkanocnych, ferii zimowych oraz w miesiącu lipcu. W miesiącu sierpniu Przedszkole jest nieczynne.
2.4. Termin i czas dostawy :
Termin dostawy: od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż 2 stycznia 2018 r.) do dnia 31 grudnia 2018 roku, za wyjątkiem dni wolnych od nauki. Razem 229 dni nauki.
Czas dostawy: Posiłki dowożone codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy i nauki.
Posiłki będą dowiezione przez Wykonawcę do Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie „Zielona Dolina” dwa razy dziennie w godzinach:
a) około godziny 9:00 (śniadania),
b) około godziny 12:00 (obiad i podwieczorek)
2.5. Transport
Dostawa posiłków (samochodem posiadającym zaświadczenie/decyzja z Sanepidu dopuszczające samochód do przewozu posiłków) dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie „Zielona Dolina” na koszt dostawcy.
2.6. Forma płatności
Zamawiający dokona zapłaty za dostarczone posiłki w cyklu miesięcznym w terminie min. 30 dni, a max. 90 dni od daty wpływu faktury do Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie (ul. Czereśniowa 9, 55-140 Żmigród).
Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia po cyklu miesięcznym dwóch faktur (jedna na wsad do kotła, druga na koszty pozostałe związane z przygotowaniem posiłku oraz jego dowozem). Faktury należy wystawiać w ostatnim dniu każdego miesiąca. | 
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 15894210-6 | 
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 0,00 | 
							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | 1 | 
							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst | Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy, zamówienia polegającego na zakupie większej ilości posiłków zgodnie z zamówieniem podstawowym w przypadku zwiększenia zapotrzebowania. | 
							                									
						| Data zakonczenia | 2018-12-31T00:00:00+01:00 | 
							                									
						| Okreslenie warunkow | 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 
a) Zaświadczenie z Sanepidu o spełnianiu warunków przygotowania posiłków.
b) Zaświadczenie z Sanepidu o posiadaniu samochodu przystosowanego do przewozu posiłków oraz odbioru odpadów. | 
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 1 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 | 
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. | 
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków
udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ b) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o
której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt
23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy tekst | Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu
podpisania umowy (m.in. zmian stawki VAT), 2) terminu realizacji zamówienia - jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń
niezależnych od Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy, 3) zmiany zaistniałe z przyczyn organizacyjnych np.: zmiana danych teleadresowych, zmiana nr konta i innych danych podmiotowych
4) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, 5) działania siły wyższej, 6) przyjęcia nowych uczniów do Przedszkola, d)skreślenia dziecka z listy
uczniów danej placówki oświatowej, e) zmiany w szkolnym planie nauczania Warunkiem zmiany postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod warunkiem nieważności w formie aneksu do umowy. W
razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający odstąpi od umowy w
terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. | 
							                									
						| IV 4 4 data | 2017-12-18T00:00:00+01:00 | 
							                									
						| IV 4 4 godzina | 09:30 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | Polski | 
							                									
						| IV 4 5 okres | 30 |