GuidZP400 |
46a28673-1629-4f21-bc6d-5d38325b36b7
|
Biuletyn |
629996-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00031146700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3782401
|
Zamawiajacy fax |
041 3782768
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zoz.busko.pl
|
Adres strony url |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny zespół opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.busko.com.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rękawów, testów, drobnego sprzętu do sterylizacji oraz akcesorii do koagulacji dla Zespolu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
|
Numer referencyjny |
ZOZ/DO/OM/ZP/54/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę rękawów do sterylizacji papier-folia, rękawów do sterylizacji papier-folia z fałdą,torebek włókninowo-foliowych, papieru krepowanego, taśmy samoprzylepnej, testu paskowego do sterylizacji, włókniny niebieskiej, wskaźniki kontroli skuteczności mycia i dezynfekcji, elektrody wielorazowe bipolarne artroskopowe, elektrody monopolarne, uchwyt monopolarny do elektrod, kabel narzędzi bipolarnych itp.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
171290,63
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie zgodnie z pkt 9.3.SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 172 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1 – 57 000,00 pln
Załącznik nr 2 – 35 000,00 pln
Załącznik nr 3 – 69 000,00 pln
Załącznik nr 4 – 11 000,00 pln
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien wykazać się wykazem dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykaże że w tym okresie wykonał należycie jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykaże że w tym okresie wykonał należycie jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę.
2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 172 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1 – 57 000,00 pln
Załącznik nr 2 – 35 000,00 pln
Załącznik nr 3 – 69 000,00 pln
Załącznik nr 4 – 11 000,00 pln
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) opisy lub fotografie lub rysunki lub inne podobne materiały oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i parametrów podanych w Załącznikach nr 1, nr 2, nr 3, nr 4.
2) aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Tekst jednolity Dz. U. 2015, poz. 876 ze zm.), dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne,
3) próbki po 1 szt. składane na wezwanie na pozycje:
Załącznik nr 1- poz. nr 1
Załącznik nr 2- poz. nr 1, nr 4, nr 6, nr 8, nr 10
Załącznik nr 3- poz. nr 3, nr 4, nr 6
Załącznik nr 4- poz. nr 2, nr 5
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ,
2) Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1- nr 4.
3) Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany:
a. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy,
b. zmiana stawki podatku VAT,
c. zmniejszenie ceny jednostkowej ,
d. wydłużenie okresu trwania umowy w sytuacji, gdy termin zawarcia nowej umowy związanej z realizacją tego samego przedmiotu zamówienia nie stanowi ciągłości chronologicznej z nową umową dotyczącą tego samego przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienności treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Powyższe wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneks zostanie zawarty do czasu wyłonienia Wykonawcy z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) lub do czasu zaistnienia przesłanek stanowiących podstawę zaprzestania dalszej realizacji przedmiotu zamówienia.
e. wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu,
f. możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
pln
|
IV 4 5 okres |
30
|