Dostawa ręczników papierowych i papieru toaletowego wraz z dzierżawą dozowników

Data publikacji 2017-12-08
Data zakończenia 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629885-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ręczników papierowych i papieru toaletowego wraz z dzierżawą dozowników, szczegółowe wymagane parametry zawiera załącznik nr 1-1 i 1-2 Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia..2 Szczegółowe zasady realizacji dostaw określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f52573c-4cdf-4ade-a4a1-4c85b78614ab
Biuletyn 629885-N-2017
Zamawiajacy nazwa Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Regon 9235693000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Seminaryjna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85326
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 3256735, 3256609
Zamawiajacy fax 523 256 606
Zamawiajacy email zampub@szpital-pluc.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.kpcp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kpcp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kujawsko – Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa ręczników papierowych i papieru toaletowego wraz z dzierżawą dozowników
Numer referencyjny 48 Z PN 17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ręczników papierowych i papieru toaletowego wraz z dzierżawą dozowników, szczegółowe wymagane parametry zawiera załącznik nr 1-1 i 1-2 Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia..2 Szczegółowe zasady realizacji dostaw określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego złoży w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące dokumenty: 1. Folder i karta techniczna/charakterystyki produktu potwierdzająca spełnianie parametrów określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia. 2. Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Formularzu cenowym /Przedmiot zamówienia (złożyć w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 10.1 SIWZ nie potwierdzają spełnienia tych wymagań). 3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zaoferowane w ramach Pakietu 1 poz. 1 i 3 Formularza cenowego/ Przedmiot zamówienia ręczniki do wycierania rąk posiadają dopuszczenie do kontaktu z żywnością. 4. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ramach Pakietu 1 poz. 1, 3 i 5 – po jednej rolce w oryginalnie zamkniętym opakowaniu handlowym.
Inne dokumenty niewymienione I. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał nr 4 do SIWZ. II. Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać oferta Wykonawcy. 1 Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia (zał. nr 1... do SIWZ). 2 Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2 do SIWZ). 3 Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1) ceny w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana taka będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) zmiany wielkości opakowania i ewentualnej zmiany ceny jednostkowej z tą zmianą związanej z zachowaniem proporcjonalności, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, 3) obniżenia wynagrodzenia (ceny) brutto w wypadku zastosowania przez Wykonawcę promocji lub upustów, 4) zmiany osób upoważnionych, o których mowa w § 6 umowy w przypadku rozwiązania stosunku prawnego z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej umowy, a także zmian organizacyjnych w strukturze organizacyjnej lub kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy, 5) nazwy produktu lub producenta, w przypadku gdy zmianie ulegnie nazwa produktu lub nazwa producenta jednak sam produkt pozostanie niezmieniony; 6) okresu obowiązywania umowy – w przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 kwota stanowiąca 80% kwoty ceny brutto ręczników papierowych i papieru toaletowego (Pakiet 1)/ręczników papierowych (Pakiet 2) umowy nie zostanie wykorzystana, okres obowiązywania umowy może zostać przedłużony bez zmiany cen jednostkowych i bez przekroczenia wartości brutto umowy. 2. W wypadku przedłużenia okresu obowiązywania umowy zgodnie z ust. 1 pkt 6 niniejszego paragrafu dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty także w razie zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, oraz jeżeli zmiana ta lub zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę – zastosowanie mają zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy określone w ust. 3-9 niniejszego paragrafu. 3. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych możliwe będzie w przypadku określonym w ust. 2 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę powodując ich zwiększenie lub obniżenie w stosunku do szacowanych przez niego przy składaniu oferty. 4. Przy określeniu wpływu zmian określonych w ust. 3 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę nie będą uwzględniane zmiany dotyczące osób, które nie uczestniczą bezpośrednio w realizacji zamówienia. 5. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych w przypadku określonym w ust. 2 będzie możliwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę umowy. Wniosek powinien mieć formę pisemną i zawierać uzasadnienie oraz propozycję zmiany umowy, w szczególności w zakresie wysokości wynagrodzenia. 7. W przypadkach określonych w ust. 2 Wykonawca wraz ze złożonym wnioskiem zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu wpływ zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia, a w przypadku wystąpienia z wnioskiem przez Zamawiającego - w terminie 7 dni od doręczenia mu wniosku, wykazać Zamawiającemu wpływ zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego zamówienia. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest określić: 1) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości przyszłych kosztów wykonania umowy wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń; 2) wykazanie wpływu zmian na wysokość kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę; 3) szczegółową kalkulację proponowanej zmiany umowy oraz wykazanie adekwatności propozycji zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie otrzymanych dokumentów w szczególności poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami). 8. Zamawiający może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek w sprawie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek taki powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz powołanie zmian przepisów. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyjaśnień lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami) niezbędnych do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa w ust. 2 są uzasadnione. 9. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie wymaga oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziały w postępowaniu ponieważ nie określił żadnego warunku.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Ręczniki papierowe, papier toaletowy, dzierżawa dozowników
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa ręczników papierowych (dwa rodzaje) i papieru toaletowego oraz dzierżawa dozowników.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Ręczniki papierowe typu ZZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa ręczników papierowych typu ZZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)