Przedmiotem zamówienia jest dostawa wg bieżących potrzeb Zamawiającego wyrobów medycznych, drobnego sprzętu medycznego, środków higienicznych) z listy pakietów opisanych szczegółowo w załączniku asortymentowo-cenowym, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Data publikacji 2017-12-11
Data zakończenia 2017-12-22 00:00:00
Instytucja Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
Miejscowość Sokołowsko
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631035-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000000, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wg bieżących potrzeb Zamawiającego wyrobów medycznych, drobnego sprzętu medycznego, środków higienicznych) z listy pakietów opisanych szczegółowo w załączniku asortymentowo-cenowym, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ac6ca77-1579-4aac-bff5-c598095a7505
Biuletyn 631035-N-2017
Zamawiajacy nazwa Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
Regon 89031444000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Sokołowsko
Zamawiajacy kod pocztowy 58351
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 458 240
Zamawiajacy fax 748 458 237
Zamawiajacy email przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
Adres strony url www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy dostarczyć do sekretariatu siedziby Zamawiającego w Sokołowsku. Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę zawierającą ofertę (formularz wraz z dokumentami, załącznikami i oświadczeniami wskazanymi w niniejszej siwz) składać należy w sekretariacie w Sokołowsku ul. Parkowa 3
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o., ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, Sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wg bieżących potrzeb Zamawiającego wyrobów medycznych, drobnego sprzętu medycznego, środków higienicznych) z listy pakietów opisanych szczegółowo w załączniku asortymentowo-cenowym, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Numer referencyjny ZP 88/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wg bieżących potrzeb Zamawiającego wyrobów medycznych, drobnego sprzętu medycznego, środków higienicznych) z listy pakietów opisanych szczegółowo w załączniku asortymentowo-cenowym, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga udokumentowania tego warunku. 1) Do oferty należy załączyć w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, (załącznik nr 4 do SIWZ) b) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt2) PZP, (załącznik nr 5 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga udokumentowania tego warunku. 1) Do oferty należy załączyć w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, (załącznik nr 4 do SIWZ) b) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt2) PZP, (załącznik nr 5 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga udokumentowania tego warunku. 1) Do oferty należy załączyć w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, (załącznik nr 4 do SIWZ) b) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt2) PZP, (załącznik nr 5 do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen ) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, (załącznik nr 4 do SIWZ) 2) Wykonawca wskaże we wzorze oferty stronę internetową z której można pobrać odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 3) Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca przekaże zamawiającemu (bez dodatkowego wezwania) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 PZP (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu),
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt2) PZP, (załącznik nr 5 do SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt2) PZP, 2) Zamawiający wymaga oświadczenia że oferowane przez Wykonawcę produkty posiadają: a) Certyfikat CE b) Zgłoszenie wyrobu medycznego jeżeli klasa wyrobu na to wskazuje do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania (ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Dz. U. nr 107 poz.679) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udostępnić wymagane dokumenty potwierdzające posiadanie w/w pojazdów w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia umowy.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany produktu, cech lub elementów składowych produktu na elementy o parametrach nie gorszych i cenie nie wyższej w przypadkach korzystnych dla zamawiającego np. ze względu na postęp technologiczny i zastosowanie rozwiązań nowszych, o zwiększonej funkcjonalności. b) zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na organizacyjną działalność spółki lub inne nie dające się przewidzieć przyczyny o charakterze obiektywnym, bądź dające się przypisać Zamawiającemu, w tym wydłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego całości asortymentu objętego umową. c) podwykonawców, pod warunkiem że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. d) ceny towaru brutto, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących stawek podatku VAT. e) miejsca dostawy produktu w przypadku zmiany adresu obiektu. f) sposobu rozliczania w zakresie sposobu wystawiania faktur VAT.
IV 6 1 srodki ochrony Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa”.
IV 4 4 data 2017-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Pakiet 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet 6
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet 7
  

Criterion

Kryteria niezwłoczna dostawa towaru wolnego od wad
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 90,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)