GuidZP400 |
5bd2d9f1-4aad-4f69-a3f1-bda781ffec6d
|
Biuletyn |
629139-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
|
Regon |
00051417600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Basztowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-156
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 3921 338,
|
Zamawiajacy fax |
12 3921956
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.malopolska.uw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Fundusz Azylu, Migracji i Integracji
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.malopolska.uw.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.malopolska.uw.gov.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty w postępowaniu należy złożyć w wersji pisemnej (przesłać lub złożyć pod podanym niżej adresem)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
|
Numer referencyjny |
WL-IV.272.36.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż, dostarczenie wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia i parametry asortymentu zostały określone w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej siwz, (formularz cenowy).
2. Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do siwz.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków.
4. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty:
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,
2) formularz cenowy, sporządzony na podstawie druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz,
3) oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz),
2. Ponadto do oferty należy załączyć:
1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz),
3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – dokument pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.malopolska.pl/muw/Article/id,5980.html) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga! Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w formie aneksu do umowy z zastrzeżeniem art. 144 ustawy, w szczególności w następujących przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia, przez jego przedłużenie, ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, m.in. związane z niemożliwością przygotowania miejsca dostawy oraz inne, niezawinione przez strony przyczyny powodowane na przykład przez siłę wyższą,
b) wydłużenie terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę,
c) zmiany stawki podatku VAT, poprzez dostosowanie do aktualnie obowiązujących przepisów, z tym zastrzeżeniem iż wysokość ryczałtowego wynagrodzenie brutto nie ulegnie zmianie.
d) w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.
e) w przypadku uzasadnionego przyczynami technicznymi, w szczególności:
a. sposobu realizacji przedmiotu Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji,
b. zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji;
2. W zakresie i na warunkach przewidzianych w ustawie, Strony upoważnione są do wprowadzenia zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Postępowanie unieważnia się w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 i 1 a ustawy.
2. Zamawiający zastrzega, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „okres gwarancji”, zostanie przyznana w następujący sposób:
- 20 punktów otrzyma wykonawca, który zaoferuje 2 lata gwarancji,
- 40 punktów otrzyma wykonawca, który zaoferuje 3 lata i więcej gwarancji.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze okresu, na jaki udziela gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wynoszący 2 lata i przyzna 20 punktów.
|