Dostawa mebli biurowych na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie

Data publikacji 2017-12-11
Data zakończenia 2017-12-19 00:00:00
Instytucja Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629139-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż, dostarczenie wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia i parametry asortymentu zostały określone w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej siwz, (formularz cenowy).
2. Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do siwz.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków.
4. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5bd2d9f1-4aad-4f69-a3f1-bda781ffec6d
Biuletyn 629139-N-2017
Zamawiajacy nazwa Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Regon 00051417600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Basztowa
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-156
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 3921 338,
Zamawiajacy fax 12 3921956
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl,
Adres strony url www.malopolska.uw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Fundusz Azylu, Migracji i Integracji
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia www.malopolska.uw.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.malopolska.uw.gov.pl
Wymagane przeslanie ofert inny oferty w postępowaniu należy złożyć w wersji pisemnej (przesłać lub złożyć pod podanym niżej adresem)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
Numer referencyjny WL-IV.272.36.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż, dostarczenie wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia i parametry asortymentu zostały określone w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej siwz, (formularz cenowy). 2. Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków. 4. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty: 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz, 2) formularz cenowy, sporządzony na podstawie druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, 3) oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz), 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz), 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – dokument pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.malopolska.pl/muw/Article/id,5980.html) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga! Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w formie aneksu do umowy z zastrzeżeniem art. 144 ustawy, w szczególności w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia, przez jego przedłużenie, ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, m.in. związane z niemożliwością przygotowania miejsca dostawy oraz inne, niezawinione przez strony przyczyny powodowane na przykład przez siłę wyższą, b) wydłużenie terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę, c) zmiany stawki podatku VAT, poprzez dostosowanie do aktualnie obowiązujących przepisów, z tym zastrzeżeniem iż wysokość ryczałtowego wynagrodzenie brutto nie ulegnie zmianie. d) w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony. e) w przypadku uzasadnionego przyczynami technicznymi, w szczególności: a. sposobu realizacji przedmiotu Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji, b. zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji; 2. W zakresie i na warunkach przewidzianych w ustawie, Strony upoważnione są do wprowadzenia zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy.
IV 4 4 data 2017-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Postępowanie unieważnia się w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 i 1 a ustawy. 2. Zamawiający zastrzega, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 3. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „okres gwarancji”, zostanie przyznana w następujący sposób: - 20 punktów otrzyma wykonawca, który zaoferuje 2 lata gwarancji, - 40 punktów otrzyma wykonawca, który zaoferuje 3 lata i więcej gwarancji. W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze okresu, na jaki udziela gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wynoszący 2 lata i przyzna 20 punktów.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)