GuidZP400 |
952d284a-bada-49ff-94c4-71e61f604350
|
Biuletyn |
631897-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 168 im. Wiktora Gomulickiego
|
Regon |
00080145000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zwycięzców
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-938
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(22)6176328, 502268355
|
Zamawiajacy fax |
+48(22)6176328
|
Zamawiajacy email |
atkaczyk@edu.um.warszawa.pl, mlajca@edu.um.warszawa.pl
|
Adres strony url |
www.sp168.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sp168.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp168.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 168 im. Wiktora Gomulickiego; ul. Zwycięzców 44, 03-938 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 168 im. Wiktora Gomulickiego w Warszawie – 2018 rok
|
Numer referencyjny |
SP168/ZP/PN/1/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 168 im.
Wiktora Gomulickiego w Warszawie - 2018 rok. Wykonanie zamówienia odbywać się będzie
sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2018 r. (w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej - od
daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2018 r., zgodnie z zawartą umową, na podstawie zamówień
składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. Szczegółowy
opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i
w załącznikach 2.1-2.3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części. Część 1: Ryby
-szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ nr 2.1; Część 2: Mrożonki
--szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ nr 2.2; Część 3: Warzywa,
owoce, kiszonki -szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ nr 2.3;
Część 4: Mięso i wędliny -szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ nr
2.4; Część 5: Produkty ogólnospożywcze -szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w
załączniku do SIWZ nr 2.5; Część 6: Nabiał -szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w
załączniku do SIWZ nr 2.6; Część: 7: Wyroby garmażeryjne -szczegółowy opis części zamówienia
znajduje się w załączniku do SIWZ nr 2.7;
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że posiada decyzję
właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą zakład Wykonawcy w
rozumieniu art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i
żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149,z późn. zm.)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że: a. dysponuje co najmniej
jednym pojazdem spełniającym wymagania do przewozu żywności oraz wymogi sanitarno –
epidemiologiczne; b. należycie zrealizował co najmniej trzy dostawy artykułów żywnościowych o
wartości brutto nie mniejszej niż wartość składanej oferty każda. Przez dostawę rozumie się:
sukcesywną dostawę artykułów spożywczych, w asortymencie należącym do grupy produktów
odpowiadającej części zamówienia, na którą składana jest oferta, przez okres minimum jednego
roku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz pojazdów będących w dyspozycji Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ)
oraz kopii dokumentu (poświadczonej za zgodność z oryginałem) - decyzji wydanej przez organ
Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej w sprawie spełniania wymagań
koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi – dopuszczającej
środek transportu wskazany w wykazie pojazdów do przewozu artykułów spożywczych, 2. kopii
dokumentu (poświadczonej za zgodność z oryginałem) - zaświadczenia o wpisie do rejestru
zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzję
właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą zakład Wykonawcy w
rozumieniu odpowiednio art. 62 ust. 1 pkt 4 i 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie
żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. 149). 3. wykazu wykonanych dostaw (zgodnie z
Załącznikiem Nr 7 do SIWZ) artykułów żywnościowych w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, o wartości brutto nie mniejszej niż wartość składanej oferty każda. Wykonawcy składający
ofertę na kilka części zamówienia są obowiązani przedstawić wykaz dostaw w odniesieniu do
każdej z części z osobna. Do wykazu Wykonawcy są zobowiązani dołączyć kopię dokumentów
(potwierdzoną za zgodność z oryginałem) potwierdzających należyte wykonanie ww. dostaw
4)zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na zasoby
innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub
kryteriów selekcji, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w
pkt 7.1.2.SIWZ Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w
postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.
7.1.3. SIWZ Informacje zawarte w powyższych oświadczeniach będą stanowić wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. (oświadczenie stanowi Załącznik numer 5 do SIWZ).
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej
wymieniony dokument musi złożyć każdy Wykonawca.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa wraz z ofertą (zgodną z Załącznikiem nr 1 do SIWZ): 1)wypełniony i podpisany
formularz cenowy (zgodnie z Załącznikiem 2 do SIWZ). 2)w celu wykazania spełniania przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1, 1b ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych aktualne na dzień złożenia oferty oświadczenie o
spełnieniu ww. warunków (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ). Dla Wykonawcy/Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego - w przypadku kiedy Wykonawcy
wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego powyższe oświadczenie składa każdy z
nich. 3)w celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 oraz na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ) Dla
Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego - w
przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego
powyższe oświadczenie składa każdy z nich. 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o
współdziałania, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być
ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub
notarialnie poświadczonej kopii; 5 )Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty
(oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do
podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać
w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 114 oraz 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał
to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych
wraz z ofertą;
|
IV 4 4 data |
2017-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1: Ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2018 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2018 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty
elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia i w załączniku 2.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2: Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie
zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2018 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2018 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty
elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia i w załączniku 2.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3: WArzywa, owoce, kiszonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2018 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2018 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty
elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia i w załączniku 2.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
CZęść 4: Mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2018 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2018 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty
elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia i w załączniku 2.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5: Produkty ogólnospożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2018 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2018 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty
elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia i w załączniku 2.5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6: Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie
zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2018 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2018 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty
elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia i w załączniku 2.6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
część 7: Wyroby garmażeryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2018 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2018 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty
elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia i w załączniku 2.7 do SIWZ
|
| |