GuidZP400 |
903740f7-8d92-416a-991b-00cf1920b901
|
Biuletyn |
631884-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Stowarzyszenie Gmin Polska Sieć "Energie Cites"
|
Regon |
35071065000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sławkowska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31016
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-12 429 17 93
|
Zamawiajacy fax |
0-12 429 17 93
|
Zamawiajacy email |
biuro@pnec.org.pl
|
Adres strony url |
http://www.pnec.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
CE51 TOGETHER / Interreg CENTRAL EUROPE
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Organizacja pozarządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.pnec.org.pl/pl/dzialalnosc/przetargi-i-zapytania-ofertowe
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.pnec.org.pl/pl/dzialalnosc/przetargi-i-zapytania-ofertowe
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
składanie osobiście lub za pomocą kuriera albo operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Stowarzyszenie Gmin Polska Sieć „Energie Cités”, ul. Sławkowska 17, lok. 30, 31-016 Kraków
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
tak
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa serwisowa 9 systemów do monitoringu zużycia energii elektrycznej i cieplnej w 9 budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie 3 gmin w ramach projektu pn. „CE51 TOGETHER” współfinansowanego z programu Interreg CENTRAL EUROPE
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa serwisowa 9 systemów do monitoringu zużycia energii elektrycznej i cieplnej w 9 budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie 3 gmin w ramach projektu pn. „CE51 TOGETHER” współfinansowanego z programu Interreg CENTRAL EUROPE, który obejmuje:
1.1 dostawę 9 systemów do monitoringu zużycia energii elektrycznej i cieplnej (dalej jako „Systemy pomiarowe”) do lokalizacji określonych w punkcie 1.2 poniżej,
1.2 montaż i uruchomienie Systemów pomiarowych w następujących lokalizacjach:
1.2.1 Besko (woj. podkarpackie):
Urząd Gminy w Besku, ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko
Zespół Szkół w Besku, ul. Kolejowa 54, 38-524 Besko
Zakład Gospodarki Komunalnej w Besku, ul. Starowiejska 99; 38-524 Besko
1.2.2 Raciechowice (woj. małopolskie):
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych, 32-415 Raciechowice 197
Przedszkole w Czasławiu, 32-415 Czasław 105
Urząd Gminy w Raciechowicach, 32-415 Raciechowice 277
1.2.3 Żyraków (woj. podkarpackie):
Zespół Szkół w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 77 (jedynie system monitorowania zużycia energii elektrycznej przez budynek, bez systemu monitorowania ilości zużytej energii cieplnej)
Zespół Szkół w Straszęcinie, 39-218 Straszęcin 115
Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137
1.3 obsługę serwisową Systemów pomiarowych w lokalizacjach określonych w punkcie 1.2 powyżej.
|
Cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
190000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
dostawa, montaż i uruchomienie Systemów pomiarowych: 8 tygodni od dnia zawarcia umowy
obsługa serwisowa Systemów pomiarowych przez okres 10 lat od dnia przyjęcia protokołu końcowego dostawy i montażu Systemów pomiarowych
|
Okreslenie warunkow |
Wpis do właściwego rejestru albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiada opłaconą polisę OC na kwotę co najmniej 200 000,00 zł, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000,00 zł.
Brak zaległości w tytułu zobowiązań podatkowych w Urzędzie Skarbowym
Brak zaległości z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574, 1579, 1948 i 2260) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 791).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 zlecenia polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu systemu do monitoringu zużycia energii elektrycznej albo cieplnej lub produkcji elektrycznej albo cieplnej przez lokalne instalacje OZE, o wartości pojedynczego zamówienia co najmniej 200 000,00 zł oraz posiada dokumenty potwierdzające, że zlecenia te zostały wykonane należycie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Oświadczenie w trybie art. 25a ustawy Prawo Zamówień Publicznych
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie w trybie art. 25a ustawy Prawo Zamówień Publicznych
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O ZATRUDNIANIU OSÓB POSIADAJĄCYCH UPRAWNIENIA DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a. ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT, w stopniu odpowiadającym tej zmianie, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto,
b. zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej,
c. zmian adresowych stron,
d. zmiany przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy,
e. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
f. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
g. wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 p.z.p.
|
IV 4 4 data |
2017-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|