zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, z podziałem na zadania (liczba zadań 3), odpowiadającym szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa.

Data publikacji 2017-12-12
Data zakończenia 2017-12-20 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631732-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 158100009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, z podziałem na zadania (liczba zadań 3), odpowiadającym szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zamówienia może zwiększyć liczbę placówek, gdzie dostarczane będą produkty spożywcze, określone w kosztorysie cenowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, z chwilą uruchomienia placówki przy ul. Zelwerowicza w Lublinie (zaplanowanej na miesiąc wrzesień 2018r.). Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktów dodatkowo do placówki Miejskiego Zespołu Żłobków przy ul. Zelwerowicza w cenach określonych w kosztorysie cenowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że ilości wskazane w kosztorysie cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) uwzględniają dodatkowe zapotrzebowanie w nowo powstającej placówce. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie realizowania zamówień do nowo powstałej placówki, w przypadku nie uruchomienia placówki przy ul. Zelwerowicza w Lublinie. W przypadku nie uruchomienia nowej placówki przy ul. Zelwerowicza w Lublinie Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do lokalizacji wskazanych w pkt. 3.8 ppkt. a-h.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 877cc9a4-0f6a-44f0-a2db-0082d7525f74
Biuletyn 631732-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Regon 430910203
Zamawiajacy adres ulica Wolska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-411
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814664991
Zamawiajacy fax 814664991
Zamawiajacy email mzz@zlobki.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Scentralizowana jednostka organizacyjna Gminy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mzz.bip.lublin.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mzz.bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć osobiście lub pocztą w sekretariacie Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wolska 5, 20-411 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, z podziałem na zadania (liczba zadań 3), odpowiadającym szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa.
Numer referencyjny MZŻ.253-3/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, z podziałem na zadania (liczba zadań 3), odpowiadającym szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zamówienia może zwiększyć liczbę placówek, gdzie dostarczane będą produkty spożywcze, określone w kosztorysie cenowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, z chwilą uruchomienia placówki przy ul. Zelwerowicza w Lublinie (zaplanowanej na miesiąc wrzesień 2018r.). Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktów dodatkowo do placówki Miejskiego Zespołu Żłobków przy ul. Zelwerowicza w cenach określonych w kosztorysie cenowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że ilości wskazane w kosztorysie cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) uwzględniają dodatkowe zapotrzebowanie w nowo powstającej placówce. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie realizowania zamówień do nowo powstałej placówki, w przypadku nie uruchomienia placówki przy ul. Zelwerowicza w Lublinie. W przypadku nie uruchomienia nowej placówki przy ul. Zelwerowicza w Lublinie Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do lokalizacji wskazanych w pkt. 3.8 ppkt. a-h.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia z poszczególnych zadań – od daty zawarcia umowy (nie wcześniej niż od 01.01.2018r.) do 31.12.2018r. ewentualnie do dnia wykorzystania całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub w zawartej z Wykonawcą umowie, której wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ o ile nastąpi to przed terminem - 31.12.2018r.
Okreslenie warunkow posiadają zgłoszenie właściwemu organowi Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych, działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych, (Dz.U. 2017, poz. 2212), o ile obowiązek ich zgłoszenia wynika z przepisów prawa, b) posiadają zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2017r. poz. 149 z późn. zm.), albo posiadają zgłoszoną działalność rejestrowaną związaną z produkcją, przetwarzaniem i dystrybucją produktów pochodzenia zwierzęcego, zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (DZ.U. z 2017r. poz. 242 z późn. zm.) o ile obowiązek ich zgłoszenia wynika z przepisów prawa, c) w przypadku Wykonawców mających siedzibę i miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności określonej w przedmiocie zamówienia, zgodnie z prawem obowiązującym w danym państwie członkowskim Unii Europejskiej, o ile wymagają tego przepisy prawa.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie spełnienia powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,określonych w art. 22 ust. 1 uwstawy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen * Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; * Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; * Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, * Odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; * Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu * Dokument potwierdzający zgłoszenie właściwemu organowi Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno– Spożywczych, podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych, (Dz.U. 2017 poz. 2212), o ile wynika to z przepisów prawa nakładających obowiązek ich posiadania, w przypadku braku takiego wpisu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia informacji o nie podleganiu obowiązkowi zgłoszenia do Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych. * Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2017r. poz. 149 z późn. zm.), albo posiadają zgłoszoną działalność rejestrowaną związaną z produkcją, przetwarzaniem i dystrybucją produktów pochodzenia zwierzęcego, zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (DZ.U. z 2017r. poz. 242 z późn. zm.), o ile wynika to z przepisów prawa nakładających obowiązek ich posiadania. * W przypadku, gdy Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania w państwie członkowskim Unii Europejskiej innym niż Rzeczypospolita Polska, Wykonawca składa dokument potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu równoważny do dokumentu określonego w pkt. 6.4.I.1 i w pkt. 6.4.I.2 SIWZ, wydawany przez dane państwo członkowskie UE, o ile przepisy ich wydania przewidują przepisy prawa. *Oświadczenie, iż oferowane przez Wykonawcę artykuły rolno-spożywcze spełniają wymagania w zakresie jakości handlowej określone w przepisach o jakości handlowej oraz dodatkowe wymagania dotyczące tych artykułów jeżeli ich spełnienie zostało zadeklarowane przez producenta - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. * W przypadku zadania II oświadczenie podmiotu dotyczące realizacji dostaw wyłącznie samochodem typu chłodnia, spełniającym wymagania niezbędne do transportu artykułów spożywczych wymagających warunków chłodniczych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci *Decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej, że Wykonawca spełnia wymogi w zakresie jakości przedmiotu zamówienia lub dokument równoważny wydany w krajach Unii Europejskiej, w sytuacji gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w danym państwie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ceny jednostkowe zawarte w ofercie tj. w kosztorysie cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) winny być stałe, mogą ulec zmianie jedynie w wymienionych poniżej sytuacjach: a) zmiany wielkości opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego artykułu na inny – w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych brutto (w przypadku zwiększenia wielkości opakowań) lub ich stosunkowego zmniejszenia (w przypadku zmniejszenia wielkości opakowań), b) w przypadku zmiany co najmniej o 3% kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług podawanego przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, wówczas zmiana cen jednostkowych o wielkość tegoż wskaźnika, jednak zmiany nie mogą zostać wprowadzone wcześniej niż po jego ogłoszeniu. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających tą zmianę jako podstawy do podwyższenia lub obniżenia cen towarów. c) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki. Zmiana ceny jednostkowej netto - bez zmiany ceny jednostkowej brutto produktów objętych zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania co będzie skutkowało zmianą wartości netto umowy. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Inne zmiany nie dotyczące ceny: a) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, b) w stosunku zakresu realizacji umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian, wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. zdarzeń losowych, zmiany przepisów, c) zmiana danych adresowych jednej ze stron d) zmiana danych identyfikacyjnych jednej ze stron, zmiany osobowości prawnej stron umowy, lub inna zmiana wynikająca z przepisów prawa.
IV 4 4 data 2017-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć, pod rygorem dopuszczenia do postępowania o udzielenie zamówienia w formie pisemnej w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa pieczywa do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, z podziałem na zadania (liczba zadań 3), odpowiadającym szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zamówienia może zwiększyć liczbę placówek, gdzie dostarczane będą produkty spożywcze, określone w kosztorysie cenowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, z chwilą uruchomienia placówki przy ul. Zelwerowicza w Lublinie (zaplanowanej na miesiąc wrzesień 2018r.).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa mięsa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, z podziałem na zadania (liczba zadań 3), odpowiadającym szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zamówienia może zwiększyć liczbę placówek, gdzie dostarczane będą produkty spożywcze, określone w kosztorysie cenowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, z chwilą uruchomienia placówki przy ul. Zelwerowicza w Lublinie (zaplanowanej na miesiąc wrzesień 2018r.).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa artykułów spozywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie, z podziałem na zadania (liczba zadań 3), odpowiadającym szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zamówienia może zwiększyć liczbę placówek, gdzie dostarczane będą produkty spożywcze, określone w kosztorysie cenowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, z chwilą uruchomienia placówki przy ul. Zelwerowicza w Lublinie (zaplanowanej na miesiąc wrzesień 2018r.).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)