GuidZP400 |
dc3494cb-4335-4b7e-8f33-d29c6fc513e8
|
Biuletyn |
631215-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Opolska
|
Regon |
00000173200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prószkowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
76
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-758
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 4498178 , 77 4498177
|
Zamawiajacy fax |
77 4498180
|
Zamawiajacy email |
r.piorkowska@po.opole.pl, zamowienia@po.opole.pl
|
Adres strony url |
www.po.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.po.opole.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.po.opole.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości dla obiektów Osiedla Akademickiego Politechniki Opolskiej.
|
Numer referencyjny |
ZP/D/70/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla obiektów Osiedla Akademickiego Politechniki Opolskiej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 główną dostawę środków czystości podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia, o
wartości brutto: powyżej 55 000,00 zł. Za dostawę o wartości brutto powyżej 55 000,00 zł uważa się również wykonanie dostaw cyklicznych o wartości brutto powyżej 55 000,00 zł dla jednego podmiotu, realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 kolejnych miesięcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25. ust. 1. pkt 3) ustawy, tj.: braku
podstaw wykluczenia Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę: Oświadczenia
Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z
załącznikiem nr 3A do SIWZ), w przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu tegoż
oświadczania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem
dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. ust. 1b. pkt 3) ustawy, tj.: zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę:
1.1. Wykazu dostaw - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
inne dokumenty;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny przez Zamawiającego czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1.1. Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
1.2. Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
1.3. Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu (o którym mowa w pkt. 1, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a
także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3; 3) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych);
5)dowód zabezpieczenia oferty wadium;
6) wykaz rzeczowo-cenowy wg załącznika nr 1a / 1b do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO S.A.nr rachunku: 74 1240 1633 1111 0010 0525 5655 z adnotacją: „Wadium w postępowaniu
ZP/D/70/2017”. 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać
bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy określone zostały wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|