Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.

Data publikacji 2017-12-13
Data zakończenia 2017-12-21 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632388-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 152200006, 30000001, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r. Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
Część I: Ryby ( załącznik nr 2)Kod CPV: 15220000-6,15210000-3; Część II: Mięso i wędliny (załącznik nr 2)Kod CPV: 15000000-8; Część III: Warzywa i owoce (załącznik nr 2) Kod CPV: 03000000-1; Część IV: Nabiał i jaja (załącznik nr 2)Kod CPV : 15000000-8; Część V: Artykuły ogólnospożywcze (załącznik nr 2)Kod CPV : 15000000-8; Część VI: Wyroby garmażeryjne (załącznik nr 2)CPV : 15000000-8;Część VII: Pieczywo i wyroby cukiernicze (załącznik nr 2)CPV : 15810000-9.
Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
odpowiednie normy jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016r. poz. 1154). Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 7:00 do 7:30 dnia wskazanego przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 65cadd14-3981-4266-9763-287f5f9017e0
Biuletyn 632388-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza
Regon 517370000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sosnkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 759 53 08
Zamawiajacy fax 25 759 53 08
Zamawiajacy email dodunio56@wp.pl
Adres strony url www.sp6.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp6.biposwiata.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 6, 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Gen. K. Sosnkowskiego 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 7
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r. Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część I: Ryby ( załącznik nr 2)Kod CPV: 15220000-6,15210000-3; Część II: Mięso i wędliny (załącznik nr 2)Kod CPV: 15000000-8; Część III: Warzywa i owoce (załącznik nr 2) Kod CPV: 03000000-1; Część IV: Nabiał i jaja (załącznik nr 2)Kod CPV : 15000000-8; Część V: Artykuły ogólnospożywcze (załącznik nr 2)Kod CPV : 15000000-8; Część VI: Wyroby garmażeryjne (załącznik nr 2)CPV : 15000000-8;Część VII: Pieczywo i wyroby cukiernicze (załącznik nr 2)CPV : 15810000-9. Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: odpowiednie normy jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016r. poz. 1154). Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 7:00 do 7:30 dnia wskazanego przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający dopuszcza możliwość nie składania zamówienia w okresie przerw świątecznych, przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego lub zaprzestania działalności stołówki.
Okreslenie warunkow Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji na stronie internetowej (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału - załącznik nr 4 do SIWZ
Zakresie kryteriow selekcji ------------------------
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; formularze asortymentowo-cenowe wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ w częściach 1-7; potwierdzony podpisem projekt umowy stanowiący akceptację jej ogólnych warunków – załącznik nr 3 do SIWZ; oświadczenie stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ - wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom; oświadczenie o podleganiu na zasobach innych podmiotów - załącznik nr 10 do SIWZ; zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów - załącznik nr 11 do SIWZ; oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o udzieleniu zamówienia - załącznik nr 12 do SIWZ; oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy w zakresie wielkości zamówienia o 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania prowadzenia działalności stołówki. W przypadku nie wykonania pełnego zakresu ilościowego umowy Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
IV 4 4 data 2017-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy, sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r. z wyłączeniem przerw świątecznych, przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego lub zaprzestania działalności stołówki.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy, sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r. z wyłączeniem przerw świątecznych, przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego lub zaprzestania działalności stołówki.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy, sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r. z wyłączeniem przerw świątecznych, przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego lub zaprzestania działalności stołówki.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Nabiał i jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy, sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r. z wyłączeniem przerw świątecznych, przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego lub zaprzestania działalności stołówki.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy, sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r. z wyłączeniem przerw świątecznych, przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego lub zaprzestania działalności stołówki.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy, sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r. z wyłączeniem przerw świątecznych, przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego lub zaprzestania działalności stołówki.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy, sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r. z wyłączeniem przerw świątecznych, przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego lub zaprzestania działalności stołówki.
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)