Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę pomocy dydaktycznych podzielonych na części asortymentowe w ramach projektu realizowanego w placówkach przedszkolnych w gminie Pokój pn.”Przedsiębiorczy przedszkolak” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Data publikacji 2017-12-13
Data zakończenia 2017-12-21 00:00:00
Instytucja Gmina Pokój
Miejscowość Pokój
Województwo opolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632147-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 386510003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych podzielonych na I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX ,X części asortymentowych wg załącznika nr 5 w ramach projektu realizowanego w placówkach przedszkolnych w gminie Pokój pn. Przedsiębiorczy przedszkolak realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do budynku Urzędu Gminy Pokój. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich specyfikację techniczną został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ.
Podział na części zamówienia:
Część I -Sprzęt multimedialny
Część II - pomoce dydaktyczne na zajęcia językowe English cykl I
Część III-pomoce dydaktyczne na warsztaty łamigłówki językowe
Część IV -pomoce dydaktyczne na zajęcia językowe English everywere cykl III
Część V- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczne z wykorzystaniem TIK-Kraina Logicznego Myślenia
Część VI- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczno -logopedyczne
Część VII-pomoce dydaktyczne na zajęcia gimnastyki
Część VIII- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczne Pan Robótka-Kreatywność
Część IX- pomoce dydaktyczne na zajęcia rytmiczno -muzyczno- taneczne
Część X- materiały biurowe
Wymienione w opisie (załączniku nr 5 ) artykuły muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Jeżeli jest uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa
Przyjęte opisy i typy przedmiotów zamówienia wskazane w załączniku nr 5 zostały użyte przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawiania w ofercie pomocy dydaktycznych równoważnych o niegorszych parametrach. Wszędzie tam gdzie zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia wskazanie to ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu standardu , właściwości minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wskazane w SIWZ nazwy własne, symbole, modele mają charakter wzorcowy. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zaoferować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłową realizację zadania i cel dydaktyczny, jakiemu maja służyć. Wykonawca, przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Kart produktu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wszystkie pomoce dydaktyczne wymienione we wszystkich częściach zamówienia fabrycznie nowe, pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami pochodzącymi z oficjalnej dystrybucji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2bae2040-2791-4006-9670-7b654fad96a0
Biuletyn 632147-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Pokój
Regon 53141274000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Pokój
Zamawiajacy kod pocztowy 46-034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 693 085
Zamawiajacy fax 077 4693085 w. 22
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl, a.pawlicki@gminapokoj.pl
Adres strony url bip.gminapokoj.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedsiebiorczy Przedszkolak w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.gminapokoj.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.gminapokoj.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Pokój ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę pomocy dydaktycznych podzielonych na części asortymentowe w ramach projektu realizowanego w placówkach przedszkolnych w gminie Pokój pn.”Przedsiębiorczy przedszkolak” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny SG.IX.271.8.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci bez ograniczenia
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy bez ograniczenia
Okreslenie przedmiotu Przedmiot niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych podzielonych na I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX ,X części asortymentowych wg załącznika nr 5 w ramach projektu realizowanego w placówkach przedszkolnych w gminie Pokój pn. Przedsiębiorczy przedszkolak realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do budynku Urzędu Gminy Pokój. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich specyfikację techniczną został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Podział na części zamówienia: Część I -Sprzęt multimedialny Część II - pomoce dydaktyczne na zajęcia językowe English cykl I Część III-pomoce dydaktyczne na warsztaty łamigłówki językowe Część IV -pomoce dydaktyczne na zajęcia językowe English everywere cykl III Część V- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczne z wykorzystaniem TIK-Kraina Logicznego Myślenia Część VI- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczno -logopedyczne Część VII-pomoce dydaktyczne na zajęcia gimnastyki Część VIII- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczne Pan Robótka-Kreatywność Część IX- pomoce dydaktyczne na zajęcia rytmiczno -muzyczno- taneczne Część X- materiały biurowe Wymienione w opisie (załączniku nr 5 ) artykuły muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Jeżeli jest uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa Przyjęte opisy i typy przedmiotów zamówienia wskazane w załączniku nr 5 zostały użyte przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawiania w ofercie pomocy dydaktycznych równoważnych o niegorszych parametrach. Wszędzie tam gdzie zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia wskazanie to ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu standardu , właściwości minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wskazane w SIWZ nazwy własne, symbole, modele mają charakter wzorcowy. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zaoferować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłową realizację zadania i cel dydaktyczny, jakiemu maja służyć. Wykonawca, przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Kart produktu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wszystkie pomoce dydaktyczne wymienione we wszystkich częściach zamówienia fabrycznie nowe, pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami pochodzącymi z oficjalnej dystrybucji.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-01-22T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Możliwe jest wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie skróconym w zależności od oferowanego terminu przez Wykonawcę. Zgodnie z zapisem w SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Inne dokumenty niewymienione 6.1 Wykonawca do oferty dołącza obowiązkowy załącznik cenowy oraz aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6.2 Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie przesłanek określonych w pkt 5.4 SIWZ w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ- jeśli dotyczy 6.5 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wszelkie istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszczalne są zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana wynagrodzenia, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na cenę oferty (np. zmiana stawki podatku VAT). Cena netto zostaje bez zmian. 2) Zmiana terminu realizacji w przypadku zajścia okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności w skutek wystąpienia siły wyższej. 3) W uzasadnionych przypadkach (np. wycofanie z produkcji, brak w obiegu handlowym) Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zakresie oferowanego sprzętu, określonego w zestawieniu rzeczowo-finansowym, będącym załącznikiem do Oferty, pod warunkiem, że sprzęt oferowany zamiennie będzie spełniał minimalne wymogi określone w SIWZ i nie będzie gorszy jakościowo od wskazanego przez Wykonawcę w Ofercie. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
IV 4 4 data 2017-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Możliwe jest wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie skróconym w zależności od oferowanego terminu przez Wykonawcę. Zgodnie z zapisem w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Część I -Sprzęt multimedialny wg. załącznika 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II - pomoce dydaktyczne na zajęcia językowe English cykl I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Możliwe jest wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie skróconym w zależności od oferowanego terminu przez Wykonawcę. Zgodnie z zapisem w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Część II - pomoce dydaktyczne na zajęcia językowe English cykl I wg.załącznika nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III-pomoce dydaktyczne na warsztaty łamigłówki językowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Możliwe jest wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie skróconym w zależności od oferowanego terminu przez Wykonawcę. Zgodnie z zapisem w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Część III-pomoce dydaktyczne na warsztaty łamigłówki językowe wg załącznika nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV -pomoce dydaktyczne na zajęcia językowe English everywere cykl III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Możliwe jest wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie skróconym w zależności od oferowanego terminu przez Wykonawcę. Zgodnie z zapisem w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Część IV -pomoce dydaktyczne na zajęcia językowe English everywere cykl III wg. załącznika nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczne z wykorzystaniem TIK-Kraina Logicznego Myślenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Możliwe jest wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie skróconym w zależności od oferowanego terminu przez Wykonawcę. Zgodnie z zapisem w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Część V- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczne z wykorzystaniem TIK-Kraina Logicznego Myślenia wg załącznika nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczno -logopedyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Możliwe jest wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie skróconym w zależności od oferowanego terminu przez Wykonawcę. Zgodnie z zapisem w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Część VI- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczno -logopedyczne wg załącznika nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII-pomoce dydaktyczne na zajęcia gimnastyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Możliwe jest wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie skróconym w zależności od oferowanego terminu przez Wykonawcę. Zgodnie z zapisem w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Część VII-pomoce dydaktyczne na zajęcia gimnastyki wg załącznika nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część VIII- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczne Pan Robótka-Kreatywność
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Możliwe jest wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie skróconym w zależności od oferowanego terminu przez Wykonawcę. Zgodnie z zapisem w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Część VIII- pomoce dydaktyczne na zajęcia dydaktyczne Pan Robótka-Kreatywność wg załącznika nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część IX- pomoce dydaktyczne na zajęcia rytmiczno -muzyczno- taneczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Możliwe jest wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie skróconym w zależności od oferowanego terminu przez Wykonawcę. Zgodnie z zapisem w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Część IX- pomoce dydaktyczne na zajęcia rytmiczno -muzyczno- taneczne wg załącznika nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część X- materiały biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2017-12-29T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-01-22T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Możliwe jest wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie skróconym w zależności od oferowanego terminu przez Wykonawcę. Zgodnie z zapisem w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Część X- materiały biurowe wg załącznika nr 5 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zadania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)