GuidZP400 |
0908b1e5-c906-4d8f-a44d-3bd5a3b1fd34
|
Biuletyn |
631651-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
|
Regon |
150200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
162
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02554
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 648 608
|
Zamawiajacy fax |
225 648 608
|
Zamawiajacy email |
dzp@sgh.waw.pl
|
Adres strony url |
www.sgh.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
publiczna uczelnia wyższa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sgh.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zakupów, pokój 043
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż zabudowy meblowej w pomieszczeniu 317 w Budynku „G” Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy al. Niepodległości 162
|
Numer referencyjny |
ADZ.25.50.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż zabudowy meblowej - ścianek meblarskich AB, BC, i CD oraz mebli – krzeseł i stołów oraz zasłon z karniszami w pomieszczeniu 317 w Budynku „G” Szkoły Głównej Handlowej przy al. Niepodległości 162 w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ:
-nr 1 - Wzór umowy - plik w formacie .doc
-nr 2 - Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia – plik w formacie .pdf
-nr 3 - Dokumentacja projektowa pn. „Przebudowa pomieszczeń technicznych na przestrzeń coworking” wykonana przez jednostkę projektową INDUSTRY Wojciech Eksner, 44-100 Gliwice, ul. Wigilijna 8 składająca się z części opisowej oraz rysunkowej zawierającej wybrane rysunki dotyczące zakresu zamówienia – spakowany zestaw plikow w formacie .pdf
-nr 4 – Wizualizacja aranżacji pomieszczenia – plik w formacie .pdf
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była (jest) dostawa mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każde, oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 1 Części V SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
a) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa
w ust. 7, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 5 do SIWZ oraz dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie a w przypadku świadczeń okresowych bądź ciągłych czy są należycie wykonywane.
Dowodami, o których mowa wyżej, są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane;
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;
b) oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. a).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy,
z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 2 Części IV SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Wykonawca jest zobowiązany zamieścić informacje o tym podmiocie w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania (formularz Nr 2 do SIWZ) oraz w oświadczeniu dotyczacym spełniania warunków udziału w postępowaniu (formularz Nr 3 do SIWZ).
3) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów:
a) każdy z uczestników wchodzących w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
z postępowania (formularz Nr 2 do SIWZ).
b) każdy z uczestników wchodzących w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 2 oraz ust. 3 pkt 1 Części V SIWZ.
4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika;
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6) Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne odpowiadające mu dokumenty - jeżeli dotyczy.
7) Dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące piećset złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|