Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ

Data publikacji 2017-12-14
Data zakończenia 2017-12-22 00:00:00
Instytucja Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632897-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Zamówienie zostało podzielone na 6 części:

Część 1: Dreny do toczenia soli
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.1 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 1).

Część 2: Przyrządy do przetaczania, do pomp, zestawy, igły i kaniule do znieczuleń
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 2).

Część 3: Strzykawki i igły jednorazowego użytku, kaniule, koreczki, aparaty do pobierania leków
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 3).

Część 4: Kaniule i kaniule bezpieczne dożylne, zamknięte systemy dostępu naczyniowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.4 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 4).

Część 5: Bezpieczne igły jednorazowego użytku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.5 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 5).

Część 6: Cewniki do dostępu żylnego centralnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.6 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 6).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 20ca3c17-20e9-4be7-9e6b-67076d804e39
Biuletyn 632897-N-2017
Zamawiajacy nazwa Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
Regon 000297520
Zamawiajacy adres ulica ul. Mikołaja Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-328
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 83 05 400
Zamawiajacy fax 22 83 05 399
Zamawiajacy email dyrekcja@wsdz.pl
Adres strony url www.wsdz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsdz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsdz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, Sekretariat Dyrekcji, 00-328 Warszawa, ul. Mikołaja Kopernika 43
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
Numer referencyjny WSDZ.KZ.270.28.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ. Zamówienie zostało podzielone na 6 części: Część 1: Dreny do toczenia soli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.1 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 1). Część 2: Przyrządy do przetaczania, do pomp, zestawy, igły i kaniule do znieczuleń Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 2). Część 3: Strzykawki i igły jednorazowego użytku, kaniule, koreczki, aparaty do pobierania leków Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 3). Część 4: Kaniule i kaniule bezpieczne dożylne, zamknięte systemy dostępu naczyniowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.4 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 4). Część 5: Bezpieczne igły jednorazowego użytku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.5 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 5). Część 6: Cewniki do dostępu żylnego centralnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.6 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 6).
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 16
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tej bazy danych. 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Materiały informacyjne takie jak miedzy innymi (opisy, katalogi, prospekty, rysunki fotografie, itp.) – w języku polskim – dla każdej pozycji z „Formularza asortymentowego, Opisu przedmiotu zamówienia”. 2) Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) - dokumenty te zostaną udostępnione
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty; 2) Formularz asortymentowo-cenowy, Opis przedmiotu zamówienia; 3) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem sytuacji opisanych w umowie. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, z uwzględnieniem art. 144 ustawy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a) wysokości wynagrodzenia w przypadku: • ograniczenia zakresu dostaw objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia; • zmiany stawki VAT, • w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru przez producenta, czego Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć – z odpowiednim przeliczeniem ilości. b) jakości lub innych parametrów materiałów zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: • niedostępnością na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów; • pojawieniem się na rynku towarów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, • pojawieniem się na rynku towarów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. 4. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dreny do toczenia soli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni robocze. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.1 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 1).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przyrządy do przetaczania, do pomp, zestawy, igły i kaniule do znieczuleń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni robocze. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 2).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Strzykawki i igły jednorazowego użytku, kaniule, koreczki, aparaty do pobierania leków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni robocze. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 3).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Kaniule i kaniule bezpieczne dożylne, zamknięte systemy dostępu naczyniowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni robocze. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.4 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 4).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Bezpieczne igły jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni robocze. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.5 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 5).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Cewniki do dostępu żylnego centralnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni robocze. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.6 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 6).
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)