GuidZP400 |
20ca3c17-20e9-4be7-9e6b-67076d804e39
|
Biuletyn |
632897-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
|
Regon |
000297520
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mikołaja Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-328
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 83 05 400
|
Zamawiajacy fax |
22 83 05 399
|
Zamawiajacy email |
dyrekcja@wsdz.pl
|
Adres strony url |
www.wsdz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsdz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsdz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, Sekretariat Dyrekcji, 00-328 Warszawa, ul. Mikołaja Kopernika 43
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
|
Numer referencyjny |
WSDZ.KZ.270.28.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część 1: Dreny do toczenia soli
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.1 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 1).
Część 2: Przyrządy do przetaczania, do pomp, zestawy, igły i kaniule do znieczuleń
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 2).
Część 3: Strzykawki i igły jednorazowego użytku, kaniule, koreczki, aparaty do pobierania leków
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 3).
Część 4: Kaniule i kaniule bezpieczne dożylne, zamknięte systemy dostępu naczyniowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.4 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 4).
Część 5: Bezpieczne igły jednorazowego użytku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.5 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 5).
Część 6: Cewniki do dostępu żylnego centralnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.6 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 6).
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
16
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tej bazy danych.
2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Materiały informacyjne takie jak miedzy innymi (opisy, katalogi, prospekty, rysunki fotografie, itp.) – w języku polskim – dla każdej pozycji z „Formularza asortymentowego, Opisu przedmiotu zamówienia”.
2) Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) - dokumenty te zostaną udostępnione
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty;
2) Formularz asortymentowo-cenowy, Opis przedmiotu zamówienia;
3) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem sytuacji opisanych w umowie.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, z uwzględnieniem art. 144 ustawy.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a) wysokości wynagrodzenia w przypadku:
• ograniczenia zakresu dostaw objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia;
• zmiany stawki VAT,
• w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru przez producenta, czego Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć – z odpowiednim przeliczeniem ilości.
b) jakości lub innych parametrów materiałów zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
• niedostępnością na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów;
• pojawieniem się na rynku towarów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
• pojawieniem się na rynku towarów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie,
pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
4. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dreny do toczenia soli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
16
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni robocze.
W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze.
Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.1 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 1).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Przyrządy do przetaczania, do pomp, zestawy, igły i kaniule do znieczuleń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
16
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni robocze.
W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze.
Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 2).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Strzykawki i igły jednorazowego użytku, kaniule, koreczki, aparaty do pobierania leków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
16
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni robocze.
W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze.
Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 3).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Kaniule i kaniule bezpieczne dożylne, zamknięte systemy dostępu naczyniowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
16
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni robocze.
W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze.
Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.4 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 4).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Bezpieczne igły jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
16
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni robocze.
W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze.
Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.5 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 5).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki do dostępu żylnego centralnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w miesiacach |
16
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu termin dostawy 3 lub 4 dni robocze.
W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiający przyjmie 3 dni robocze.
Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny (4 dni robocze) oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.6 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia – część 6).
|
| |