GuidZP400 |
657877b3-eb6d-4ce6-a300-1b782d2928c2
|
Biuletyn |
633075-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
|
Regon |
29011000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Spacerowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Morawica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26026
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 641 378
|
Zamawiajacy fax |
413 641 226
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@morawica.com.pl
|
Adres strony url |
www.morawica.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.morawica.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert wraz z załącznikami odywa się za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa ziemniaków jadalnych do Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy.
|
Numer referencyjny |
EZP-252-22/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ziemniaków jadalnych według asortymentu i ilości określonej w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia spełniających wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 października 2003 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej ziemniaków (Dz.U. z 2003r. Nr 194, poz.1900).
Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczeństwa żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.)
Ziemniaki dostarczane będą do Zamawiającego środkami transportu Wykonawcy spełniającymi warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności.
|
Cpv glowny przedmiot |
15310000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 dostawę o wartości brutto: 140.000,00 zł (słownie zł: sto czterdzieści tysięcy 00/100) oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje 1 dostawę (przez jedną dostawę zamawiający rozumie sumę wykonanych dostaw w ramach jednej umowy lub jednorazowa dostawa o wartości brutto: 140.000,00 zł (słownie zł: sto czterdzieści tysięcy) oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli:
- ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik;
- w postępowaniu uczestniczą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
zamówienie
W w/w przypadkach pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
Obowiązująca decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j.t. Dz.U. z 2015r. poz. 594 ze zm.) - jeżeli nakłada obowiązek takich uprawnień,
lub
Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. z 2007r. Nr 106, poz. 730).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Cen jednostkowych netto, które mogą być zmieniane na podstawie średniej ceny ziemniaków opublikowanej przez Świętokrzyski Rynek Hurtowy w Kielcach w tygodniu poprzedzającym tydzień, w którym nastąpiła dostawa ziemniaków jadalnych pomniejszonej o upust określony w ofercie Sprzedającego.
a) Zmiana cen jednostkowych netto polegająca na ich podwyższeniu może być dokonywana po każdej dostawie ziemniaków jadalnych z zastrzeżeniem okresu niezmienności cen.
b) Zmiana cen jednostkowych netto polegająca na ich obniżeniu może być dokonana w każdym czasie.
2) Zmiana podatku VAT w trakcie trwania umowy jest dokonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami i nie powoduje zmiany cen jednostkowych netto. Zmiana taka następuje z dniem, z którym wprowadza ją stosowny akt prawny.
|
IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 5 okres |
30
|