Dostawa i montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie warsztatów szkolnych do praktycznej nauki zawodu w ramach inwestycji pn.: „Zmiana sposobu użytkowania istniejącego segmentu basenu przy Zespole Szkół Technicznych i Licealnych im. S. Staszica na warsztaty szkolne dla uczniów w ramach realizacji projektu pn.: „Twój zawód - Twoja przyszłość. Rozwój kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Bielskiego” realizowanego w ramach osi priorytetowej XII. Infrastruktura edukacyjna, Poddziałania 12.2.2 Infrastruktura edukacyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”

Data publikacji 2017-12-14
Data zakończenia 2017-12-22 00:00:00
Instytucja Powiat Bielski
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632870-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 420000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie warsztatów szkolnych do praktycznej nauki zawodu w ramach inwestycji pn.: „Zmiana sposobu użytkowania istniejącego segmentu basenu przy Zespole Szkół Technicznych i Licealnych im. S. Staszica na warsztaty szkolne dla uczniów w ramach realizacji projektu pn.: „Twój zawód - Twoja przyszłość. Rozwój kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Bielskiego” realizowanego w ramach osi priorytetowej XII. Infrastruktura edukacyjna, Poddziałania 12.2.2 Infrastruktura edukacyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”

Warunki gwarancji:
Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres, jaki został wskazany w pkt 3 formularza ofertowego (24, 36, 48 lub 60 miesięcy), licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (potwierdzonego pisemnie protokołem odbioru), wraz z nieodpłatną naprawą dostarczonych i zamontowanych urządzeń, co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne dostarczonych sprzętów, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część dostaw wykona ponownie.

Równoważność:
Wszędzie tam, gdzie w SIWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1a, 1b oraz 1c do SIWZ, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nazwy własne materiałów i urządzeń należy czytać „lub równoważne”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 68161b76-2e3f-42ae-9919-de91cd92dbbc
Biuletyn 632870-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Bielski
Regon 7218170600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 8136-900
Zamawiajacy fax 33 8136-897
Zamawiajacy email jacek.kulinski@powiat.bielsko.pl
Adres strony url www.powiat.bielsko.pl
Adres strony internetowej http://www.bip.powiat.bielsko.pl/BIP.aspx?Sel=5384&js=1
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Twój zawód - Twoja przyszłość. Rozwój kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Bielskiego"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.powiat.bielsko.pl/BIP.aspx?Sel=5384&js=1 Zakładka Organizacja/2017
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.powiat.bielsko.pl/BIP.aspx?Sel=5384&js=1 Zakładka Organizacja/2017
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem. Wykonawcy przekazują ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, pok. 325, III piętro bud. A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie warsztatów szkolnych do praktycznej nauki zawodu w ramach inwestycji pn.: „Zmiana sposobu użytkowania istniejącego segmentu basenu przy Zespole Szkół Technicznych i Licealnych im. S. Staszica na warsztaty szkolne dla uczniów w ramach realizacji projektu pn.: „Twój zawód - Twoja przyszłość. Rozwój kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Bielskiego” realizowanego w ramach osi priorytetowej XII. Infrastruktura edukacyjna, Poddziałania 12.2.2 Infrastruktura edukacyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”
Numer referencyjny BZ.272.31.2017.HM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia (nie ogranicza liczby części), na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie warsztatów szkolnych do praktycznej nauki zawodu w ramach inwestycji pn.: „Zmiana sposobu użytkowania istniejącego segmentu basenu przy Zespole Szkół Technicznych i Licealnych im. S. Staszica na warsztaty szkolne dla uczniów w ramach realizacji projektu pn.: „Twój zawód - Twoja przyszłość. Rozwój kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Bielskiego” realizowanego w ramach osi priorytetowej XII. Infrastruktura edukacyjna, Poddziałania 12.2.2 Infrastruktura edukacyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020” Warunki gwarancji: Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres, jaki został wskazany w pkt 3 formularza ofertowego (24, 36, 48 lub 60 miesięcy), licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (potwierdzonego pisemnie protokołem odbioru), wraz z nieodpłatną naprawą dostarczonych i zamontowanych urządzeń, co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne dostarczonych sprzętów, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część dostaw wykona ponownie. Równoważność: Wszędzie tam, gdzie w SIWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1a, 1b oraz 1c do SIWZ, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nazwy własne materiałów i urządzeń należy czytać „lub równoważne”.
Cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-04-20T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy – odpowiednio dla danej części Załącznik nr 2a, 2b lub 2c do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, kiedy podpisanie oferty wymaga udzielenia pełnomocnictwa. 3) W przypadku złożenia w postępowaniu co najmniej 2 ofert, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.powiat.bielsko.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Profil nabywcy/Organizacja informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz z złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 3). Uwaga: Zamawiający w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, żąda złożenia wraz z ofertą wyłącznie oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp – Załącznik nr 3 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności: a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, c) w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego, a warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian oraz wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone; 2) niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 3) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy; zmiany te nie mogą prowadzić do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; 4) zmiany Podwykonawcy; 5) powierzenia/rezygnacji przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawcy/ów i/lub zmiany zakresu usług/dostaw, które Wykonawca powierzy do wykonania Podwykonawcom; 6) zmiany adresu/siedziby Wykonawcy oraz adresów/ siedzib Zamawiającego; 7) Wykonawcy – tylko i wyłącznie w przypadku sukcesji generalnej, przekształcenia, spółek handlowych zgodnie z Kodeksem spółek handlowych, sukcesji z mocy prawa; 8) rezygnacji z części dostaw (tylko z przyczyn niezależnych od Zamawiającego) i w związku z tym obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy; 9) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść zawartej umowy; 10) zmiany danych, które mogą wpływać na wystawianie i obieg faktur oraz ich księgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP.
IV 4 4 data 2017-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa obrabiarki numeryczne (CNC)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę i montaż: a) tokarki CNC – 2 szt., b) systemu sterowania – 2 szt., c) oprzyrządowania tokarek CNC (narzędzia i przyrządy sprawdzające) – 2 szt., d) frezarki CNC – 1 szt., e) systemu dla frezarki CNC – komputer, system operacyjny, system sterujący – 1 szt., f) oprzyrządowania frezarki CNC – narzędzia i przyrządy sprawdzające – 1 szt., g) paneli operatorskich – trenażery – 6 szt. Całość proponowanego zestawu dydaktycznego stanowi ściśle powiązany ze sobą zestaw oprogramowań, materiałów dydaktycznych i eksploatacyjnych, musi gwarantować wzajemną kompatybilność elementów całego zestawu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa sprzęt konwencjonalny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę i montaż: a) przecinarki taśmowej – 1 szt., b) wiertarek słupowych – 3 szt., c) wiertarek stołowych – 4 szt., d) tokarek uniwersalnych – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa sprzęt spawalniczy i zgrzewający
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę i montaż: a) spawarek MIG/MAG – 3 szt., b) spawarek MMA – 4 szt., c) stanowiska spawalniczego – 4 szt. d) zgrzewarki stacjonarnej – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1c do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dodatkowa gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)