Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji warsztatów rękodzielnictwa w ramach realizacji projektu pn. Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych w Pokoju i działania edukacyjno- informacyjne w województwie opolskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Data publikacji 2017-12-19
Data zakończenia 2017-12-27 00:00:00
Instytucja Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Pokoju
Miejscowość Pokój
Województwo opolskie
Branża
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634578-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 378000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na realizacji 100 „warsztatów rękodzielnictwa”. W ramach realizacji warsztatów planuje się podział warsztatów na poszczególne rodzaje zajęć w tym warsztaty: decupage, zajęcia rymarskie, ceramika oraz scrapbooking. Realizacja warsztatów jest współfinansowana w ramach realizacji Projektu „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych w Pokoju i działania edukacyjno -informacyjne w województwie opolskim” w ramach Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju.
Warsztaty rękodzielnictwa 100 spotkań: w tym 25 warsztatów decupage, 25 warsztatów rymarskich, 25 warsztatów ceramiki, 25 warsztatów scrapbooking. Wymagane jest, aby każde spotkanie warsztatowe trwało nie krócej niż 8h w trakcie których w warsztatach wezmą udział 3 grupy liczące do 10 osób, średnio warsztat na grupę powinien trwać nie krócej niż 2,5h i dodatkowo 30 min to czas doliczony na przygotowanie stanowisk na warsztaty.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
1.Realizacja 25 warsztatów decupage w okresie od I.2018 do VI.2019
2.Realizacja 25 warsztatów rymarskich w okresie od I.2018 do VI.2019
3.Realizacja 25 warsztatów ceramicznych w okresie od I.2018 do VI.2019
4.Realizacja 25 warsztatów scrapbookingu w okresie od I.2018 do VI.2019
1.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
Uszczegółowiony opis przedmiotu z rozbiciem na części zamówienia :
I- Warsztaty decupage,
a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat.
b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy.
c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do zrekrutowanej grupy uczestników
d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu.
e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela
f) Konieczność zapoznania się z Projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów
II- Warsztaty rymarskie
a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019
Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat.
b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy.
c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do grupy uczestników
d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu.
e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela
f) Konieczność zapoznania się z projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów
g) Wymagania co do prowadzania warsztatów rymarskich: wykonywanie 100% ręcznego szycia ze skóry bydlęcej
III- Warsztaty ceramiki
a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019
Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat.
b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy.
c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do grupy uczestników
d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu.
e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela
f) Konieczność zapoznania się z projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów
g) Wymagane prowadzanie warsztatów ceramicznych wraz z wypaleniem wykonanych prac (wymagane wyposażenie).
IV- Warsztaty scrapbookingu
a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019
Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat.
b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy.
c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do grupy uczestników
d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu.
e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela
f) Konieczność zapoznania się z projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 96812cca-99a4-4493-85aa-7a5488dc0c23
Biuletyn 634578-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Pokoju
Regon 530583327
Zamawiajacy adres ulica 1 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Pokój
Zamawiajacy kod pocztowy 46-034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon +48774693032
Zamawiajacy fax +48774693080
Zamawiajacy email domkulturypokoj@wp.pl
Adres strony url http://www.goksirpokoj.szkolnastrona.pl/bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych w Pokoju i działania edukacyjno- informacyjne w województwie opolskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.goksirpokoj.szkolnastrona.pl/bip/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.goksirpokoj.szkolnastrona.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Pokoju ul. 1 Maja 26 46 – 034 Pokój
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji warsztatów rękodzielnictwa w ramach realizacji projektu pn. Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych w Pokoju i działania edukacyjno- informacyjne w województwie opolskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer referencyjny GOKSIR.271.1.2017
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na realizacji 100 „warsztatów rękodzielnictwa”. W ramach realizacji warsztatów planuje się podział warsztatów na poszczególne rodzaje zajęć w tym warsztaty: decupage, zajęcia rymarskie, ceramika oraz scrapbooking. Realizacja warsztatów jest współfinansowana w ramach realizacji Projektu „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych w Pokoju i działania edukacyjno -informacyjne w województwie opolskim” w ramach Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju. Warsztaty rękodzielnictwa 100 spotkań: w tym 25 warsztatów decupage, 25 warsztatów rymarskich, 25 warsztatów ceramiki, 25 warsztatów scrapbooking. Wymagane jest, aby każde spotkanie warsztatowe trwało nie krócej niż 8h w trakcie których w warsztatach wezmą udział 3 grupy liczące do 10 osób, średnio warsztat na grupę powinien trwać nie krócej niż 2,5h i dodatkowo 30 min to czas doliczony na przygotowanie stanowisk na warsztaty. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1.Realizacja 25 warsztatów decupage w okresie od I.2018 do VI.2019 2.Realizacja 25 warsztatów rymarskich w okresie od I.2018 do VI.2019 3.Realizacja 25 warsztatów ceramicznych w okresie od I.2018 do VI.2019 4.Realizacja 25 warsztatów scrapbookingu w okresie od I.2018 do VI.2019 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia: Uszczegółowiony opis przedmiotu z rozbiciem na części zamówienia : I- Warsztaty decupage, a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do zrekrutowanej grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z Projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów II- Warsztaty rymarskie a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów g) Wymagania co do prowadzania warsztatów rymarskich: wykonywanie 100% ręcznego szycia ze skóry bydlęcej III- Warsztaty ceramiki a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów g) Wymagane prowadzanie warsztatów ceramicznych wraz z wypaleniem wykonanych prac (wymagane wyposażenie). IV- Warsztaty scrapbookingu a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów
Cpv glowny przedmiot 37800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin rozpoczęcia realizacji zadania może ulec zmianie.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym: osoba powinna posiadać doświadczenie w danej dziedzinie tj. wykazać się realizacją -prowadzeniem co najmniej jednego warsztatu rękodzielniczych z danej dziedziny z udziałem dzieci i/lub dorosłych. Na potwierdzenie doświadczenia wymagane jest przedłożenie dokumentów w tym np. referencji, umowy o pracę, zaświadczenia, oświadczenia wystawione przez instytucję dla której wykonywana była usługa i inne potwierdzające fakt prowadzenia zajęć. Potwierdzenie realizacji określonych warsztatów powinno być tożsame z realizacją rodzaju warsztatów na które składana jest oferta.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Wykaz doświadczenia i wykonanych usług/zajęć , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności w tym zakresie jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem dat wykonania i podmiotu na rzecz, których usługi zostały wykonane Wykaz doświadczenia wraz z wykazem usług/zajęć stanowi -wzór załącznik nr 4. b) Dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź Inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6.7 W celu potwierdzenia przez Wykonawcę braku podstaw wykluczenia: a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.- dotyczy podmiotu gospodarczego Zgodnie z art.26 ust.6 Pzp Zamawiający samodzielnie pobiera odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz.235). UWAGA: Dokumenty, o których mowa w pkt 6.6 a SIWZ należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.6.8 W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę dokumentów, które określają w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje zadania, których wskazane zdolności dotyczą. UWAGA: Oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.8 SIWZ należy złożyć w oryginale.6.9 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest do złożenia dokumentów dotyczących tych podmiotów określonych w pkt 6.7 a UWAGA Dokumenty o których mowa w pkt. 6.9 należy złożyć w oryginale. 6.10 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.6 lit. a, b SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy dotyczące terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz doświadczenia i wykonanych usług/zajęć , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności w tym zakresie jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem dat wykonania i podmiotu na rzecz, których usługi zostały wykonane Wykaz doświadczenia wraz z wykazem usług/zajęć stanowi -wzór załącznik nr 4 b) Dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź Inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione 10.2 Do oferty należy załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie przesłanek określonych w pkt 5.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. c) pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. d) Zobowiązanie w trybie art. 22a ust. 2 jeśli dotyczy 10.3 Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców: składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 10.2 SIWZ składane są w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.- dotyczy wszystkich wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy 1. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT lub składek na ubezpieczenie i innych podatków wynikających ze zmiany w systemie podatkowym i ZUS); 2) konieczności zmiany terminu realizacji: a) w związku z koniecznością wprowadzenia zmian dotyczących realizacji projektu , a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) w związku z brakiem możliwości prowadzenia warsztatów w skutek czynników uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie, c) w skutek działania siły wyższej, d) w związku z innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, 3) będących wynikiem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy, 4) dotyczących zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno -prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą. 3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian i uzupełnień w niniejszej umowie, które nie stanowią istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy (zmiany zgodne z dyspozycją art. 144 ustawy Pzp). 4. Zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia , określone w SIWZ 5. W zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: 1) powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazane w ofercie Wykonawcy 2) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji usług o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obydwu stron, po stosownym uzasadnieniu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:10
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1.Realizacja 25 warsztatów decupage w okresie od XII.2017 do VI.2019
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis I- Warsztaty decupage a) Termin realizacji: od XII.2017-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od XII.2017 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: XII. 2017, I.2018,VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn nie uda się zrealizować warsztatów w m-cu grudniu, istnieje możliwość realizacji zaplanowanych warsztatów w miesiącu styczniu 2018. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do zrekrutowanej grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z Projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2.Realizacja 25 warsztatów rymarskich w okresie od XII.2017 do VI.2019
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis II- Warsztaty rymarskie a) Termin realizacji: od XII.2017-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od XII.2017 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: XII. 2017, I.2018,VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn nie uda się zrealizować warsztatów w m-cu grudniu, istnieje możliwość realizacji zaplanowanych warsztatów w miesiącu styczniu 2018. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów g) Wymagania co do prowadzania warsztatów rymarskich: wykonywanie 100% ręcznego szycia ze skóry bydlęcej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3.Realizacja 25 warsztatów ceramicznych w okresie od XII.2017 do VI.2019
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis III- Warsztaty ceramiki a) Termin realizacji: od XII.2017-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od XII.2017 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: XII. 2017, I.2018,VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019.Jeśli z jakichkolwiek przyczyn nie uda się zrealizować warsztatów w m-cu grudniu, istnieje możliwość realizacji zaplanowanych warsztatów w miesiącu styczniu 2018. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów g) Wymagane prowadzanie warsztatów ceramicznych wraz z wypaleniem wykonanych prac (wymagane wyposażenie).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 4.Realizacja 25 warsztatów scrapbookingu w okresie od XII.2017 do VI.2019
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis IV- Warsztaty scrapbookingu a) Termin realizacji: od XII.2017-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od XII.2017 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: XII. 2017, I.2018,VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019.Jeśli z jakichkolwiek przyczyn nie uda się zrealizować warsztatów w m-cu grudniu, istnieje możliwość realizacji zaplanowanych warsztatów w miesiącu styczniu 2018. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów
  

Criterion

Kryteria Doświadczenie osoby realizującej warsztaty
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)