Dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek, tonerów do kserokopiarek, materiałów biurowych, kartonów archiwizacyjnych oraz druków, rejestrów i książek służbowych wg wzorów zamawiającego na 2018 rok w 4 WSK z P Sp ZOZ Wrocław

Data publikacji 2017-12-19
Data zakończenia 2017-12-28 00:00:00
Instytucja 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634396-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442, 301900007, 301251208, 446171009, 220000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek, tonerów do kserokopiarek, materiałów biurowych, kartonów archiwizacyjnych oraz druków, rejestrów i książek służbowych wg wzorów zamawiającego na 2018 rok w 4 WSK z P Sp ZOZ Wrocław

Dodatkowe informacje

GuidZP400 37281e18-2781-47d1-b0f9-b39d414fffa0
Biuletyn 634396-N-2017
Zamawiajacy nazwa 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 93009024000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Weigla
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50981
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717 660 119
Zamawiajacy fax 717 660 630
Zamawiajacy email zam.pub@4wsk.pl
Adres strony url www.4wsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.4wsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.4wsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP Z.O.Z. we Wrocławiu, ul. Weigla 5 – budynek Administracji Ogólnej, pok. nr 18 - kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek, tonerów do kserokopiarek, materiałów biurowych, kartonów archiwizacyjnych oraz druków, rejestrów i książek służbowych wg wzorów zamawiającego na 2018 rok w 4 WSK z P Sp ZOZ Wrocław
Numer referencyjny 107/Log./2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek, tonerów do kserokopiarek, materiałów biurowych, kartonów archiwizacyjnych oraz druków, rejestrów i książek służbowych wg wzorów zamawiającego na 2018 rok w 4 WSK z P Sp ZOZ Wrocław
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust 1 pkt 2) PZP. Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową zapewniającą wykonanie zamówienia. Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – 1) dla Pakietu nr 1 - min. 2 dostaw o podobnym charakterze (Dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek), o wartości minimum 60 000,00 zł brutto każda; 2) dla Pakietu nr 2 - min. 2 dostaw o podobnym charakterze (Dostawa materiałów biurowych), o wartości minimum 30 000.00 zł brutto każda.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 3) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw (wzór załącznik nr 7 do SIWZ), potwierdzający warunek opisany w Rozdz. III pkt 2), wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument należy dostarczyć na wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od daty wezwania (dotyczy Wykonawcy, którego ofertę oceniono za najkorzystniejszą),
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Do oferty należy załączyć w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; b) Wykonawca wskaże stronę internetową (Załącznik nr 4 do SIWZ), z której można pobrać odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Oświadczenie wykonawcy wg Załącznika nr 6 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca przekaże zamawiającemu (bez dodatkowego wezwania) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 PZP (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu),
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw (wzór załącznik nr 7 do SIWZ), potwierdzający warunek opisany w Rozdz. III pkt 2), wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument należy dostarczyć na wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od daty wezwania (dotyczy Wykonawcy, którego ofertę oceniono za najkorzystniejszą),
Inne dokumenty niewymienione 2. POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW: 1) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru – należy złożyć wraz z ofertą. 2) Wypełniony bez wyjątku formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ – należy złożyć wraz z ofertą. 3) Zaleca się dołączyć zaakceptowany i wypełniony wzór umowy. 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających ten stan rzeczy wydanych przez podmioty niezależne które stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust.3 PZP . 5) Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Zamawiającego poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających ten stan rzeczy wydanych przez podmioty niezależne np. Ekspertyz Rzeczoznawczych, które stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust.3 PZP . 6) Uzasadnienie zastrzeżenia dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa lub/i załączenie stosownych dokumentów/oświadczeń na tę okoliczność w przypadku zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - należy złożyć wraz z ofertą. 7) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy) – należy złożyć wraz z ofertą
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Przedmiotowo istotne elementy umowy (essentiali anegotii) związane ze sposobem realizacji zamówienia, warunkami umowy zawiera Załącznik 3 do SIWZ, w którym zaleca się wypełnić wszystkie miejsca wykropkowane z wyjątkiem numeru umowy, daty jej zawarcia oraz dołączyć go do oferty. Umowę będzie uznawało się za zawartą w dacie wymienionej we wstępie umowy. Oprócz przesłanek wymienionych w art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie, które będą mogły być wprowadzone w formie aneksu: 1. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, może zastąpić nowy Wykonawca – zmiana możliwa tylko na podstawie sukcesji uniwersalnej w myśl art. 492 kodeksu spółek handlowych (przez przeniesienie całego majątku spółki przejmowanej na inną spółkę przejmującą) oraz przejęcie przedsiębiorstwa na postawie art. 551 i nast. k.c. pod warunkiem, że nowy Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy 2. Wszystkie wartości netto określone przez Wykonawcę są ustalone na okres obowiązywania umowy i nie wzrosną. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio. 3. Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena (wartość) brutto umowy, a cena (wartość) netto pozostanie niezmienna. Zamawiający będzie realizował zamówienie tylko do wysokości brutto umowy. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty). 5. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji przez okres 12 miesięcy. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu wydłużenie terminu obowiązywania umowy nie więcej jednak niż o 6 miesięcy od daty jej zakończenia przy czym wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w: Załączniku nr 3, §4 ust. 4 wzoru umowy może podlegać waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 2008) oraz w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne pod warunkiem, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Waloryzacja nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany do Zamawiającego wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania zamówienia. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić po upływie 60 dni od dnia obowiązywania zmian. W przypadku sporu o zasadność wprowadzenia waloryzacji może zostać wprowadzona waloryzacja sądowa w myśl art. 357 k.c. 6. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu zmianę umowy w przypadku zaniechania produkcji określonego towaru czy sprzętu, zmiany numeru katalogowego lub wprowadzenia przedmiotu umowy nowej generacji. Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania SIWZ lub je przewyższać. Przesłanką niezbędną do takiego działania Zamawiającego jest również brak wzrostu wartości netto danego przedmiotu zamówienia w porównaniu z wartością przedstawioną w umowie. Ilości zamawianego w ten sposób towaru muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z umowy. 7. Zmiana siedziby Wykonawcy nie stanowi zmiany treści umowy i nie wymaga aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Kryteria oceny ofert dla pakietów 1 i 2: Lp. KRYTERIUM WAGA KRYTERIUM ( 1 %=1pkt) SPOSÓB OCENY 1. Cena 60 % minimalizacja 2. Termin dostawy towaru w dostawie sukcesywnej i w dostawie reklamacyjnej (min.1 – max 5 dni) 10 % indywidualnie 3. Udostępnienie Handlowej Platformy Internetowej do realizacji zamówień i wykonywania statystyki i raportów 25 % indywidualnie 4. Wysokość kary umownej (min. 0,5% - max 3%) ceny brutto gwarantowanej części pakietu za opóźnienie w wykonaniu dostawy sukcesywnej lub dostawy reklamacyjnej za każdy dzień opóźnienia. 5 % indywidualna OGÓŁEM: 100% Kryteria oceny ofert dla pakietów 3, 4, 5: Lp. KRYTERIUM WAGA KRYTERIUM ( 1 %=1pkt) SPOSÓB OCENY 1. Cena 60 % minimalizacja 2. Termin dostawy towaru w dostawie sukcesywnej i w dostawie reklamacyjnej (min.1 – max 5 dni) 20 % indywidualnie 3. Wysokość kary umownej (min. 0,5% - max 3%) ceny brutto gwarantowanej części pakietu za opóźnienie w wykonaniu dostawy sukcesywnej lub dostawy reklamacyjnej za każdy dzień opóźnienia. 20 % indywidualna OGÓŁEM: 100%

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów biurowych - galanterii papierowej, galanterii biurowej, artykułów piśmiennych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125120-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa tonerów do kserokopiarek
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44617100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa pudeł archiwizacyjnych dla archiwum
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa druków, rejestrów i książek wg wzoru zamawiającego
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy towaru w dostawie sukcesywnej i w dostawie reklamacyjnej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu dostawy sukcesywnej lub dostawy reklamacyjnej za każdy dzień opóźnienia
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Udostępnienie Handlowej Platformy Internetowej do realizacji zamówień i wykonywania statystyk i raportów
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)