„Sukcesywne dostawy mleka i preparatów mleko zastępczych dla noworodków i wcześniaków oraz smoczków jednorazowych z podziałem na 8 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi.”

Data publikacji 2017-12-20
Data zakończenia 2017-12-29 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Mleko

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635022-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155112005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy mleka i preparatów mleko zastępczych dla noworodków i wcześniaków oraz smoczków jednorazowych z podziałem na 8 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
I Dodatek do mleka kobiecego, preparat mlekozastępczy
II Mleko początkowe dla noworodków oraz mleko hypoalergiczne
III Mleko dla wcześniaków i noworodków z niską masą ciała
IV Smoczki jednorazowego użytku, sterylne, z nakrętką do butelek z mlekiem
V Smoczki jednorazowego użytku, sterylne do uspokajania
VI Jednorazowe, sterylne butelki do karmienia
VII Smoczki jednorazowego użytku, jałowe, do karmienia wcześniaków z niską masą urodzeniową
VIII Smoczki jednorazowego użytku, sterylne, z nakrętką do butelek z mlekiem
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 9 do SIWZ zwane również - dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba8acff7-df5f-485d-90e5-677a5880bbb5
Biuletyn 635022-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Regon 47165836000000
Zamawiajacy adres ulica Wólczańska
Zamawiajacy adres numer domu 191
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-531
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 371 322,
Zamawiajacy fax 426 371 322
Zamawiajacy email zampub@pirogow.pl,
Adres strony url www.pirogow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych budynek główny Szpitala, I piętro SALA A – dawny Oddz. Kardiologiczny
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywne dostawy mleka i preparatów mleko zastępczych dla noworodków i wcześniaków oraz smoczków jednorazowych z podziałem na 8 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi.”
Numer referencyjny ZP/75/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy mleka i preparatów mleko zastępczych dla noworodków i wcześniaków oraz smoczków jednorazowych z podziałem na 8 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Dodatek do mleka kobiecego, preparat mlekozastępczy II Mleko początkowe dla noworodków oraz mleko hypoalergiczne III Mleko dla wcześniaków i noworodków z niską masą ciała IV Smoczki jednorazowego użytku, sterylne, z nakrętką do butelek z mlekiem V Smoczki jednorazowego użytku, sterylne do uspokajania VI Jednorazowe, sterylne butelki do karmienia VII Smoczki jednorazowego użytku, jałowe, do karmienia wcześniaków z niską masą urodzeniową VIII Smoczki jednorazowego użytku, sterylne, z nakrętką do butelek z mlekiem 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 9 do SIWZ zwane również - dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
Cpv glowny przedmiot 15511200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) i 3) PZP, tj.: 6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 6.3.1.1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.: 6.3.1.1.1. jeśli są produktami leczniczymi winny być dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 2142 z późn. zm.); 6.3.1.1.2. jeśli są wyrobami medycznymi winny być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 t.j. z późn. zm.); 6.3.1.1.3. jeśli są środkami spożywczymi specjalnego przeznaczenia żywieniowego winny spełniać:  wymagania Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 149 z późn. zm.);  wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 16.09.2010r. w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego (tekst jednolity Dz. U. 2015.1026.); 6.3.1.1.4. jeśli są materiałami innymi niż w/w (np.: smoczki) winny spełniać Polskie Normy zharmonizowane:  PN‐EN 1400‐1:2004 Artykuły dla dzieci. Smoczki do uspokajania dla niemowląt i małych dzieci. Część 1: Ogólne wymagania dotyczące bezpieczeństwa oraz informacji o wyrobie,  PN‐EN 12586:2009 Artykuły dla dzieci. Wyrób do mocowania smoczka. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań. wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ, W przypadku, gdy oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona w kilku pakietach może ww. oświadczenie złożyć w jednym egzemplarzu. 6.3.1.2. materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych, etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład zestawów, wymiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów. - dotyczy Pakietów I – VIII. 6.3.2. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP: 6.3.2.1. Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Inne dokumenty niewymienione 10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczone w sytuacji okoliczności nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy takich jak: 1.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.2. zmiany numeru katalogowego produktu, 1.3. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.4. zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, 1.5. nie uzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy, bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.6. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy. 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, Dostawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za okresem wypowiedzenia określonym §3 ust. 3 umowy. 3. Dopuszcza się zmianę cen w okresie obowiązywania umowy tylko w następujących przypadkach: a) zmiana stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian), b) zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający winien być o tym uprzednio poinformowany z 14 - dniowym pisemnym wyprzedzeniem uzasadniającym proponowane zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę cen, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. W okresie wypowiedzenia umowy obowiązywać będą ceny jednostkowe asortymentów określone w załączniku nr 1 do umowy.
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)