GuidZP400 |
be86137d-6bf8-4a9a-b873-3722520c4f0f
|
Biuletyn |
634237-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
|
Regon |
27064118400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chełmońskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jaworzno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 6164482 w. 292
|
Zamawiajacy fax |
327 519 844
|
Zamawiajacy email |
zampubl@szpital.jaw.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.jaw.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpital.jaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.jaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.jaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie (I piętro) w formie papierowej w zamkniętej kopercie.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul.Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
,,Dostawa materiałów szewnych i hemostatycznych oraz wapna (powtórka) do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”
|
Numer referencyjny |
SZP.III.240/42/17/P
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych i hemostatycznych oraz sukcesywna dostawa wapna do szpitala.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające,
że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W związku z faktem, że Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w postepowaniu nie żąda w tym zakresie złożenia oświadczenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.2 Oświadczenie, że oferowane produkty posiadają świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.20.).
2. Próbki oferowanych wyrobów medycznych, po 2 szt. do pakietów 1-11,19, za wyjątkiem pakietu 5, w którym wystarczy próbka w ilości 2 szt tylko do pozycji 1 lub 2.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 6.1. SIWZ.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.11. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegupostępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w
postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub
dokumentów. 12. Oświadczenia, o których mowa w pkt 5, rozdz. V SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach
określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 13.Dokumenty, o których mowa w pkt 6, rozdz. V SIWZ, oraz inne niż oświadczenia o których
mowa w pkt. 12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14.Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na
któregozdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z
nich dotyczą. 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z
tłumaczeniem na język polski. 17. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 17.1
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez notariusza. 17.2 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana,Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.-Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo
zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem
dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja, o której mowa w art.
86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu otwarcia ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy oraz warunki i okoliczności zmiany:
wzór 4a: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach:
a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie cen jednostkowych (promocja),
b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian),
c) w przypadku zmiany podatku VAT dostosowującej podatek VAT od wyrobów medycznych do stawek wynikających z dyrektywy UE w tym zakresie, dopuszcza się zmianę wartości i cen brutto przedmiotu zamówienia
d) zmiany cen urzędowych,
e) zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany).
f) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.
g) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-f, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy.
wzór 4b: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach:
1. zmiana wartości umowy,
a) w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie stawki podatku VAT, obniżenie cen jednostkowych (promocja),
b) zmiany stawki podatku VAT przy czym:
- zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian
c) zmiana ceny w związku ze zmianą cen urzędowych lub objęciem leku ceną urzędową, proporcjonalnie do jej zmiany, z zastrzeżeniem pkt d;
d) w przypadku znacznego wzrostu ceny urzędowej lub wyłączeniem leku z wykazu leków objętych cenami urzędowymi, strony dopuszczają wyłączenie tego leku z zakresu przedmiotu zamówienia celem przeprowadzenia odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
e) w przypadku cytostatyków (leków do chemioterapii) - zamawiający wymaga leków refundowanych przez NFZ, w przypadku usunięcia leku z listy leków refundowanych wykonawca zastąpi go odpowiednikiem znajdującym się na liście leków refundowanych, w cenie nie wyższej niż cena przetargowa a zamawiający będzie miał prawo zwrócić lek nie będący na liście leków refundowanych
f) w przypadku zmiany podatku VAT dostosowującej podatek VAT od wyrobów medycznych do stawek wynikających z dyrektywy UE w tym zakresie, dopuszcza się zmianę wartości i cen brutto przedmiotu zamówienia
2. Zmiany w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu poszczególnych leków lub składników leków i konieczność zastąpienia lekiem o tym samym spectrum działania, co lek oferowany, jednakże o innym składzie chemicznym niż oferowany lub konieczność zastąpienia innym lekiem)
3. zmiany producenta oferowanego produktu jeżeli produkt jest równoważny do oferowanego w postępowaniu przetargowym i cena zostaje podtrzymana z umowy lub jest niższa,
4. zmiany opakowania jednostkowego, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny w cenie proporcjonalnej do zaoferowanej w ofercie lub niższej,
5. braku oryginalnego leku na rynku, podanego jako preparat przetargowy, strony dopuszczają sprzedaż odpowiednika o takim samym składzie w nazwach międzynarodowych i cenie nie wyższej niż przetargowa (między innymi sytuacje przerw w dostawie leków, wycofanie leku z rynku, zaprzestanie produkcji danego leku itp)
6. w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.
7. Inne okoliczności nie ujęte w pkt. 1-6, których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych 2 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych 3 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych 4 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych 5 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych 6 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych 7 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Nici niewchłanialne 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici niewchłanialnych 1 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Nici niewchłanialne 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici niewchłanialnych 2 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Nici niewchłanialne 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici niewchłanialnych 3 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Nici niewchłanialne plecione
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici niewchłanialnych plecionych do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Plastry skórne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa plastrów skórnych do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Taśma do szycia narządów miąższowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa taśmy do szycia narządów miąższowych do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Szew ewenteracyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szwu ewenteracyjnego do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Materiały hemostatyczne 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141127-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hemostatycznych 1 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Wosk kostny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
09221300-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wosku kostnego do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Materiały hemostatyczne 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141127-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hemostatycznych 2 do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Podwiązka do zabiegów laparoskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podwiązki do zabiegów laparoskopowych do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Nici wchłanialne 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-03-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici wchłanialnych do szpitala.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Wapno
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33693000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania od podpisania umowy do 31.12.2018r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wapna do szpitala.
|
| |