Zakupu bonów żywnościowych, bonów towarowych oraz bonów towarowych na zakup opału dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

Data publikacji 2017-12-22
Data zakończenia 2018-01-03 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636025-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997502
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów żywnościowych, bonów towarowych i bonów towarowych na zakup opału w formie papierowej, w placówkach wskazanych przez Wykonawcę.
Zamawiający zamawia następujące ilości i nominały bonów żywnościowych:
a) dla części I - bonów żywnościowych:
- 50 szt. bonów o nominale 100 zł,
- 740 szt. bonów o nominale 50 zł,
- 10130 szt. bonów o nominale 20 zł,
- 13548 szt. bonów o nominale 10 zł,
b) dla części II - bonów towarowych:
- 10 szt. bonów o nominale 100 zł,
- 140 szt. bonów o nominale 50 zł,
- 1790 szt. bonów o nominale 20 zł,
- 3280 szt. bonów o nominale 10 zł,
c) dla części III - bonów towarowych na zakup opału:
- 620 szt. bonów o nominale 100 zł,
- 810 szt. bonów o nominale 50 zł.
- 500 szt. bonów o nominale 20 zł.
Zaproponowane przez wykonawcę placówki handlowe realizujące bony żywnościowe, bony towarowe oraz punkty oferujące do sprzedaży opał powinny być położone w granicach administracyjnych Miasta Szczecina.
Do oferty należy załączyć wykaz placówek handlowych i punktów oferujących do sprzedaży opał w których klienci Ośrodka będą mogli realizować dostarczone bony.
Klienci MOPR za bony nabywać będą wyłącznie:
1) dla części I zamówienia - artykuły spożywcze;
2) dla części II zamówienia - artykuły przemysłowe w tym: odzież, obuwie, chemia gospodarcza,
3) dla części III zamówienia – węgiel lub koks opałowy.
Niedopuszczalne jest wydawanie za bony alkoholu i wyrobów tytoniowych.
Wymagane jest, aby wszystkie dostarczane bony miały formę papierową. Na każdym bonie winna być umieszczona klauzula z treści której wynikać będzie zakaz sprzedaży napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych a także nadruk informujący o wartości nominalnej bonu i rodzaju bonu tj.: BON ŻYWNOŚCIOWY, BON TOWAROWY, BON TOWAROWY NA ZAKUP OPAŁU.
Druk bonów wykona Wykonawca na swój koszt.
Bony dostarczone będą na koszt Wykonawcy w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. Wymagany termin realizacji bonów – minimum 12 miesięcy od dnia ich wydania Zamawiającemu.
Bony nie będą wymagały cięcia, stemplowania i podpisywania przez Zamawiającego.
Podstawą odbioru przedmiotu dostawy będzie protokół odbioru sporządzany przy odbiorze dostawy.
Warunki finansowania: Rozliczenie przedmiotu umowy następować będzie zgodnie z § 3 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
Dostępność dokumentów przetargowych: Dokumenty przetargowe tj. siwz wraz z załącznikami znajdują się na stronie internetowej zamawiającego. Adres podany jest w ogłoszeniu o zamówieniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9f6992e0-01e5-4741-9ad3-70988f5119e5
Biuletyn 636025-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Regon 543335300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gen. Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70323
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 091 48 50 563
Zamawiajacy fax 091 48 57 603
Zamawiajacy email zam.publiczne@mopr.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.mopr.szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.mopr.szczecin.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakupu bonów żywnościowych, bonów towarowych oraz bonów towarowych na zakup opału dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Numer referencyjny 341-16.17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów żywnościowych, bonów towarowych i bonów towarowych na zakup opału w formie papierowej, w placówkach wskazanych przez Wykonawcę. Zamawiający zamawia następujące ilości i nominały bonów żywnościowych: a) dla części I - bonów żywnościowych: - 50 szt. bonów o nominale 100 zł, - 740 szt. bonów o nominale 50 zł, - 10130 szt. bonów o nominale 20 zł, - 13548 szt. bonów o nominale 10 zł, b) dla części II - bonów towarowych: - 10 szt. bonów o nominale 100 zł, - 140 szt. bonów o nominale 50 zł, - 1790 szt. bonów o nominale 20 zł, - 3280 szt. bonów o nominale 10 zł, c) dla części III - bonów towarowych na zakup opału: - 620 szt. bonów o nominale 100 zł, - 810 szt. bonów o nominale 50 zł. - 500 szt. bonów o nominale 20 zł. Zaproponowane przez wykonawcę placówki handlowe realizujące bony żywnościowe, bony towarowe oraz punkty oferujące do sprzedaży opał powinny być położone w granicach administracyjnych Miasta Szczecina. Do oferty należy załączyć wykaz placówek handlowych i punktów oferujących do sprzedaży opał w których klienci Ośrodka będą mogli realizować dostarczone bony. Klienci MOPR za bony nabywać będą wyłącznie: 1) dla części I zamówienia - artykuły spożywcze; 2) dla części II zamówienia - artykuły przemysłowe w tym: odzież, obuwie, chemia gospodarcza, 3) dla części III zamówienia – węgiel lub koks opałowy. Niedopuszczalne jest wydawanie za bony alkoholu i wyrobów tytoniowych. Wymagane jest, aby wszystkie dostarczane bony miały formę papierową. Na każdym bonie winna być umieszczona klauzula z treści której wynikać będzie zakaz sprzedaży napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych a także nadruk informujący o wartości nominalnej bonu i rodzaju bonu tj.: BON ŻYWNOŚCIOWY, BON TOWAROWY, BON TOWAROWY NA ZAKUP OPAŁU. Druk bonów wykona Wykonawca na swój koszt. Bony dostarczone będą na koszt Wykonawcy w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. Wymagany termin realizacji bonów – minimum 12 miesięcy od dnia ich wydania Zamawiającemu. Bony nie będą wymagały cięcia, stemplowania i podpisywania przez Zamawiającego. Podstawą odbioru przedmiotu dostawy będzie protokół odbioru sporządzany przy odbiorze dostawy. Warunki finansowania: Rozliczenie przedmiotu umowy następować będzie zgodnie z § 3 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Dostępność dokumentów przetargowych: Dokumenty przetargowe tj. siwz wraz z załącznikami znajdują się na stronie internetowej zamawiającego. Adres podany jest w ogłoszeniu o zamówieniu.
Cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 5
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1)formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2)oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz o terminie realizacji bonów; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 6)wykaz punktów handlowych realizujących bony na terenie miasta Szczecin według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1a do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku: a. urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT, b. gdy wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. Niezależnie od postanowień pkt. 3, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, dopuszcza się dokonanie zmian umowy, które nie są istotne w rozumienia art. 144 ust. 1 lit e) ustawy.
IV 4 4 data 2018-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V pkt 5 ppkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia: – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 2) o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. Rozporządzenia: – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. Rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy, jeżeli zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 1 siwz złożenia tego dokumentu. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. Rozporządzenia stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, o którym mowa w pkt 5, złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Bony żywnościowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis Zamawiający zamawia następujące ilości i nominały bonów: a) dla części I - bonów żywnościowych: - 50 szt. bonów o nominale 100 zł, - 740 szt. bonów o nominale 50 zł, - 10130 szt. bonów o nominale 20 zł, - 13548 szt. bonów o nominale 10 zł,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Bony towarowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis Zamawiający zamawia następujące ilości i nominały bonów: dla części II - bonów towarowych: - 10 szt. bonów o nominale 100 zł, - 140 szt. bonów o nominale 50 zł, - 1790 szt. bonów o nominale 20 zł, - 3280 szt. bonów o nominale 10 zł,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Bony towarowe na zakup opału
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis Zamawiający zamawia następujące ilości i nominały bonów dla części III - bonów towarowych na zakup opału: - 620 szt. bonów o nominale 100 zł, - 810 szt. bonów o nominale 50 zł. - 500 szt. bonów o nominale 20 zł.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji bonów
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Ilość punktów realizujących bony na terenie miasta Szczecin
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)