GuidZP400 |
856f8cf9-b2df-4654-bb9c-8075465e03bf
|
Biuletyn |
635999-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
|
Regon |
51406400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
(81) 445 41 59
|
Zamawiajacy fax |
(81) 445 41 63
|
Zamawiajacy email |
dzp@kul.pl
|
Adres strony url |
http://bip.kul.lublin.pl/16027.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.kul.lublin.pl/16027.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.kul.lublin.pl/16027.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin; Dział Zamówień Publicznych, Collegium Joannis Pauli II, pokój nr C-224
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby remontowo-konserwacyjne w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
|
Numer referencyjny |
AZP-240/PN-p30/088/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby remontowo-konserwacyjne w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagające wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
Wykonawcy zagraniczni (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), zamiast dokumentów wskazanych w niniejszym punkcie, składają następujące dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) Oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ;
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;
4) Wypełniony i podpisany formularz „Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną” stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i może dotyczyć:
1) przedmiotu umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów), po zaproponowaniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu przez Zamawiającego materiałów o parametrach technicznych, jakościowych i innych nie gorszych od parametrów materiałów stanowiących przedmiot umowy. Zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
2) przedmiotu umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi wprowadzenie nowej technologii produktu objętego przedmiotową umową, po zaproponowaniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu przez Zamawiającego produktu równoważnego o parametrach technicznych, jakościowych i innych nie gorszych od parametrów materiałów stanowiących przedmiot umowy. Zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych w szczególności jakości zastosowanych technologii wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
3) terminu realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji o której mowa w § 2 ust 2 i 3 niniejszej umowy;
4) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
5) wysokości ceny, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmiana stawki podatku Vat, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy;
6) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
7) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy wystąpią zdarzenia siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
8) zmian wynikających z art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy Pzp;
2. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 1 pkt 1, 2 Wykonawca zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie Zamawiającego z wyprzedzeniem umożliwiającym aneksowanie Umowy w trybie niewywołującym opóźnienia w planowanych terminach realizacji usług, nie później jednak niż 2 dni przed planowaną ewentualną zmianą.
3. Ponadto, Zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 4, pkt 6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-01-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|