Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim

Data publikacji 2017-12-22
Data zakończenia 2017-12-28 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 4im. Powstańców Styczniowych
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635921-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000000, 31000000, 152000000, 32000000, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17, 05-300 Mińsk Mazowiecki w okresie od 2.01.2018 r. do 31.12.2018 r. określonych we wspólnym słowniku zamówień (CPV) kodem: Część 1 – Mięso wieprzowe, wołowe i wędliny (CPV-15100000), Część 4 – Warzywa i owoce świeże, jaja (CPV - 03100000, 03200000,15300000), Część 6 – Ryby i różne produkty spożywcze (CPV - 15200000, 15300000), Część 7 – Wyroby garmażeryjne ( CPV - 15800000), Część 8 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (CPV - 15810000-9). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2, części 1, 4, 6, 7, 8) będący integralną częścią SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania umowy prawo zmiany zakresu ilościowego i asortymentowego przedmiotu zamówienia Ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym są wielkościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od ilości żywionych osób w stołówce szkolnej w okresie realizacji zamówienia. Ceny jednostkowe artykułów spożywczych podane w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Cena podana w ofercie zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu. Dostawy będą dokonywane partiami zgodnie z potrzebami Zamawiającego i w zgodnych z zamówieniem jednostkach miary. Dostawa artykułów odbywać się będzie po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczyć najpóźniej do godz. 7:00 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiane i dostarczane artykuły muszą odpowiadać wszelkim normom określonym w obowiązujących przepisach dotyczących, jakości żywności, tj.: pierwszy gatunek jakości, wymagany atest, świeżość, maksymalny okres przydatności do spożycia, skład oraz źródło pochodzenia. Dostawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia artykułów na miejsce, własnym samochodem dostawczym, spełniającym wymagania sanitarno – epidemiologiczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 abf904dc-8975-4d58-a93d-8f2ae658de9e
Biuletyn 635921-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 4im. Powstańców Styczniowych
Regon 14667704000000
Zamawiajacy adres ulica Siennicka
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 758 56 11
Zamawiajacy fax 25 758 56 11
Zamawiajacy email sekretariat@zsm2.edu.pl
Adres strony url http://sp4mm.szkolnastrona.pl/bip/
Adres strony internetowej narzedzia http://sp4mm.szkolnastrona.pl/bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny szkoła podstawowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://sp4mm.szkolnastrona.pl/bip/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sp4mm.szkolnastrona.pl/bip/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny sekretariat@sp4mm.edu.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 5
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17, 05-300 Mińsk Mazowiecki w okresie od 2.01.2018 r. do 31.12.2018 r. określonych we wspólnym słowniku zamówień (CPV) kodem: Część 1 – Mięso wieprzowe, wołowe i wędliny (CPV-15100000), Część 4 – Warzywa i owoce świeże, jaja (CPV - 03100000, 03200000,15300000), Część 6 – Ryby i różne produkty spożywcze (CPV - 15200000, 15300000), Część 7 – Wyroby garmażeryjne ( CPV - 15800000), Część 8 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (CPV - 15810000-9). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2, części 1, 4, 6, 7, 8) będący integralną częścią SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania umowy prawo zmiany zakresu ilościowego i asortymentowego przedmiotu zamówienia Ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym są wielkościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od ilości żywionych osób w stołówce szkolnej w okresie realizacji zamówienia. Ceny jednostkowe artykułów spożywczych podane w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Cena podana w ofercie zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu. Dostawy będą dokonywane partiami zgodnie z potrzebami Zamawiającego i w zgodnych z zamówieniem jednostkach miary. Dostawa artykułów odbywać się będzie po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczyć najpóźniej do godz. 7:00 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiane i dostarczane artykuły muszą odpowiadać wszelkim normom określonym w obowiązujących przepisach dotyczących, jakości żywności, tj.: pierwszy gatunek jakości, wymagany atest, świeżość, maksymalny okres przydatności do spożycia, skład oraz źródło pochodzenia. Dostawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia artykułów na miejsce, własnym samochodem dostawczym, spełniającym wymagania sanitarno – epidemiologiczne
Cpv glowny przedmiot 15100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 265262,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy: wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Załącznik nr 5 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Załącznik nr 3 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Załącznik nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy; Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania umowy prawo zmiany zakresu ilościowego o 10 do 20% i asortymentowego przedmiotu zamówienia w zależności od ilości żywionych uczniów na podstawie §144 ust.1 pkt 1 ustawy. Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo – cenowym są wielkościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od ilości żywionych osób w stołówce szkolnej w okresie realizacji zamówienia.
IV 4 4 data 2017-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 SkrocenieTerminu 1
IV 6 2 Powody Pilna potrzeba wybrania dostawców niewyłonionych w postępowaniu z ogłoszenia nr 630231-N-2017 z dnia 2017-12-11 r.
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2018-01-02T00:00:00+01:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mieso wieprzowe, wołowe i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 76725,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstanców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2018. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 częśc 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce świeże i jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 62403,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstanców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2018. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 częśc 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ryby i różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 52378,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstanców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2018. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 częśc 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 61480,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstanców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2018. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 częśc 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pieczywo świeże, produkty piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12276,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Powstanców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2018. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 częśc 8 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 0,40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)