Zakup i dostawa testów diagnostycznych, etykiet do drukowania kodów, wapna sodowanego i parafiny

Data publikacji 2018-03-27
Data zakończenia 2018-04-10 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535716-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336960005, 301997605, 449212004, 92212006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa testów diagnostycznych, wapna sodowanego i parafiny. Zamówienie podzielone jest na 6 części. Wg załącznika nr 1 do SIWZ: Pakiet 1 - Odczynnik RPR do wykrywania przeciwciał przeciwkiłowyh w surowicy i osoczu, Pakiet 2 - Szybki test do jakościowego wykrywania Noro wirusa w kale, Pakiet 3 - Szybki test diagnostyczny do wykrywania krwi utajonej w kale, Pakiet 4 - Etykiety do drukowania kodów, Pakiet 5 - Wapno sodowane, Pakiet 6 - Parafina histopatologiczna.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dd9c6001-0ba0-4172-b30b-82eb72830e3b
Biuletyn 535716-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
Regon 35720766400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prądnicka
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 25 78 291
Zamawiajacy fax 012 25 78 292, 2578229
Zamawiajacy email zamowienia@narutowicz.krakow.pl
Adres strony url www.narutowicz.krakow.pl
Adres strony internetowej www.narutowicz.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.narutowicz.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.narutowicz.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie ul. Prądnicka 35 - 37 31-202 Kraków Polska
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa testów diagnostycznych, etykiet do drukowania kodów, wapna sodowanego i parafiny
Numer referencyjny ZP/14/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa testów diagnostycznych, wapna sodowanego i parafiny. Zamówienie podzielone jest na 6 części. Wg załącznika nr 1 do SIWZ: Pakiet 1 - Odczynnik RPR do wykrywania przeciwciał przeciwkiłowyh w surowicy i osoczu, Pakiet 2 - Szybki test do jakościowego wykrywania Noro wirusa w kale, Pakiet 3 - Szybki test diagnostyczny do wykrywania krwi utajonej w kale, Pakiet 4 - Etykiety do drukowania kodów, Pakiet 5 - Wapno sodowane, Pakiet 6 - Parafina histopatologiczna.
Cpv glowny przedmiot 33696000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Dla pakietów nr 1 i 2 - 24 miesiące, dla pakietów nr 3,4,5,6 - 48 miesięcy - niezwłocznie po zakończeniu postępowania.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.4.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.5.1. SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.5. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zmieszania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.5.2. SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)Foldery (materiały producenta, ulotki firmowe, instrukcje obsługi) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji której dotyczy. 2) deklarację zgodności CE producenta dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych oraz warunkami zasadniczymi dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro lub oświadczenie o ich posiadaniu – z podaniem pozycji, których dotyczy. 3) jeżeli zaoferowane produkty nie są zakwalifikowane jako wyroby medyczne do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy z wykazem produktów nie objętych ustawą, 4) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej i w przypadku wyboru oferty zostanie ona dostarczona wraz z pierwszą dostawą przedmiotu zamówienia (dotyczy produktów dla których wymagana jest karta charakterystyki).
Inne dokumenty niewymienione Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik 1 do SIWZ (dotyczy pakietu, na który składana jest oferta) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (nie należy wprowadzać zmian do załącznika, jak też umieszczać kilka pakietów na jednej stronie – załącznik ten stanowi załącznik do umowy). Wykonawca winien nanieść tylko w formie uwagi pod pakietem informację związaną ze zmianami wynikającymi z odpowiedzi na zapytania. Formularz ofertowy – załącznik 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 8.1.1 SIWZ oraz wypełnia Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie i na określonych we wzorze umowy warunkach (załącznik nr 4 do SIWZ)
IV 4 4 data 2018-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 data 2018-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - Odczynnik RPR do wykrywania przeciwciał przeciwkiłowyh w surowicy i osoczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - Szybki test do jakościowego wykrywania Noro wirusa w kale
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - Szybki test diagnostyczny do wykrywania krwi utajonej w kale
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - Etykiety do drukowania kodów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199760-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 - Wapno sodowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44921200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 - Parafina histopatologiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 09221200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 48
Zalacznik krotki opis Wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)