| GuidZP400 |
13038a9e-a4eb-43ea-8e22-4c09e7573ffe
|
| Biuletyn |
537639-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
|
| Regon |
128105300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Bialska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
343 673 753
|
| Zamawiajacy fax |
343 651 756
|
| Zamawiajacy email |
szp@data.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
42-200 Częstochowa ul. Bialska 104/118
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ
|
| Numer referencyjny |
DAZ.26.029.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ, w ilości określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ:
CZĘŚĆ NR 1 – KARDIOTOKOGRAF DO CIĄŻY BLIZNIACZEJ /POJEDYNCZEJ DLA POTRZEB ODDZIAŁU GINEKOLOGII I
POŁÓZNICTWA Z PODODDZIAŁEM PATOLOGII CIĄŻY I GINEKOLOGII ONKOLOGICZNEJ (szt.1)
CZĘŚĆ NR 2 – POMPA INFUZYJNA DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROCHIRURGII Z PODODDZIAŁEM CHIRURGII
SZCZEKOWO-TWARZOWEJ (szt.6)
CZĘŚĆ NR 3 – HOLTER RR DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROLOGII ul. Bialska (szt.1)
CZEŚĆ NR 4 – KARDIOMONITOR DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROLOGII u. PCK (szt.2)
CZĘŚĆ NR 5 – DEFIBRYLATOR DLA PRACOWNI RADIOLOGII ZABIEGOWEJ (szt.1)
CZĘŚĆ NR 6 – STYMULATOR DO NERWÓW OBWODOWYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU INTENSYWNEJ OPIEKI
MEDZYCZNEJ DZIECI (szt.1)
CZĘŚĆ NR 7 – ŁĄŹNIA WODNA Z PŁYTĄ GRZEWCZĄ DLA POTRZEB ZAKŁADU ANATOMII PATOLOGICZNEJ
(szt.1)
CZĘŚĆ NR 8 – INHALATOR PNEUMATYCZNY DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEFROLOGII Z PODODDZIAŁEM DIALIZ
OTRZEWNOWYCH (szt.1) i DLA POTRZEB ODDZIAŁU CHORÓB WEWNETRZNYCH (szt.4)
CZĘŚĆ NR 9 – STOLIK NARZĘDZIOWY Z NAWIEWEM STRUMIENIA POWIETRZA JAŁOWEGO DLA
POTRZEB ODDZIAŁU OKULISTYKI (szt.1)
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
42
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące
dokumenty:1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez
wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak
podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty,
oświadczenia się znajdują, o ile są one aktualne. 7. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie
rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126). 8.Wykonawca, który zamierza powierzyć
wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w
oświadczeniu, o którym mowa w § VII ust. 1 - dotyczące podwykonawców. Zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów, o których mowa w §VII ust. 4 pkt 1 SIWZ, a
dotyczących podwykonawcy któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu
potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego na
wezwanie Zamawiającego złoży następujące dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia, np.:
katalogi/foldery/prospekty/informacje, potwierdzające spełnienie opisanych przez Zamawiającego
parametrów i wymagań określonych w tabeli parametrów technicznych, zawartej w Załączniku Nr
7 do SIWZ oraz w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym
Załącznik Nr 2 do SIWZ z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczą.
2) Oświadczenie przedmiotowe (wzór Załącznik Nr 5 do SIWZ).
6. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt. 1), winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z
tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Oświadczenie wskazane w ust. 1 pkt. 2) winno być złożone w oryginale.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (oryginał).
2.Wykonawca załączy do oferty:
1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić
szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Upoważnienie osób podpisujących
ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to
do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
2) formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną
uwagę na prawidłowe obliczenie ceny i sumy formularza asortymentowo-cenowego oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy
powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym; Wykonawca wypełnia formularz wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę.
3)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 3 do SIWZ (oryginał);
4) tabela parametrów technicznych, stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ (oryginał) – podpisana i wypełniona w sposób czytelny, z należytą starannością. Wykonawca
wypełnia tabelę wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę.
5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć, w oryginale lub kopii
potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, w przypadku: a) gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych
czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z
oryginałem kopii dokumentów); b) Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze
wspólników.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzania do umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do siwz.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-10T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
KARDIOTOKOGRAF DO CIĄŻY BLIŹNIACZEJ /POJEDYNCZEJ DLA POTRZEB ODDZIAŁU GINEKOLOGII I POŁOŻNICTWA Z PODODDZIAŁEM PATOLOGII CIĄŻY I GINEKOLOGII ONKOLOGICZNEJ (szt.1)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
KARDIOTOKOGRAF DO CIĄŻY BLIŹNIACZEJ /POJEDYNCZEJ DLA POTRZEB ODDZIAŁU GINEKOLOGII I POŁOŻNICTWA Z PODODDZIAŁEM PATOLOGII
CIĄŻY I GINEKOLOGII ONKOLOGICZNEJ (szt.1)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
POMPA INFUZYJNA DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROCHIRURGII Z PODODDZIAŁEM CHIRURGII SZCZEKOWO-TWARZOWEJ (szt.6)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
POMPA INFUZYJNA DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROCHIRURGII Z PODODDZIAŁEM CHIRURGII SZCZEKOWO-TWARZOWEJ (szt.6)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
HOLTER RR DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROLOGII ul. Bialska (szt.1)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33123210-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
HOLTER RR DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROLOGII ul. Bialska (szt.1)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
KARDIOMONITOR DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROLOGII ul. PCK (szt.2)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
KARDIOMONITOR DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROLOGII ul. PCK (szt.2)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
DEFIBRYLATOR DLA PRACOWNI RADIOLOGII ZABIEGOWEJ (szt.1)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33182100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
DEFIBRYLATOR DLA PRACOWNI RADIOLOGII ZABIEGOWEJ (szt.1)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
STYMULATOR DO NERWÓW OBWODOWYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU INTENSYWNEJ OPIEKI MEDZYCZNEJ DZIECI (szt.1)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
STYMULATOR DO NERWÓW OBWODOWYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU INTENSYWNEJ OPIEKI MEDZYCZNEJ DZIECI (szt.1)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
ŁĄŹNIA WODNA Z PŁYTĄ GRZEWCZĄ DLA POTRZEB ZAKŁADU ANATOMII PATOLOGICZNEJ (szt.1)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
ŁĄŹNIA WODNA Z PŁYTĄ GRZEWCZĄ DLA POTRZEB ZAKŁADU ANATOMII PATOLOGICZNEJ (szt.1)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
INHALATOR PNEUMATYCZNY DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEFROLOGII Z PODODDZIAŁEM DIALIZ OTRZEWNOWYCH (szt.1) i DLA POTRZEB ODDZIAŁU CHORÓB WEWNETRZNYCH (szt.4)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
INHALATOR PNEUMATYCZNY DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEFROLOGII Z PODODDZIAŁEM DIALIZ OTRZEWNOWYCH (szt.1) i DLA POTRZEB ODDZIAŁU CHORÓB
WEWNETRZNYCH (szt.4)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
STOLIK NARZĘDZIOWY Z NAWIEWEM STRUMIENIA POWIETRZA JAŁOWEGO DLA POTRZEB ODDZIAŁU OKULISTYKI (szt.1)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
STOLIK NARZĘDZIOWY Z NAWIEWEM STRUMIENIA POWIETRZA JAŁOWEGO DLA POTRZEB ODDZIAŁU OKULISTYKI (szt.1)
|
| | |