DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ

Data publikacji 2018-03-28
Data zakończenia 2018-04-10 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537639-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331232103, 331821000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ, w ilości określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ:
CZĘŚĆ NR 1 – KARDIOTOKOGRAF DO CIĄŻY BLIZNIACZEJ /POJEDYNCZEJ DLA POTRZEB ODDZIAŁU GINEKOLOGII I
POŁÓZNICTWA Z PODODDZIAŁEM PATOLOGII CIĄŻY I GINEKOLOGII ONKOLOGICZNEJ (szt.1)
CZĘŚĆ NR 2 – POMPA INFUZYJNA DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROCHIRURGII Z PODODDZIAŁEM CHIRURGII
SZCZEKOWO-TWARZOWEJ (szt.6)
CZĘŚĆ NR 3 – HOLTER RR DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROLOGII ul. Bialska (szt.1)
CZEŚĆ NR 4 – KARDIOMONITOR DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROLOGII u. PCK (szt.2)
CZĘŚĆ NR 5 – DEFIBRYLATOR DLA PRACOWNI RADIOLOGII ZABIEGOWEJ (szt.1)
CZĘŚĆ NR 6 – STYMULATOR DO NERWÓW OBWODOWYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU INTENSYWNEJ OPIEKI
MEDZYCZNEJ DZIECI (szt.1)
CZĘŚĆ NR 7 – ŁĄŹNIA WODNA Z PŁYTĄ GRZEWCZĄ DLA POTRZEB ZAKŁADU ANATOMII PATOLOGICZNEJ
(szt.1)
CZĘŚĆ NR 8 – INHALATOR PNEUMATYCZNY DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEFROLOGII Z PODODDZIAŁEM DIALIZ
OTRZEWNOWYCH (szt.1) i DLA POTRZEB ODDZIAŁU CHORÓB WEWNETRZNYCH (szt.4)
CZĘŚĆ NR 9 – STOLIK NARZĘDZIOWY Z NAWIEWEM STRUMIENIA POWIETRZA JAŁOWEGO DLA
POTRZEB ODDZIAŁU OKULISTYKI (szt.1)
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 13038a9e-a4eb-43ea-8e22-4c09e7573ffe
Biuletyn 537639-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Regon 128105300000
Zamawiajacy adres ulica Bialska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 673 753
Zamawiajacy fax 343 651 756
Zamawiajacy email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Adres strony internetowej www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalparkitka.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 42-200 Częstochowa ul. Bialska 104/118
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ
Numer referencyjny DAZ.26.029.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ, w ilości określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ: CZĘŚĆ NR 1 – KARDIOTOKOGRAF DO CIĄŻY BLIZNIACZEJ /POJEDYNCZEJ DLA POTRZEB ODDZIAŁU GINEKOLOGII I POŁÓZNICTWA Z PODODDZIAŁEM PATOLOGII CIĄŻY I GINEKOLOGII ONKOLOGICZNEJ (szt.1) CZĘŚĆ NR 2 – POMPA INFUZYJNA DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROCHIRURGII Z PODODDZIAŁEM CHIRURGII SZCZEKOWO-TWARZOWEJ (szt.6) CZĘŚĆ NR 3 – HOLTER RR DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROLOGII ul. Bialska (szt.1) CZEŚĆ NR 4 – KARDIOMONITOR DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROLOGII u. PCK (szt.2) CZĘŚĆ NR 5 – DEFIBRYLATOR DLA PRACOWNI RADIOLOGII ZABIEGOWEJ (szt.1) CZĘŚĆ NR 6 – STYMULATOR DO NERWÓW OBWODOWYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU INTENSYWNEJ OPIEKI MEDZYCZNEJ DZIECI (szt.1) CZĘŚĆ NR 7 – ŁĄŹNIA WODNA Z PŁYTĄ GRZEWCZĄ DLA POTRZEB ZAKŁADU ANATOMII PATOLOGICZNEJ (szt.1) CZĘŚĆ NR 8 – INHALATOR PNEUMATYCZNY DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEFROLOGII Z PODODDZIAŁEM DIALIZ OTRZEWNOWYCH (szt.1) i DLA POTRZEB ODDZIAŁU CHORÓB WEWNETRZNYCH (szt.4) CZĘŚĆ NR 9 – STOLIK NARZĘDZIOWY Z NAWIEWEM STRUMIENIA POWIETRZA JAŁOWEGO DLA POTRZEB ODDZIAŁU OKULISTYKI (szt.1) Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty, oświadczenia się znajdują, o ile są one aktualne. 7. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126). 8.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w § VII ust. 1 - dotyczące podwykonawców. Zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów, o których mowa w §VII ust. 4 pkt 1 SIWZ, a dotyczących podwykonawcy któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego złoży następujące dokumenty: 1) Opis przedmiotu zamówienia, np.: katalogi/foldery/prospekty/informacje, potwierdzające spełnienie opisanych przez Zamawiającego parametrów i wymagań określonych w tabeli parametrów technicznych, zawartej w Załączniku Nr 7 do SIWZ oraz w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczą. 2) Oświadczenie przedmiotowe (wzór Załącznik Nr 5 do SIWZ). 6. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt. 1), winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oświadczenie wskazane w ust. 1 pkt. 2) winno być złożone w oryginale.
Inne dokumenty niewymienione 1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (oryginał). 2.Wykonawca załączy do oferty: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2) formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie ceny i sumy formularza asortymentowo-cenowego oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym; Wykonawca wypełnia formularz wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę. 3)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 3 do SIWZ (oryginał); 4) tabela parametrów technicznych, stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ (oryginał) – podpisana i wypełniona w sposób czytelny, z należytą starannością. Wykonawca wypełnia tabelę wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę. 5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, w przypadku: a) gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów); b) Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzania do umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do siwz.
IV 4 4 data 2018-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa KARDIOTOKOGRAF DO CIĄŻY BLIŹNIACZEJ /POJEDYNCZEJ DLA POTRZEB ODDZIAŁU GINEKOLOGII I POŁOŻNICTWA Z PODODDZIAŁEM PATOLOGII CIĄŻY I GINEKOLOGII ONKOLOGICZNEJ (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis KARDIOTOKOGRAF DO CIĄŻY BLIŹNIACZEJ /POJEDYNCZEJ DLA POTRZEB ODDZIAŁU GINEKOLOGII I POŁOŻNICTWA Z PODODDZIAŁEM PATOLOGII CIĄŻY I GINEKOLOGII ONKOLOGICZNEJ (szt.1)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa POMPA INFUZYJNA DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROCHIRURGII Z PODODDZIAŁEM CHIRURGII SZCZEKOWO-TWARZOWEJ (szt.6)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis POMPA INFUZYJNA DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROCHIRURGII Z PODODDZIAŁEM CHIRURGII SZCZEKOWO-TWARZOWEJ (szt.6)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa HOLTER RR DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROLOGII ul. Bialska (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123210-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis HOLTER RR DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROLOGII ul. Bialska (szt.1)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa KARDIOMONITOR DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROLOGII ul. PCK (szt.2)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis KARDIOMONITOR DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEUROLOGII ul. PCK (szt.2)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa DEFIBRYLATOR DLA PRACOWNI RADIOLOGII ZABIEGOWEJ (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis DEFIBRYLATOR DLA PRACOWNI RADIOLOGII ZABIEGOWEJ (szt.1)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa STYMULATOR DO NERWÓW OBWODOWYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU INTENSYWNEJ OPIEKI MEDZYCZNEJ DZIECI (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis STYMULATOR DO NERWÓW OBWODOWYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU INTENSYWNEJ OPIEKI MEDZYCZNEJ DZIECI (szt.1)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa ŁĄŹNIA WODNA Z PŁYTĄ GRZEWCZĄ DLA POTRZEB ZAKŁADU ANATOMII PATOLOGICZNEJ (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis ŁĄŹNIA WODNA Z PŁYTĄ GRZEWCZĄ DLA POTRZEB ZAKŁADU ANATOMII PATOLOGICZNEJ (szt.1)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa INHALATOR PNEUMATYCZNY DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEFROLOGII Z PODODDZIAŁEM DIALIZ OTRZEWNOWYCH (szt.1) i DLA POTRZEB ODDZIAŁU CHORÓB WEWNETRZNYCH (szt.4)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis INHALATOR PNEUMATYCZNY DLA POTRZEB ODDZIAŁU NEFROLOGII Z PODODDZIAŁEM DIALIZ OTRZEWNOWYCH (szt.1) i DLA POTRZEB ODDZIAŁU CHORÓB WEWNETRZNYCH (szt.4)
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa STOLIK NARZĘDZIOWY Z NAWIEWEM STRUMIENIA POWIETRZA JAŁOWEGO DLA POTRZEB ODDZIAŁU OKULISTYKI (szt.1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis STOLIK NARZĘDZIOWY Z NAWIEWEM STRUMIENIA POWIETRZA JAŁOWEGO DLA POTRZEB ODDZIAŁU OKULISTYKI (szt.1)
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)