Dostawy materiałów medycznych, opatrunków, opatrunków przeciwodleżynowych, rękawiczek, pieluchomajtek i systemu próżniowego do pobierania krwi

Data publikacji 2018-03-29
Data zakończenia 2018-04-09 00:00:00
Instytucja SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538628-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, opatrunków, opatrunków przeciwodleżynowych, rękawiczek, pieluchomajtek i systemu próżniowego do pobierania krwi dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części (pakietów)
Pakiet nr 1 – Materiały medyczne
Pakiet nr 2 – Worki mikcyjne
Pakiet nr 3 – Myjki
Pakiet nr 4 – Paski do glukometru
Pakiet nr 5 – Pudełka na zużyte igły
Pakiet nr 6 – Papier EEG i EKG
Pakiet nr 7 – Ssaki i akcesoria
Pakiet nr 8 – Pieluchomajtki
Pakiet nr 9 – Opatrunki
Pakiet nr 10 – Opatrunki przeciwodleżynowe I
Pakiet nr 11 – Opatrunki przeciwodleżynowe II
Pakiet nr 12 – Rękawice medyczne
Pakiet nr 13 – System próżniowy

3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33000000-0 – urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pilęgnacji ciała
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
5. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) W zakresie Pakietu Nr 9:
a) Pozycja 1 - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie gazy zakwalifikowanej do klasy II a reguła 7;
b) Pozycja 11 - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przylepców o opisie i szerokości podanej
w SIWZ i długości 9,14 m z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości;
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, złoży opisy (prospekty, katalogi producenta, ulotki) oferowanych produktów w ramach pakietu nr 9 pozycja 1÷3.
2) W zakresie Pakietu Nr 8 (pozycje: 1-3) :
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 5 sztuk (dla każdej pozycji) celem porównania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ. Pieluchomajtki powinny mieć oznakowanie rozmiaru na produkcie, na opakowaniu pojedynczym i zbiorczym. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi karty charakterystyki oferowanych produktów, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą.
Każdą z próbek należy oznaczyć nazwą Wykonawcy, podać numer pakietu oraz numer pozycji asortymentowej, której dotyczy. Próbki winny być zaopatrzone w etykiety handlowe, sporządzone w języku polskim, zawierające niezbędne informacje potrzebna do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika.
3) W zakresie Pakietu Nr 12 (pozycje: 3 i 5):
a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaoferowane produkty będą odpowiadać określonym normom:
 EN 455 lub równoważną (dotyczy pozycji 3),
 EN 374-1 i 3 (dotyczy pozycji 5)
 EN 374-2,3 lub równoważną (dotyczy pozycji 3),
 EN 420 lub równoważną (dotyczy pozycji 3),
 ASTM F1671 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);
 72/2002 EEC lub równoważną (dotyczy pozycji 5);
 89/686/ECC lub równoważną ((dotyczy pozycji 5).
Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych.
UWAGA: W Formularzu asortymentowo – cenowym, w kolumnie „Nazwa handlowa/numer katalogowy” – w przypadku, gdy nazwa handlowa/numer katalogowy nie jest stosowana/y, należy podać symbol bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
a) Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania w obszarze medycznym, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, oraz spełniać wymagania: Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych
b) Ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3feeb5a1-88ab-421b-8d89-a33e047fe197
Biuletyn 538628-N-2018
Zamawiajacy nazwa SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Regon 29293600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gliwicka
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44201
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 328 138
Zamawiajacy fax 324 328 169
Zamawiajacy email zam.publiczne@psychiatra.com
Adres strony url www.bip.psychiatria.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.psychiatria.com
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.psychiatria.com
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny z zachowaniem formy pisemnej zgodnie z pkt. XII.2. SIWZ
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów medycznych, opatrunków, opatrunków przeciwodleżynowych, rękawiczek, pieluchomajtek i systemu próżniowego do pobierania krwi
Numer referencyjny DZp.380.3.8.2018.LAp.128-132
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, opatrunków, opatrunków przeciwodleżynowych, rękawiczek, pieluchomajtek i systemu próżniowego do pobierania krwi dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części (pakietów) Pakiet nr 1 – Materiały medyczne Pakiet nr 2 – Worki mikcyjne Pakiet nr 3 – Myjki Pakiet nr 4 – Paski do glukometru Pakiet nr 5 – Pudełka na zużyte igły Pakiet nr 6 – Papier EEG i EKG Pakiet nr 7 – Ssaki i akcesoria Pakiet nr 8 – Pieluchomajtki Pakiet nr 9 – Opatrunki Pakiet nr 10 – Opatrunki przeciwodleżynowe I Pakiet nr 11 – Opatrunki przeciwodleżynowe II Pakiet nr 12 – Rękawice medyczne Pakiet nr 13 – System próżniowy 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0 – urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pilęgnacji ciała 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) W zakresie Pakietu Nr 9: a) Pozycja 1 - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie gazy zakwalifikowanej do klasy II a reguła 7; b) Pozycja 11 - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przylepców o opisie i szerokości podanej w SIWZ i długości 9,14 m z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości; Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, złoży opisy (prospekty, katalogi producenta, ulotki) oferowanych produktów w ramach pakietu nr 9 pozycja 1÷3. 2) W zakresie Pakietu Nr 8 (pozycje: 1-3) : Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 5 sztuk (dla każdej pozycji) celem porównania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ. Pieluchomajtki powinny mieć oznakowanie rozmiaru na produkcie, na opakowaniu pojedynczym i zbiorczym. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi karty charakterystyki oferowanych produktów, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą. Każdą z próbek należy oznaczyć nazwą Wykonawcy, podać numer pakietu oraz numer pozycji asortymentowej, której dotyczy. Próbki winny być zaopatrzone w etykiety handlowe, sporządzone w języku polskim, zawierające niezbędne informacje potrzebna do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. 3) W zakresie Pakietu Nr 12 (pozycje: 3 i 5): a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaoferowane produkty będą odpowiadać określonym normom:  EN 455 lub równoważną (dotyczy pozycji 3),  EN 374-1 i 3 (dotyczy pozycji 5)  EN 374-2,3 lub równoważną (dotyczy pozycji 3),  EN 420 lub równoważną (dotyczy pozycji 3),  ASTM F1671 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);  72/2002 EEC lub równoważną (dotyczy pozycji 5);  89/686/ECC lub równoważną ((dotyczy pozycji 5). Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W Formularzu asortymentowo – cenowym, w kolumnie „Nazwa handlowa/numer katalogowy” – w przypadku, gdy nazwa handlowa/numer katalogowy nie jest stosowana/y, należy podać symbol bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. a) Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania w obszarze medycznym, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, oraz spełniać wymagania: Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych b) Ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada:  aktualną/e koncesję/zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego produktów leczniczych;  aktualne zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą. Jeżeli obowiązujące przepisy prawa nie nakładają na Wykonawcę obowiązku posiadania w/w dokumentów, Wykonawca winien złożyć oświadczenie zgodne w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP: W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu: 2) aktualną/e koncesję/zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego produktów leczniczych; 3) aktualne zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą. 4) Jeżeli obowiązujące przepisy prawa nie nakładają na Wykonawcę obowiązku posiadania w/w dokumentów, Wykonawca winien złożyć oświadczenie zgodne w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VIII.3.1) SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt VIII.4. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zwanym dalej Rozporządzeniem, stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 2) aktualną/e koncesję/zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego produktów leczniczych; 2) aktualne zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą. 3) Jeżeli obowiązujące przepisy prawa nie nakładają na Wykonawcę obowiązku posiadania w/w dokumentów, Wykonawca winien złożyć oświadczenie zgodne w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) W zakresie Pakietu Nr 9: a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy opisy (prospekty, katalogi producenta, ulotki w języku polskim) oferowanych produktów w ramach pakietu nr 9 pozycja 1÷3, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą – potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. 2) W zakresie Pakietu Nr 8 (pozycje: 1-3): a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 5 sztuk (dla każdej pozycji) celem porównania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ. Pieluchomajtki powinny mieć oznakowanie rozmiaru na produkcie, opakowaniu pojedynczym i zbiorzcym. b) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy karty charakterystyki oferowanych produktów, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą. 3) W zakresie Pakietu Nr 12 (pozycje: 3 i 5): b) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaoferowane produkty będą odpowiadać określonym normom:  EN 455 lub równoważną (dotyczy pozycji 3),  EN 374-1 i 3 (dotyczy pozycji 5)  EN 374-2,3 lub równoważną (dotyczy pozycji 3),  EN 420 lub równoważną (dotyczy pozycji 3),  ASTM F1671 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);  72/2002 EEC lub równoważną (dotyczy pozycji 5);  89/686/ECC lub równoważną ((dotyczy pozycji 5).
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Formularz asortymentowo – cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie, o którym mowa w pkt VIII.1.1) SIWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie umowy (Załączniku nr 7 do SIWZ)
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - Materiały medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - Worki mikcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - Myjki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - Paski do glukometru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 - Pudełka na zużyte igły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 - Papier EEG i EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 - Ssaki i akcesoria
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - Pieluchomajtki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9 - Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10 - Opatrunki przeciwodleżynowe I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11 - Opatrunki przeciwodleżynowe II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12 - Rękawice medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13 - System próżniowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)