GuidZP400 |
49b40973-5f6e-4f3c-8026-b8460cfe77f0
|
Biuletyn |
540172-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
27820930000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 7637636
|
Zamawiajacy fax |
(032) 2651430
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pzzoz.bedzin.pl
|
Adres strony url |
http://pzzoz.bedzin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://pzzoz.bedzin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczenie osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PZZOZ ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek
|
Numer referencyjny |
DZA.381.8.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Materiały opatrunkowe - wyroby z gazy, opaski dziane, elastyczne, gipsowe, przylepce, plastry, kompresy do tamowania krwawienia, opatrunki na odleżyny, pieluchy dla dzieci i dorosłych
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.1)Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 - składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Dokument, o którym mowa w pkt 2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenia o posiadaniu na oferowany przedmiot zamówienia dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymaganych prawem zgodnie z klasyfikacją danego wyrobu, Dyrektywami UE i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211) / Oświadczenia o posiadaniu na oferowany przedmiot zamówienia pozytywnej opinii niezależnej jednostki opiniotwórczej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie:
a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
b) zmiany stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku zmianie ulegnie kwota podatku od towarów i usług oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
c) zmiany ustalonego przez producenta numeru katalogowego dostarczanych Wyrobów medycznych,
d) zmiany producenta Wyrobów medycznych, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie Wykonawcy wycofał się z produkcji danego Wyrobu medycznego. Zmiana taka będzie dopuszczalna jedynie pod tym warunkiem, że Wyroby medyczne innego producenta będą w pełni spełniać wymogi wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a cena tych wyrobów będzie nie wyższa niż określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dowody potwierdzające wycofanie się producenta z produkcji Wyrobów medycznych oraz dostarczyć Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że Wyroby medyczne, które mają być dostarczane w zamian odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym,
e) zmiany sposobu konfekcjonowania, a tym samym zwiększenia lub zmniejszenia ilości zaoferowanych opakowań zbiorczych, z tym zastrzeżeniem, że ilości Wyrobów medycznych muszą być po odpowiednim przeliczeniu zgodne z ilościami określonymi w Zał. nr 2, a ceny jednostkowe określone w tym załączniku nie ulegną podwyższeniu.
Zmiany określone w ust. 6 lit. a) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 6 lit. b), c), d), e) wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
gaza opatrunkowa, kompresy gazowe jałowe i niejałowe, opaski dziane, elastyczne, kohezyjne, gipsowe, podkłady gipsowe, wata opatrunkowa, wata celulozowa, serwety operacyjne jałowe, elastyczne siatki do mocowania opatrunków, setony gazowe jałowe , tupfery gazowe jałowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
przylepce, plastry, opatrunki pooperacyjne,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
kompresy do tamowania krwawienia typu Spongostan
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
opatrunki na odleżyny i rany, kompresy tracheotomijne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
opatrunki na odleżyny i rany
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pieluszki jednorazowe dla dzieci
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pieluchomajtki dla dorosłych
|
| |