| GuidZP400 |
887e508b-4436-4b55-b64b-2ffe8ac6b4f1
|
| Biuletyn |
542756-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
|
| Regon |
85164350300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
91
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Dębica
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
39-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
146808224
|
| Zamawiajacy fax |
146808224
|
| Zamawiajacy email |
zoz.zam.publiczne@interia.pl
|
| Adres strony url |
www.zoz-debica.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz-debica.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz-debica.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, pod rygorem nieważności
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy , ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica - Sekretariat Dyrektora
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
FABRYCZNIE NOWE LAMPY OPERACYJNE (3 SZT.) WRAZ Z ZESTAWAMI MOCUJĄCYMI DO SUFITU (3 SZT.) ORAZ PRZENIESIENIE 2 LAMP Z ISTNIEJĄCEGO BLOKU OPERACYJNEGO DO NOWOBUDOWANEGO BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z ZESTAWAMI MOCUJĄCYMI DO SUFITU (2 SZT.) WRAZ Z INSTALACJĄ, MONTAŻEM I SZKOLENIEM PERSONELU BLOKU OPERACYJNEGO W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
|
| Numer referencyjny |
ZP-PN-17/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
FABRYCZNIE NOWE LAMPY OPERACYJNE (3 SZT.) WRAZ Z ZESTAWAMI MOCUJĄCYMI DO SUFITU (3 SZT.) ORAZ PRZENIESIENIE 2 LAMP Z ISTNIEJĄCEGO BLOKU OPERACYJNEGO DO NOWOBUDOWANEGO BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z ZESTAWAMI MOCUJĄCYMI DO SUFITU (2 SZT.) WRAZ Z INSTALACJĄ, MONTAŻEM I SZKOLENIEM PERSONELU BLOKU OPERACYJNEGO W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY (według Części I C oraz Części IX A SIWZ)
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-01-31T00:00:00+01:00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia.
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
3. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie:
A. DLA PRODUKTÓW BĘDĄCYCH WYROBEM MEDYCZNYM: W zakresie DEKLARACJI ZGODNOŚCI i OZNAKOWANIE ZNAKIEM CE LUB / ORAZ WPISU / ZGŁOSZENIA DO REJESTRU WYROBÓW MEDYCZNYCH I PODMIOTÓW ODPOWIEDZIALNYCH ZA ICH WPROWADZENIE LUB / ORAZ POWIADOMIENIA / ZGŁOSZENIA DO PREZESA URZĘDU REJESTRACJI WYROBÓW LECZNICZYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH I PRODUKTÓW BIOBÓJCZYCH LUB FORMULARZ PRZENIESIENIA DANYCH
B. DLA PRODUKTÓW NIE BĘDĄCYCH WYROBEM MEDYCZNY: Odpowiednie i aktualne atesty - ZAŁ. NR 4 do SIWZ
2) OPISY (dot. pkt. 3 J CZ. IV A SIWZ), tj.:
A. Wykaz podmiotów upoważnionych, przez producenta urządzeń lub autoryzowanego przedstawiciela, do obsługi serwisowej – ZAŁ. NR 5 do SIWZ
Oraz - jeśli urządzenia do prawidłowego i bezpiecznego działania wymagają specjalnych części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez producenta urządzeń)
B. Wykaz dostawców takich części – ZAŁ. NR 6 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku:
A. Zmiany cen na niższe (promocje, kampanie reklamowe, obniżki cen, wyprzedaże, itp.) - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego).
B. Zmian przepisów dotyczących zmiany: stawki podatku VAT, opłat celnych.
C. Wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji czy też wstrzymania produkcji sprzętu będącego przedmiotem Umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika sprzętu będącego przedmiotem Umowy w ramach tych samych parametrów, cech, walorów, przeznaczenia, itp. oraz posiadającego dokumenty, o których mowa w & 1 ust. 2 Umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr 1 do Umowy.
D. Wyprodukowania i wprowadzenia do obrotu sprzętu o ulepszonych cechach i walorach – Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu o lepszych parametrach niż sprzęt będący przedmiotem umowy – posiadającego dokumenty, o których mowa w & 1 ust. 2 Umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr 1 do Umowy.
2. Zmiany umowy, o których mowa powyżej następują na zasadach określonych w & 14 Umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-19T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|