GuidZP400 |
e8d03013-d9a4-4f87-b622-f2bdea789d96
|
Biuletyn |
544486-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
|
Regon |
302639004
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bukowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
70
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-812
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48618547388
|
Zamawiajacy fax |
+48618547008
|
Zamawiajacy email |
i.bartkowski@ucs.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.ucs.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Postępowanie dofinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 7: Włączenie społeczne, Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne. Wdrożenie programów wczesnego wykrywania chorób, leczenia oraz rehabilitacji medycznej dzieci.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot prawa publicznego; Sp. z o.o.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ucs.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersyteckie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Bukowska 70, 60-812 Poznań, pokój A 422 - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o. o.
|
Numer referencyjny |
UCSiMS/382/5/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku obejmująca 20 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ, w tym:
Czyściwo celulozowe, kubki jednorazowe, maseczki chirurgiczne, serwety stomatologiczne, wkłady jednorazowe do spluwaczki, rękawiczki nitrylowe bezpudrowe, końcówki do ślinociągu jednorazowe, łyżki wyciskowe jednorazowe, fartuchy sterylne, igły do karpuli, igły jednorazowe, maseczki dla dzieci do sadacji, nici chirurgiczne, nici retrakcyjne, ostrza chirurgiczne, serwety chirurgiczne jałowe podfoliowane, strzykawki jednorazowe, tupfery gazowe jałowe, masa wyciskowa, rękawice chirurgiczne jednorazowe.
Zamawiający przewiduje maksymalnie 10 zamówień/dostaw w całym okresie obowiązywania umowy.
Termin realizacji poszczególnych dostaw/zleceń w ramach przedmiotowego zamówienia – maksymalnie do 14 dni.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej 2 dostawy o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto, polegające na dostawie materiałów medycznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wypełniony formularz ofertowy – według Załącznika nr 1 do SIWZ,
- wypełniony formularz cenowy – według Załącznika nr 4 do SIWZ
- dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu
(w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
- numeru katalogowego produktu,
- nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
- przedmiotowym (produkt zamienny),
- sposobu konfekcjonowania o ile nie było to objęte punktacją przy wyborze oferty
- wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
15:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|