GuidZP400 |
320c5226-37fb-4682-b3ec-01834606b139
|
Biuletyn |
545307-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
|
Regon |
24286529600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wyzwolenia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko - Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 816 43 70
|
Zamawiajacy fax |
33 816 44 01
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@onkologia.bielsko.pl
|
Adres strony url |
www.onkologia.bielsko.4bip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.onkologia.bielsko.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
43-300 Bielsko-Biała ul. Wyzwolenia 18, budynek Dyrekcji (Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 13)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.-Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz.U. z 2016r.poz.1113 z późn.zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Beskidzkie Centrum Onkologii- Szpital Miejski im. Jana Pawła II ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, budynek administracji Dział Zamówień Publicznych pok. nr 13.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa elementów zużywalnych do aparatu Prometheus służącego do dializ wątrobowych oraz elementów zużywalnych do aparatu do technik ciągłych Fresenius Multifiltrate oraz Gambro Prismaflex służących do terapii nerkozastępczej, będących w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
|
Numer referencyjny |
12/D/2018/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów zużywalnych do aparatu Prometheus służącego do dializ wątrobowych oraz elementów zużywalnych do aparatu do technik ciągłych Fresenius Multifiltrate oraz Gambro Prismaflex służących do terapii nerkozastępczej będących w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej oraz preparatów do dezynfekcji i leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 4 do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie warunków Zamawiający wymaga złożenia: koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest do przedstawienia: aktualnej koncesji lub zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo ministra właściwego do spraw zdrowia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub stosowne zaświadczenie właściwego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego w sprawie spełnienie wymogów kadrowych i lokalowych przy obrocie produktami leczniczymi w placówkach obrotu poza aptecznego i w punktach aptecznych w przypadkach uzasadnionych przedmiotem zamówienia - dotyczy Wykonawców składających oferty na preparaty zarejestrowane jak produkt leczniczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia: wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę akcesoriów w tym również płynów, koncentratów oraz środków dezynfekcyjnych przeznaczonych i zużywalnych w dializach wątrobowych w przypadku składania ofert na pakiet nr 1 oraz co najmniej dwóch zamówień na dostawę akcesoriów w tym również płynów, koncentratów oraz środków dezynfekcyjnych przeznaczonych i zużywalnych w terapiach nerkozastępczych w przypadku składania ofert na pakiet nr 2 i 3.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13,14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
3. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
4. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Koncesja, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest do przedstawienia: aktualnej koncesji lub zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo ministra właściwego do spraw zdrowia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub stosowne zaświadczenie właściwego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego w sprawie spełnienie wymogów kadrowych i lokalowych przy obrocie produktami leczniczymi w placówkach obrotu poza aptecznego i w punktach aptecznych w przypadkach uzasadnionych przedmiotem zamówienia - dotyczy Wykonawców składających oferty na preparaty zarejestrowane jak produkt leczniczy.
2. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę akcesoriów w tym również płynów, koncentratów oraz środków dezynfekcyjnych przeznaczonych i zużywalnych w dializach wątrobowych w przypadku składania ofert na pakiet nr 1 oraz co najmniej dwóch zamówień na dostawę akcesoriów w tym również płynów, koncentratów oraz środków dezynfekcyjnych przeznaczonych i zużywalnych w terapiach nerkozastępczych w przypadku składania ofert na pakiet nr 2 i 3.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 1 do siwz;
2. Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy dla wybranego pakietu w wersji papierowej i elektronicznej (płyta CD) – zał. nr 4 do siwz;
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 4 ppkt 4.2. SIWZ a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania.
4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale V pkt. 1 ppkt 1.3. SIWZ polegają na zdolnościach innych podmiotów.
5. Oświadczenie potwierdzające, że wszystkie oferowane wyroby będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne posiadają aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1245);
6. Oświadczenie potwierdzające że wszystkie oferowane produkty będące wyrobami medycznymi posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu oraz spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. 2017 r. poz. 211) i jej przepisów wykonawczych (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów).
7. Oświadczenie potwierdzające, że wszystkie oferowane preparaty będące produktami biobójczymi w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2015 poz.1926 ), posiadają pozwolenie na wprowadzenie do obrotu lub pozwolenie tymczasowe lub posiadają decyzję o wpisie do rejestru produktów biobójczych niskiego ryzyka lub posiadają pozwolenie na obrót.
8. Oświadczenie potwierdzające, że wszystkie oferowane preparaty będące preparatami niebezpiecznymi posiadają kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego - ustawa z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (tekst jednolity Dz. U. 2015, poz. 1203 z 2011r. z późn. zm.).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku zwiększonego zapotrzebowania szpitala na wykonywanie procedur medycznych związanych ze zwiększoną ilością leczonych pacjentów, zakres asortymentu umowy jak i zobowiązanie finansowe Zamawiającego ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do potrzeb Zamawiającego. 2. W przypadku zmniejszonego zapotrzebowania szpitala na wykonywanie procedur medycznych związanych ze zmniejszoną ilością leczonych pacjentów, zakres asortymentu umowy jak i zobowiązanie finansowe Zamawiającego ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności powierzyć podmiotowi trzeciemu wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany zasobów innego podmiotu jak i podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy na etapie realizacji umowy, na których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że nowe zasoby innego podmiotu jak i nowy podwykonawca lub podmiot samodzielnie spełniają warunki w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 5. W odniesieniu do art. 144 ust. 1 pkt. 1) przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiana taka będzie wynikać z nw. okoliczności lub będzie spełniać któryś z nw. warunków: 1) będzie korzystna dla Zamawiającego; 2) konieczność jej dokonania będzie wynikała z obiektywnych okoliczności niezależnych od stron umowy; 3) konieczność jej dokonania będzie wynikała z obiektywnej winy osoby trzeciej, innej niż osoby uczestniczące w realizacji zamówienia. 4) zaistnienia, po zawarciu umowy, siły wyższej, przez którą, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od Stron, b) którego nie można uniknąć, c) ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron. 6. Podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić tylko w przypadku: a) Zmiany stawki podatku VAT o zmienioną wartość tego podatku, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b) zmian cen urzędowych, wprowadzonych rozporządzeniem wydanym przez właściwy organ administracji; c) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; d) zmian kursu waluty PLN względem waluty EUR – spadek powyżej 10%, w przypadku produktów importowanych, zgodnie z tabelą NBP. 7. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników objętych umową. Ewentualnie zmiany ceny w tym zakresie mogą być dokonywane na wniosek Wykonawcy w terminie 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy. 8. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 9. Zamawiający zastrzega sobie : - prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do zakresu i ilości dostaw częściowych oraz uprawnienie do niezłożenia zamówienia na pełny zakres asortymentu objętego umową w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania szpitala, czego nie można przewidzieć na dzień podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone bądź zmniejszone potrzeby Zamawiającego. - możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, z uwzględnieniem treści art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności art. 144 ust. 1 pkt. 6 przy zaznaczeniu, kwota netto wynagrodzenia należytego Wykonawcy, określonego w §. 2 pkt. 1 projektu umowy nie może przekroczyć wartości o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza zamienniki oferowanych produktów w sytuacjach o których mowa w § 2 pkt. 8 oraz w okolicznościach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania, które wpłyną korzystnie na rachunek ekonomiczny Zamawiającego (np. ukazanie się na rynku nowego równie skutecznego a tańszego odpowiednika, okresowe promocje cenowe na produkty mogące stanowić odpowiedniki produktów zamawianych), pod warunkiem akceptacji Zamawiającego, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 1 - Dializa wątrobowa -elementy zużywalne do aparatu Prometheus
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia- kryterium oceny stanowi kryterium oceny ofert o wadze 100%.
|
Zalacznik krotki opis |
W zakres zamówienia wchodzą między innymi: Adsorber typu Prometh 01, Adsorber typu Prometh 02, Filtr albuminowy typu AlbuFlow AF01, Dializator typu F 60S, Linie tętniczo-żylne krwi cytrynianowe typu Prometh, Dreny obiegu wtórnego typu Prometh, Cytrynian sodu 500 mmol/l 1000 ml typu RO1000Scw14,7, Ładunek wodorowęglanu sodu 650 g typu BiBag 5008, koncentrat kwaśny do dializy - Ca++ 0,00 mmmol/l - K++ 2,00 mmol/l; kanister 5l, dreny tętniczo-żylne heparynowe do hemodializy, cewniki Hemo-cath o długości i grubości 13,5 F długość 15, 20 lub 24 cm typu: SDL136E, SDL138E lub SDL139E, Środek dezynfekcyjny - 10% kwas cytrynowy typu Citrosteril, Środek dezynfekcyjny na bazie kwasu nadoctowego typu Puristeril, paski wskaźnikowe jodowo-potasowe, filtr typu DiasafePlus. Cały asortyment, ilość oraz szczegółowy opis zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 2 - Terapia nerkozastępcza elementy zużywalne do aparatu do technik ciągłych Fresenius Multifiltrate nr kat. M200701
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia- kryterium oceny stanowi kryterium oceny ofert o wadze 100%.
|
Zalacznik krotki opis |
W zakres zamówienia wchodzą między innymi: Zestaw do hemodiafiltracji heparynowej KIT 4, Zestaw do plazmaferezy KIT - 16 MPS 2, Filtr HDF 100S typu . 5007191, Płyn substytucyjny typu MultiBic - K0/K2/K3/K4 5000 ml , worek filtratu 10l typu . 5029011, cewniki Hemo-cath o długości i grubości: 13,5 F długość 15, 20 lub 24 cm typu:SDL136E, SDL138E lub SDL 139E, lub 11,5F długość 15, 20 lub 24 cm typu: SL15E, SL20E lub SL24E, Linia pomiarowa typu 5014631, Cewnik 416 SWAN-NECK typu 5019711, Igła plastikowa typu Spike dł. 72 mm . typu . 5015921, strzykawka 50 ml BS-50LG Terumo typu ST50POTE. Cały asortyment, ilość oraz szczegółowy opis zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 3 - Terapia nerkozastępcza - elementy zużywalne do aparatu do technik ciągłych Gambo Prismaflex nr kat. PA 6109
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a zostały określone w opisie predmiotu zamówienia - kryterium oceny stanowi kryterium oceny o wadze 100%.
|
Zalacznik krotki opis |
W zakres zamówienia wchodzą między innymi: Cewnik do hemofiltracji wysokoprzepływowy z powłoka antybakteryjną zawierajacą bizmut, wlot i wylot krwi pojedynczy, schodkowy, bez otworów bocznych. 13 F, długośc 20 cm, Zestaw do zabiegów ciagłych nerkozastępczych, zawierajacy hemofiltr o pow. 1,5 m², kompatybilny z aparatem typu Prismaflex, Zestaw do plazmaferezy, kompatybilny z aparatem typu Prismaflex, Płyn substytucyjny z zawartością cytrynianu; worek 5 litr o zawartości cytrynianów 18 mmol/l . Połączenie zestawu do zabiegów z workiem przez port z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą, bez konieczności przełamywania zawleczki, Płyn dializacyjny bezwapniowy zawartość HCO3 = 22 mmol/l, worek dwukomorowy 5 litr Połączenie zestawu do zabiegów z workiem przez port z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą, bez konieczności przełamywania zawleczki, Płyn substytucyjny do terapii cytrynianowej zawartość wodorofosforanów 1,2 mmol/l, worek dwukomorowy 5 litr Połączenie zestawu do zabiegów z workiem przez port z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą, bez konieczności przełamywania zawleczki, Linia do podaży wapnia, Worek na ultrafiltrat 5 l. Lub 9 litrowy. Cały asortyment, ilość oraz szczegółowy opis zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |