GuidZP400 |
88888498-d4fe-46a2-9cba-d7e2753fb6ff
|
Biuletyn |
546215-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
|
Regon |
109208500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44350
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 511 697
|
Zamawiajacy fax |
324 511 696
|
Zamawiajacy email |
woloizol@woloizol.com.pl
|
Adres strony url |
www.woloizol.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.woloizol.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.woloizol.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.woloizol.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zamkowa 8, 44-350 Gorzyce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki w Wojewódzkim Ośrodku Lecznictwa Odwykowego i Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Gorzycach
|
Numer referencyjny |
4/2018/APTEKA/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów zgodnie z asortymentem, ilościami oraz wymaganiami zawartymi w wyliczeniu całkowitej wartości zamówienia dla Zadań nr 1-19 oraz we wzorze umowy. Okres realizacji 12 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia dla Zadań 1-12:
a) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej,
b) zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie obrotu hurtowego substancjami psychotropowymi grupy IV-P (zgodnie z ustawą z dnia 29.07.2005r. o przeciwdziałaniu narkomanii, tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 783 ze zm.) w hurtowni farmaceutycznej posiadającej zezwolenie na jej prowadzenie i obrót produktami leczniczymi – w przypadku składania oferty na substancje psychotropowe - Zadanie nr 3;
c) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 8 Pzp;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 8 Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dla Zadań nr 1-12 zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia tj.:
a) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej,
b) zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie obrotu hurtowego substancjami psychotropowymi grupy IV-P w hurtowni farmaceutycznej posiadającej zezwolenie na jej prowadzenie i obrót produktami leczniczymi – Zadanie nr 3,
c) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto w ramach poszczególnych Zadań, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) wypełnione wyliczenie całkowitej wartości zamówienia dla zadania/zadań, którego/których dotyczy składana oferta – Zadania nr 1-19;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09.05.2018r. do godz. 11.15 wnieść wadium jeżeli składa ofertę na zadania nr 1-19 w następujących kwotach:
1) Zadanie nr 1 – Produkty lecznicze, kosmetyki - 7700,00 PLN (słownie: siedem tysięcy siedemset złotych 00/100),
2) Zadanie nr 2 – Składniki receptury – 170,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100),
3) Zadanie nr 3 – Substancje psychotropowe IV-P - 1200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100),
4) Zadanie nr 4 – Olanzapina i kwetiapina - 390,00 PLN (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100),
5) Zadanie nr 5 – Nadroparyna - 170,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100),
6) Zadanie nr 6 – Enoksaparyna - 170,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100),
7) Zadanie nr 7 - Walproiniany i neuroleptyki - 1000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100),
8) Zadanie nr 8 – Chlorprotiksen i pregabalina – 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100),
9) Zadanie nr 9 – Rywaroksaban – 30,00 PLN (słownie: trzydzieści złotych 00/100),
10) Zadanie nr 10 – Płyny infuzyjne – 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100),
11) Zadanie nr 11 – Żywienie dojelitowe – 60,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100),
12) Zadanie nr 12 – Opatrunki lecznicze – 50,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100),
13) Zadanie nr 13 – Materiały opatrunkowe – 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100),
14) Zadanie nr 14 – Sprzęt medyczny i środki pomocnicze – 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100),
15) Zadanie nr 15 – Rękawice diagnostyczne – 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100),
16) Zadanie nr 16 – Kaniula bezpieczna – 40,00 PLN (słownie: czterdzieści złotych 00/10),
17) Zadanie nr 17 – Paski do glukometru – 20,00 PLN (słownie: dwadzieścia złotych 00/100),
18) Zadanie nr 18 – Worki stomijne – 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100),
19) Zadanie nr 19 – Kasetki na leki – 20,00 PLN (słownie: dwadzieścia złotych 00/100).
W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na kilka zadań zobowiązany jest zsumować w/w kwoty zgodnie z zakresem na który składa ofertę.
Łączna kwota wadium na wszystkie zadania wynosi 12450,00 PLN (słownie dwanaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, jako aneks do umowy podpisany przez dwie strony.
2. Zmianie mogą podlegać następujące postanowienia umowy:
1) ustawowa zmiana stawek VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania,
2) zmiana oznaczenia stron umowy w wyniku następstwa prawnego,
3) zmiana przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, w szczególności w przypadku zmiany zasad finansowania wynikających z ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017r. poz. 1844 ze zm.)
4) zmiana ceny i asortymentu przewidziana w § 1 ust. 11 i ust. 12 umowy,
5) zmiana ceny przewidziana w § 3 ust. 4 i § 7 ust. 3 umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów, w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku do umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty lecznicze, kosmetyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty lecznicze i kosmetyki zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1-399 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1a do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Składniki receptury
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Składniki receptury zgodnie z asortymentem i ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1b do SIWZ (poz. 1-17 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Substancje psychotropowe IV-P
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Substancje psychotropowe zgodnie z asortymentem i ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1c do SIWZ (poz. 1-12 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Olanzapina i kwetiapina
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Olanzapina i kwetiapina zgodnie z asortymentem i ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1d do SIWZ (poz. 1-7 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Nadroparyna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Nadroparyna zgodnie z asortymentem i ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1e do SIWZ (poz. 1 i 2 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Enoksaparyna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Enoksaparyna zgodnie z asortymentem i ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1f do SIWZ (poz. 1 i 2 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Walproiniany i neuroleptyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Walproiniany i neuroleptyki zgodnie z asortymentem i ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1g do SIWZ (poz. 1-7 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Chlorprotiksen i pregabalina
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Chlorprotiksen i pregabalina zgodnie z asortymentem i ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1h do SIWZ (poz. 1-3 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Rywaroksaban
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rywaroksaban zgodnie z ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1i do SIWZ (poz. 1 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Płyny infuzyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33692500-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Płyny infuzyjne zgodnie z asortymentem i ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1j do SIWZ (poz. 1-5 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Żywienie dojelitowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33692200-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Żywienie dojelitowe zgodnie z asortymentem i ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1k do SIWZ (poz. 1 i 2 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki lecznicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki lecznicze zgodnie z asortymentem i ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1l do SIWZ (poz. 1 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały opatrunkowe zgodnie z asortymentem i ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1ł do SIWZ (poz. 1-25 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt medyczny i środki pomocnicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt medyczny i środki pomocnicze zgodnie z asortymentem i ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1m do SIWZ (poz. 1-26 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice diagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne zgodnie z asortymentem i ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1n do SIWZ (poz. 1-3 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Kaniula bezpieczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kaniula bezpieczna zgodnie z ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1o do SIWZ (poz. 1 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Paski do glukometru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Paski do glukometru zgodnie z ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1p do SIWZ (poz. 1 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Worki stomijne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki stomijne zgodnie z ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1r do SIWZ (poz. 1 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Kasetki na leki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kasetki na leki zgodnie z ilościami oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1s do SIWZ (poz. 1 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |