Dostawy materiałów opatrunkowych, szwów, fartuchów chirurgicznych, podkładów, zestawów operacyjnych

Data publikacji 2018-05-24
Data zakończenia 2018-06-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Parczew
Województwo lubelskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562586-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411001, 331990001, 331411104, 336900003, 331411207
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych, szwów, fartuchów chirurgicznych, podkładów, zestawów operacyjnych w podziale na zadania, do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie. Liczba zadań - 22. Wyroby zakwalifikowane jako wyroby medyczne muszą spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 211) i posiadać oznaczenie znakiem CE zgodnie z wymienioną ustawą. Produkty lecznicze muszą być oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotek (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r. poz. 1109). Zaoferowane w zakresie Zadania Nr 9 poz. 1-3 oraz zadania 21 poz. 1 wyroby muszą spełniać wymagania normy PN-EN 13795 - 1,2,3 lub normy równoważnej. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty folderów/katalogów/ulotek w języku polskim, które dotyczą oferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ (z wyłączeniem Zadania 6 i 20); dwóch bezpłatnych próbek w oryginalnych opakowaniach oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia pozacenowego kryteriów selekcji (jakość) określonych przez Zamawiającego w SIWZ – dotyczy zadania nr 15 poz. 2- 5.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3b9f7f35-7ce2-4fdd-8113-e62465e5b8ea
Biuletyn 562586-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 000306489
Zamawiajacy adres ulica Kościelna
Zamawiajacy adres numer domu 136
Zamawiajacy miejscowosc Parczew
Zamawiajacy kod pocztowy 21-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 833552113
Zamawiajacy fax 833552113
Zamawiajacy email zamowienia@spzozparczew.pl
Adres strony url www.spzozparczew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozparczew.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozparczew.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Parczewie, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów opatrunkowych, szwów, fartuchów chirurgicznych, podkładów, zestawów operacyjnych
Numer referencyjny SPZOZ.V.ZP-3520/8/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych, szwów, fartuchów chirurgicznych, podkładów, zestawów operacyjnych w podziale na zadania, do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie. Liczba zadań - 22. Wyroby zakwalifikowane jako wyroby medyczne muszą spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 211) i posiadać oznaczenie znakiem CE zgodnie z wymienioną ustawą. Produkty lecznicze muszą być oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotek (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r. poz. 1109). Zaoferowane w zakresie Zadania Nr 9 poz. 1-3 oraz zadania 21 poz. 1 wyroby muszą spełniać wymagania normy PN-EN 13795 - 1,2,3 lub normy równoważnej. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty folderów/katalogów/ulotek w języku polskim, które dotyczą oferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ (z wyłączeniem Zadania 6 i 20); dwóch bezpłatnych próbek w oryginalnych opakowaniach oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia pozacenowego kryteriów selekcji (jakość) określonych przez Zamawiającego w SIWZ – dotyczy zadania nr 15 poz. 2- 5.
Cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (dotyczy Zadania nr 4, 6 i 20)
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego następujące oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: Dotyczy zadania nr 4, 6 i 20: Zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia /odpowiedni dokument: a) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej; b) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; c) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny skład celny – zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie wstępne wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) wypełniony formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Oświadczenie o grupie kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 2 pozycje asortymentowe.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 1 pozycję asortymentową
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 13 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 9 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 5 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 1 pozycję asortymentową.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 3 pozycje asortymentowe.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 4 pozycje asortymentowe.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 3 pozycje asortymentowe.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 5 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 3 pozycje asortymentowe.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 4 pozycje asortymentowe.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 35 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 20 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 5 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zadanie nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 3 pozycje asortymentowe.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zadanie nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 1 pozycję asortymentową.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zadanie nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 1 pozycję asortymentową.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zadanie nr 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 12 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Zadanie nr 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 2 pozycje asortymentowe.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Zadanie nr 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 3 pozycje asortymentowe.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Zadanie nr 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 6 pozycji asortymentowych.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)