| GuidZP400 |
2e20539e-5aa1-4847-9725-0c456551b696
|
| Biuletyn |
565004-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
|
| Regon |
276902504
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Strzelców Bytomskich
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
207
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Bytom
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41-914
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48323513364
|
| Zamawiajacy fax |
+48323513369
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@srk.com.pl
|
| Adres strony url |
www.srk.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.srk.com.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Zabudowa systemu do nadawania sygnałów w szybie II wraz z dostawą” dla SRK S.A. Oddział w Katowicach KWK „Boże Dary”
|
| Numer referencyjny |
KWK BD/10/18
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• w zakresie robót:
1. dostawę i zabudowę kompletnego urządzenia do bezprzewodowej łączności oraz bezprzewodowego nadawania sygnałów z naczyń wyciągowych dla górniczego wyciągu szybowego szybu II; zabudowane urządzenie powinno między innymi umożliwiać:
a) dwukierunkową bezprzewodową łączność foniczną pomiędzy maszynistą wyciągowym a załogą znajdującą się w ruchomym naczyniu wyciągowym,
b) przesyłanie z naczynia wyciągowego do maszyny wyciągowej drogą bezprzewodową sygnałów jednouderzeniowych oraz sygnału alarmowego i blokady,
c) przesyłanie z maszyny wyciągowej do naczynia wyciągowego sygnałów dwustanowych informujących o załączonej rewizji szybu, jeździe osobistej, zablokowaniu maszyny wyciągowej oraz zwrotnego fonicznego potwierdzenia nadanych sygnałów jednouderzeniowych i sygnału alarmu,
d) podłączenie aparatu klatkowego urządzenia na głowicy i piętrze klatek wyciągowych,
e) użycie urządzenia do nadawania sygnałów do jazdy osobistej,
f) użycie istniejącej linki rewizyjnej do rewizji szybu w przypadku awarii urządzenia do nadawania sygnałów,
g) ładowanie dodatkowej baterii urządzenia bezpośrednio na ładownicy, poza urządzeniem do nadawania sygnałów,
h) automatyczne przełączanie zasilania urządzenia stacyjnego zainstalowanego w maszynie wyciągowej na sieć rezerwową w przypadku zaniku sieci podstawowej.
2. wyposażenie szafy sygnałowej w aparaturę umożliwiającą współpracę z urządzeniem do bezprzewodowej łączności oraz do bezprzewodowego nadawania sygnałów z naczyń wyciągowych,
3. wyposażenie pulpitu sterowniczego maszyny wyciągowej w aparat stacyjny, mikrofon i głośnik w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
4. wyposażenie szafy sygnałowej w aparaturę umożliwiającą współpracę z dotychczasowym nadajnikiem rewizji szybu uruchomianego linką rewizyjną,
5. przystosowanie obecnego aparatu rejestrującego typu TD-02P/B do rejestracji niezbędnych sygnałów wygenerowanych w urządzeniu do nadawania sygnałów,
6. prace kontrolno-pomiarowe i uruchomienie łączności i sygnalizacji szybowej w górniczym wyciągu szybowym,
7. w ramach zadania zostanie dostarczona dodatkowa bateria do zasilania aparatu klatkowego oraz dodatkowe anteny nadawcza i odbiorcza urządzenia do bezprzewodowej łączności oraz bezprzewodowego nadawania sygnałów .
8. wykonanie innych niezbędnych prac, koniecznych do uzyskania Pozwolenia na oddanie do ruchu górniczego wyciągu szybowego szybu „II” po wprowadzeniu zmian.
• w zakresie dokumentacji:
a) dostarczenie dopuszczeń Prezesa WUG dla zabudowywanych urządzeń,
b) wykonanie i dostarczenie dokumentacji technicznej obejmującej realizowane zadanie i uzyskanie jej zatwierdzenia przez KRZG Zamawiającego,
c) dostarczenie dokumentacji techniczno-ruchowych,
d) opracowanie Dodatku (lub Karty Zmian) do dokumentacji podstawowej górniczego wyciągu szybowego w związku z wprowadzonymi zmianami,
e) dostarczenie dla zabudowywanych elementów i urządzeń: kart gwarancyjnych, protokołów z wykonanych prac kontrolno-pomiarowych, ochronnych oraz prób funkcjonalnych, atestów oraz deklaracji zgodności,
|
| Cpv glowny przedmiot |
32510000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
PODWYKONAWSTWO
1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy:
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1,
w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się:
a) dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości, posiadającymi uprawnienia w zakresie:
• kwalifikacje wymagane dla osób pełniących dozór nad pracownikami wykonującymi prace przy urządzeniach elektroenergetycznych, zgodnie z RMGPiPS z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003.89.828 z późn. zm.) - minimum 1 osoba,
• brygadzista brygady (kierujący zespołem) powinien posiadać kwalifikacje wymagane dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń i sieci elektroenergetycznych na napięcie wynikające z prowadzonych prac – na stanowisku Eksploatacja do 1 kV, zgodnie z RMGPiPS z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003.89.828 z późn. zm.) - minimum 1 osoba,
• Wykonawca powinien posiadać pracowników o uprawnieniach budowlanych do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z art. 14 Prawa budowlanego (Dz.U. 1994 Nr 89 poz. 414 z późn. zm.) - minimum 1 osoba,
• Wykonawca powinien posiadać pracowników, którzy posiadają ukończony kurs specjalistyczny: „Eksploatacja urządzeń budowy przeciwwybuchowej dla elektromontera maszyn i urządzeń elektrycznych w podziemnych zakładach górniczych” - minimum 1 osoba,
b) należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą lub usługami polegającymi na zabudowie urządzenia do bezprzewodowej łączności i bezprzewodowego nadawania sygnałów z naczynia wyciągowego górniczego wyciągu szybowego o wartości minimum 160 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Brak podstaw wykluczenia Wykonawcy:
1. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu
C. Brak podstaw wykluczenia podmiotu udostepniającego swoje zasoby:
1. W przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - załącznik nr 4 – wzór dokumentu.
2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. załącznik nr 5 – wzór dokumentu.
3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów, obowiązany jest złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi:
1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zdolności - załącznik nr 6 – wzór dokumentu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie Wykonawcy zawarte w druku „OFERTA” odnośnie udzielonej gwarancji, zgodnie z opisem w pkt II ppkt 1 Załącznika nr 2 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także
Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby
o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1a do druku „OFERTA”
4. W związku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu Wykonawca przystępujący do aukcji zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do druku „OFERTA”.
5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składane przez Wykonawcę po publikacji informacji o złożonych ofertach na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
6.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - załącznik nr 7 – wzór dokumentu.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
|
| Aukcja elektroniczna |
1
|
| Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
https://laip-srk.coig.biz
|
| Elementy aukcji elektronicznej |
zgodnie z załącznikiem nr 4 do Siwz
|
| Informaje udostepnione wykonawcom |
zgodnie z załącznikiem nr 4 do Siwz
|
| Informaje przebiegu aukcji |
zgodnie z załącznikiem nr 4 do Siwz
|
| Warunki do licytacji |
zgodnie z załącznikiem nr 4 do Siwz
|
| Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
zgodnie z załącznikiem nr 4 do Siwz
|
| Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
zgodnie z załącznikiem nr 4 do Siwz
|
| Warunki zamkniecia aukcji |
zgodnie z załącznikiem nr 4 do Siwz
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie:
1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno – prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów,
2) zmiany terminu realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności:
- wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych
i atmosferycznych,
3) zmiany zakresu rzeczowego umowy:
a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy:
- poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych.
4) zmiany sposobu spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jego spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt wskazany w umowie,
5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
6) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie;
7) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie,
b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp;
9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo,
w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Jeżeli przed upływem terminu realizacji, Umowa nie zostanie wykonana w pełnym zakresie rzeczowym i finansowym przed upływem w/w terminu, dopuszczalne jest na wniosek Zamawiającego, przedłużenie terminu realizacji do czasu pełnego wykonania Umowy, lecz nie dłużej niż o 90 dni, licząc od wskazanego w Umowie terminu.
3. Zamawiający zastrzega sobie ograniczenie zakresu rzeczowego lub/i finansowego w przypadku zmian techniczno-organizacyjnych w jednostkach Zamawiającego skutkujących tym, że świadczenie objęte umową nie może być w całości zrealizowane. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie związane z w/w ograniczeniem zakresu rzeczowo – finansowego.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|