„Dostawa oraz montaż wyposażenia pracowni dla zawodu technik elektryk w Zespole Szkół nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju”

Data publikacji 2018-05-28
Data zakończenia 2018-06-05 00:00:00
Instytucja Miasto Jastrzębie Zdrój
Miejscowość Jastrzębie-Zdrój
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564591-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa oraz montaż wyposażenia pracowni dla zawodu technik elektryk w Zespole Szkół nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju.
Zamówienie będzie obejmować następujące pozycje, z podziałem na części:
1. CZĘŚĆ I: Stoły elektrotechniczne - 4 szt.
2. CZĘŚĆ II: Zestaw do badania silników asynchronicznych - 1 szt.
3. CZĘŚĆ III: Zestaw do badania maszyn
a) Zestaw do badania maszyn synchronicznych – 1szt.
b) Zestaw do badania silników prądu stałego - 1szt.
c) Zestaw do badania transformatorów 1-fazowych i 3-fazowych - 1szt.
d) Zestaw laboratoryjny do badania maszyn - 1szt.
4. CZĘŚĆ IV: Zestaw do badania instalacji elektrycznej
a) Zestaw do badania rozdzielni elektrycznej - 1szt.
b) Zestaw do badania instalacji mieszkaniowej oraz jej elementów - 1szt.
5. CZĘŚĆ V: Sterowniki programowalne PLC - 8szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Dla każdej z w/w części przedmiot zamówienia obejmuje również:
1. dostawę i montaż urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (tj. w Zespole Szkół nr 6, ul. Harcerska 12, Jastrzębie-Zdrój),
2. dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim,
3. przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń,
4. przygotowanie i przekazanie Odbiorcy dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim,
5. serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 77ef9968-bc14-49a6-b00a-40aacbc4772b
Biuletyn 564591-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Jastrzębie Zdrój
Regon 276255358
Zamawiajacy adres ulica Al. Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Jastrzębie-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 44-335
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 47 85 133
Zamawiajacy fax 32 47 85 350
Zamawiajacy email bzp@um.jastrzebie.pl
Adres strony url www.bip.jastrzebie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Profesjonalne pracownie w Jastrzębiu-Zdroju” dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej XII Infrastruktura Edukacyjna; Działania 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego; Poddziałania 12.2.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego – RIT Subregionu Zachodniego. Konkurs nr RPSL.12.02.02-IZ.01-24-119/16.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.jastrzebie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.jastrzebie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Jastrzębie – Zdrój Wydział Funduszy Pomocowych i Nadzoru Właścicielskiego, pokój 321 A Al. J. Piłsudskiego 60 44-335 Jastrzębie – Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa oraz montaż wyposażenia pracowni dla zawodu technik elektryk w Zespole Szkół nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju”
Numer referencyjny FPN.271.00001.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa oraz montaż wyposażenia pracowni dla zawodu technik elektryk w Zespole Szkół nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju. Zamówienie będzie obejmować następujące pozycje, z podziałem na części: 1. CZĘŚĆ I: Stoły elektrotechniczne - 4 szt. 2. CZĘŚĆ II: Zestaw do badania silników asynchronicznych - 1 szt. 3. CZĘŚĆ III: Zestaw do badania maszyn a) Zestaw do badania maszyn synchronicznych – 1szt. b) Zestaw do badania silników prądu stałego - 1szt. c) Zestaw do badania transformatorów 1-fazowych i 3-fazowych - 1szt. d) Zestaw laboratoryjny do badania maszyn - 1szt. 4. CZĘŚĆ IV: Zestaw do badania instalacji elektrycznej a) Zestaw do badania rozdzielni elektrycznej - 1szt. b) Zestaw do badania instalacji mieszkaniowej oraz jej elementów - 1szt. 5. CZĘŚĆ V: Sterowniki programowalne PLC - 8szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Dla każdej z w/w części przedmiot zamówienia obejmuje również: 1. dostawę i montaż urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (tj. w Zespole Szkół nr 6, ul. Harcerska 12, Jastrzębie-Zdrój), 2. dostarczenie instrukcji obsługi poszczególnych elementów w języku polskim, 3. przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń, 4. przygotowanie i przekazanie Odbiorcy dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim, 5. serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-27T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w części I uzna spełnienie w/w warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie jedno zadanie polegające na dostawie dydaktycznych stołów elektrotechnicznych lub urządzeń pomiarowych i zasilających dla szkół lub innych placówek oświatowych, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto. Zamawiający w części II nie stawia warunków w tym zakresie. Zamawiający w części III uzna spełnienie w/w warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie jedno zadanie polegające na dostawie maszyn elektrycznych i urządzeń wraz ze sprzętem pomiarowym stosowanych w dydaktyce na kwotę o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto). Zamawiający w części IV uzna spełnienie w/w warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie jedno zadanie polegające na dostawie zestawów symulacyjnych instalacji elektrycznych na potrzeby dydaktyki na kwotę o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto. Zamawiający w części V uzna spełnienie w/w warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie jedno zadanie polegające na dostawie zestawów sterowników programowalnych wraz z urządzeniami towarzyszącymi na potrzeby dydaktyki na kwotę o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu dotyczy części I, III, IV, V. wykaz dostaw […] wykonanych […] w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert […], a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy […] zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy […] zostały wykonane […] należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy […] były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy wg załącznika nr 6 siwz.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, osobno dla każdej części zamówienia. 2) załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ (w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę) stanowiący wycenę oferowanego sprzętu. 3) oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.a). niniejszej SIWZ tj: załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ dotyczące wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach określonych w art. 22 a ustawy PZP, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 8.3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego – wg załącznika nr 5 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt.4 niniejszej SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy: a. w zakresie terminu wykonania, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie o którym mowa w § 3umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, W przypadku, o którym mowa wyżej termin wykonania może ulec przedłużeniu odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i skutków ich wystąpienia. b. w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, c. w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT – zmiana może dotyczyć zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia 2. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:50
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Stoły elektrotechniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Stanowisko dydaktycznego którego przeznaczeniem jest zasilanie układów pomiarowych, wykonywanie pomiarów i badanie układów elektrotechnicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestaw do badania silników asynchronicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Stanowisko dydaktycznego którego przeznaczeniem jest badanie parametrów i charakterystyk silników asynchronicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestaw do badania maszyn
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw do badania maszyn, w skład którego wchodzą: - Zestaw do badania maszyn synchronicznych - Badanie parametrów i charakterystyk maszyn synchronicznych - Zestaw do badania silników prądu stałego - Badanie parametrów i charakterystyk silników prądu stałego - Zestaw do badania transformatorów 1-fazowych i 3-fazowych - Badanie transformatorów 1-fazowych i 3-fazowych - Zestaw laboratoryjny do badania maszyn - Zestaw laboratoryjny do badania maszyn elektrycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw do badania instalacji elektrycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw do badania instalacji elektrycznej, w skład którego wchodzą: -Zestaw do badania rozdzielni elektrycznej- Badanie parametrów rozdzielni elektrycznych -Zestaw do badania instalacji mieszkaniowej oraz jej elementów - Badanie elementów instalacji mieszkaniowej, testowanie poprawności montażu instalacji, symulacja uszkodzeń, przeprowadzanie pomiarów instalacji mieszkaniowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sterowniki programowalne PLC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Stanowisko dydaktycznego którego przeznaczeniem jest programowanie sterowników PLC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria 2. Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria 1. Cena ofertowa brutto całości zadania
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)