| GuidZP400 |
6fd3128b-320e-4863-a0ce-57fe07986444
|
| Biuletyn |
566417-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
|
| Regon |
57079948000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
64920
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
672 109 442
|
| Zamawiajacy fax |
672 109 332
|
| Zamawiajacy email |
zampub@powiat.pila.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.powiat.pila.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest jednym z zadań w ramach projektu pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Pile, dofinansowanego z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 9.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 9.3.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat.pila.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat.pila.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pokój 111
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie sal w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Pile w ramach zadania pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Pile
|
| Numer referencyjny |
WZP.272.44.2018.I
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sal w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Pile w ramach zadania pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Pile.
Zamówienie jest jednym z zadań w ramach projektu pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Pile, dofinansowanego z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 9.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 9.3.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia:
2.1. Do sal lekcyjnych – przyrodniczych
a) teleskop – 1 szt.;
b) rzutnik multimedialny BenQ W1070+ lub równoważny – 1 szt.;
c) ekran do rzutnika Avers Cumulus X lub równoważny – 1 szt.;
d) szafa na odczynniki chemiczne – 1 szt.;
e) dygestorium – 1 szt.;
f) czasza grzejna – 1 szt.;
g) uczniowski zestaw "edvis el-go solar" lub równoważny – 1 szt.
2.2. Do sali gimnastycznej
a) zestaw do skoku w zwyż (zeskok, stojaki, poprzeczka) – 1 szt.;
b) zestaw do tenisa stołowego (stół, rakietki, siatki) – 1 szt.;
c) sprzęt do nagłośnienia głośnik mobilny Marshall lub równoważny – 1 szt.
2.3. do pracowni logopedii
a) laptop Assus A555LJ lub równoważny – 1 szt.;
b) BJoy Stick A lub równoważny – 1 szt.;
c) tablica interaktywna dotykowa – 1 szt.;
d) domek terapeutyczny Iglo – 1 szt.;
e) mówik 1.4 program do komunikacji alternatywnej lub równoważny – 1 szt.;
f) edusensus logorytmika-diagnoza i terapia logopedyczna lub równoważny – 1 szt.;
g) bambikowe logoprzygody-program multimedialny lub równoważny – 1 szt.;
2.4. Do sali gimnastyki korekcyjnej
a) ławeczka gimnastyczna – 4 szt.;
b) równoważnia – 1 szt.;
c) rowerki i wiosła – 4 szt.;
2.5. Do sali doświadczania świata
a) łóżko wodne 160*200 z podstawą muzyczną – 1 szt.;
b) mata wibracyjna pod materac – 1 szt.;
c) zestaw trzech kolumn ze stałą podstawą – 1 szt.;
d) baldachim światłowodowy – 1 szt.;
e) basen z podświetlanymi piłkami – 1 szt.;
f) kurtyna światłowodów – 1 szt.;
g) imitator powiewu – 1 szt.;
h) kącik lustrzany – 1 szt.;
i) projektor LED Helios – 1 szt.;
j) zestaw pomocy z podświetlanym blatem – 1 szt.;
k) kurtyna UV – 1 szt.;
l) magiczna akwarium – 1 szt.;
m) tor świetlno-dźwiękowy – 1 szt.;
n) prysznic świetlny – 1 szt.;
o) kosmiczny rzutnik – 1 szt.;
p) ścieżka fakturowa (6 tafli) – 1 szt.;
q) panel sensoryczny 6 – 1 szt.;
r) panel sensoryczny 5 – 1 szt.;
s) panel sensoryczny 4 – 1 szt.;
t) panel sensoryczny 3 – 1 szt.;
u) panel sensoryczny 2 – 1 szt.;
v) panel sensoryczny 1 – 1 szt.;
w) zestaw dziecięcy do projektora – 1 szt.;
x) tarcze do projektora-zestaw natura – 1 szt.;
y) panel ledowy LED-3 – 1 szt.;
z) tablica świetlno-dźwiękowa – 1 szt.;
aa) tablica kolorowa drabina – 1 szt.;
bb) tablica lustrzana z wężami UV – 1 szt.;
cc) tablice manipulacyjne – 1 szt.;
dd) rafa koralowa (5) – 1 szt.;
ee) wyspa światłowodów – 1 szt.;
ff) zestaw światłowodów – 1 szt.;
gg) projektor multimedialny Philips PicoPix lub równoważny – 1 szt.;
2.6. Do sali korekcyjno-kompensacyjnej
a) zestaw multimedialny do wspomagania rozwoju – 1 szt.
2.7. Do sali do integracji sensorycznej
a) ścieżka fakturowa (6 tafli) – 1 szt.;
b) zestaw do ćwiczeń motorycznych – 1 szt.;
c) łódka podwieszana z piłeczkami – 1 szt.
2.8. Do sali rehabilitacyjnej
a) drabinka pleciona – 1 szt.;
b) drabinka gimnastyczna podwójna – 1 szt.;
c) stół rehabilitacyjny – 1 szt.;
d) lustro korekcyjne – 1 szt.;
e) bieżnia treningowa do chodu – 1 szt.;
f) rotor rehabilitacyjny elektryczny – 1 szt.;
g) zestaw piankowy Iwo – 1 szt.;
h) stelaż – 1 szt.;
i) pętla motoryczna stół – 1 szt.;
j) atlas do ćwiczeń siłowych – 1 szt.;
k) schody do nauki chodzenia – 1 szt.;
l) orbitek magnetyczny – 1 szt.;
m) rower stacjonarny – 1 szt.;
n) basen z kulkami – 1 szt.;
o) podwieszany zestaw do terapii – 1 szt.;
p) balkonik typu ambona – 1 szt.;
q) kosz do mini koszykówki – 1 szt.;
r) zjeżdżalnia sensoryczna – 1 szt.
3.3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na jedenaście części.
3.1. Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.1. do SIWZ.
3.2. Druga część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.2. do SIWZ.
3.3. Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.3. do SIWZ.
3.4. Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.4. do SIWZ.
3.5. Piąta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.5. do SIWZ.
3.6. Szósta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.6. do SIWZ.
3.7. Siódma część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.7. do SIWZ.
3.8. Ósma część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.8. do SIWZ.
3.9. Dziewiąta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.9. do SIWZ.
3.10. Dziesiąta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.10. do SIWZ.
3.11. Jedenasta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.11. do SIWZ.
3.4. Do dostarczonego sprzętu muszą być dołączone stosowne dokumenty świadczące o spełnieniu wszystkich stosownych norm i wytycznych, których w/w wyposażenie powinno spełniać przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim.
3.5. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Pile, ul. Śniadeckich 27A/B.
3.6. Dostawa przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez szkołę.
3.7. Określone w Załączniku nr 3 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie wyposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach.
3.8. W SIWZ znajdują się określenia konkretnych marek lub nazwy producentów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych o parametrach nie gorszych od parametrów wskazanych w SIWZ.
3.9. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
3.10. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe.
3.11. Gwarancja – min. 24 miesiące.
3.12. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ.
3.13. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz Oferta – Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ:
1) w przypadku części pierwszej zamówienia – Załącznik nr 2.1. do SIWZ,
2) w przypadku części drugiej zamówienia – Załącznik nr 2.2. do SIWZ,
3) w przypadku części trzeciej zamówienia – Załącznik nr 2.3. do SIWZ,
4) w przypadku części czwartej zamówienia – Załącznik nr 2.4. do SIWZ,
5) w przypadku części piątej zamówienia – Załącznik nr 2.5. do SIWZ,
6) w przypadku części szóstej zamówienia – Załącznik nr 2.6. do SIWZ,
7) w przypadku części siódmej zamówienia – Załącznik nr 2.7. do SIWZ,
8) w przypadku części ósmej zamówienia – Załącznik nr 2.8. do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 2. Wszelkie zmiany w umowie wymagają uzgodnienia i formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
13:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem danych osobowych jest Starosta Pilski Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, starostwo@powiat.pila.pl, tel. 67 210-93-01;
- z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się poprzez adres iod@powiat.pila.pl;
- dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nr sprawy WZP.272.44.2018.I prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pierwsza część zamówienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.1. do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Druga część zamówienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Druga część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.2. do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Trzecia część zamówienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.3. do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Czwarta część zamówienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.4. do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Piąta część zamówienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Piąta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.5. do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Szósta część zamówienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Szósta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.6. do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Siódma część zamówienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37440000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Siódma część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.7. do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Ósma częśc zamówienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Ósma część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.8. do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Dziewiąta część zamówienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dziewiąta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.9. do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Dziesiąta część zamówienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32340000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dziesiąta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.10. do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Jedenasta część zamówienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196200-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Jedenasta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.11. do SIWZ.
|
| | |