Świadczenie usług informatycznych ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”

Data publikacji 2018-05-30
Data zakończenia 2018-06-11 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566480-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005, 793400009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług informatycznych ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz łącznie 15 przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu” w podziale na dwie części:
a) Część I zamówienia: Świadczenie usług informatycznych ICT na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu
b) Część II zamówienia: Świadczenie usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu
2) Szczegółowo zakres zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ.
3) Zamawiający w punkcie 1) określił maksymalną liczbę przedsiębiorstw inkubowanych obsługiwanych przez Wykonawcę w ramach świadczonych usług. Zapotrzebowanie na usługi objęte niniejszym zamówieniem będzie ostatecznie zależało od rzeczywistych potrzeb przedsiębiorstw inkubowanych, co oznacza, że przywołana w punkcie 1) liczba przedsiębiorstw inkubowanych może być mniejsza. Jednocześnie Zamawiający nie gwarantuje, że w okresie trwania zamówienia zostaną zlecone Wykonawcy wszystkie usługi określone w pkt. 1.
4) Realizacja usług odbywać się będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego, przekazywanych pocztą, osobiście lub drogą elektroniczną. Zamawiający w zamówieniu zleci Wykonawcy wykonanie konkretnych usług przeznaczonych dla danego przedsiębiorstwa inkubowanego według rzeczywistej jego potrzeby oraz wskaże szczegółowy termin realizacji.
5) Rozliczenie za realizację przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie faktycznie świadczonych usług według cen za świadczenie pojedynczej usługi na rzecz 1 przedsiębiorstwa inkubowanego lub na podstawie stawek opłat miesięcznych za świadczenie usługi. Ceny jednostkowe oraz stawki miesięczne wykonania usługi Wykonawca określi w Formularzu oferty stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ.
6) Zamawiający informuje, że kwota przeznaczona na realizację wszystkich usług:
a) w zakresie I części zamówienia dla 1 przedsiębiorstwa inkubowanego zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 3 w okresie realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 10.000,00 złotych.
b) w zakresie II części zamówienia dla 1 przedsiębiorstwa inkubowanego zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 3 w okresie realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 10.000,00 złotych.
7) Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy PZP, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia systemów lub usług należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe systemów lub usług użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe systemów lub usług zastosowanych w SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących systemy lub usługi o parametrach, funkcjach technicznych i funkcjonalnościach nie gorszych niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zamówienia, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
W przypadku zaoferowania systemów lub usług równoważnych Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane usługi i systemy odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf3be300-ef9f-4f32-8801-796a367aed9e
Biuletyn 566480-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
Regon 17071162800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 55 629 0 505
Zamawiajacy fax 55 629 0 510
Zamawiajacy email zp@pwsz.elblag.pl
Adres strony url www.pwsz.elblag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Startup House II- Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”, nr RPWM.01.03.01-28-0003/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 1- Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur, Działania 1.3 Przedsiębiorczość (Wsparcie przedsiębiorczości), Poddziałania 1.3.1- Inkubowanie przedsiębiorstw Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsz.elblag.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsz.elblag.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, drogą pocztową, kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, pok. 18- kancelaria ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług informatycznych ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
Numer referencyjny ZP/PN/2312/04/1207/2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług informatycznych ICT oraz usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz łącznie 15 przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu” w podziale na dwie części: a) Część I zamówienia: Świadczenie usług informatycznych ICT na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu b) Część II zamówienia: Świadczenie usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu 2) Szczegółowo zakres zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ. 3) Zamawiający w punkcie 1) określił maksymalną liczbę przedsiębiorstw inkubowanych obsługiwanych przez Wykonawcę w ramach świadczonych usług. Zapotrzebowanie na usługi objęte niniejszym zamówieniem będzie ostatecznie zależało od rzeczywistych potrzeb przedsiębiorstw inkubowanych, co oznacza, że przywołana w punkcie 1) liczba przedsiębiorstw inkubowanych może być mniejsza. Jednocześnie Zamawiający nie gwarantuje, że w okresie trwania zamówienia zostaną zlecone Wykonawcy wszystkie usługi określone w pkt. 1. 4) Realizacja usług odbywać się będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego, przekazywanych pocztą, osobiście lub drogą elektroniczną. Zamawiający w zamówieniu zleci Wykonawcy wykonanie konkretnych usług przeznaczonych dla danego przedsiębiorstwa inkubowanego według rzeczywistej jego potrzeby oraz wskaże szczegółowy termin realizacji. 5) Rozliczenie za realizację przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie faktycznie świadczonych usług według cen za świadczenie pojedynczej usługi na rzecz 1 przedsiębiorstwa inkubowanego lub na podstawie stawek opłat miesięcznych za świadczenie usługi. Ceny jednostkowe oraz stawki miesięczne wykonania usługi Wykonawca określi w Formularzu oferty stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ. 6) Zamawiający informuje, że kwota przeznaczona na realizację wszystkich usług: a) w zakresie I części zamówienia dla 1 przedsiębiorstwa inkubowanego zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 3 w okresie realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 10.000,00 złotych. b) w zakresie II części zamówienia dla 1 przedsiębiorstwa inkubowanego zgodnie z projektem, o którym mowa w ust. 3 w okresie realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 10.000,00 złotych. 7) Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy PZP, jeżeli Opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia systemów lub usług należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe systemów lub usług użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe systemów lub usług zastosowanych w SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących systemy lub usługi o parametrach, funkcjach technicznych i funkcjonalnościach nie gorszych niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zamówienia, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia. W przypadku zaoferowania systemów lub usług równoważnych Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane usługi i systemy odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie wykonywane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2018 roku, z uwzględnieniem szczegółowych terminów dla pojedynczych usług określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow • Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: dotyczy I części zamówienia: co najmniej jednej usługi informatycznej ICT obejmującej między innymi wykonanie i utrzymanie stron internetowych, dostarczenie i utrzymanie wirtualnych serwerów, świadczenie usług dostępu do oprogramowań lub baz danych świadczonej w ramach jednego kontraktu o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). dotyczy II części zamówienia: co najmniej jednej usługi marketingowej obejmującej między innymi opracowanie strategii marketingowej/sprzedaży/kształtowania wizerunku, wykonanie elementów promocyjnych, przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowej na portalach internetowych świadczonej w ramach jednego kontraktu o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). • Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia: dotyczy I części zamówienia: co najmniej 2 osoby posiadające minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia usług informatycznych ICT, dotyczy II części zamówienia: co najmniej 2 osoby posiadające minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia usług promocyjnych lub marketingowych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. a) Wykaz usług winien zawierać: • wartość usługi, • przedmiot usługi, • daty wykonania • nazwy podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane b) Do Wykazu należy załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ. c) Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (wykonane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku zaoferowania systemów lub usług równoważnych Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane systemy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w tym materiały pozwalające ocenić proponowane parametry i funkcjonalność oferowanych usług i systemów, np. opisy usług/systemów, itp.
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2017. 229), według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ. a) Oświadczenie to należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP. UWAGA! b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające. c) W przypadku zamówienia podzielonego na części przedmiotowe oświadczenie winno dotyczyć całego zamówienia, a nie tylko części, na którą ofertę składa Wykonawca.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: a) Dotyczy części I zamówienia: Świadczenie usług informatycznych ICT na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). b) Dotyczy części II zamówienia: Świadczenie usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość istotnych zmian, postanowień zawartej umowy pod warunkiem zajścia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: 1) konieczność przedłużenia terminów umownych w następujących sytuacjach: a) w przypadku zmiany terminów realizacji projektu o którym mowa w § 1 ust. 2. b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego (np. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne) lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego), a) gdy wystąpi konieczność wykonania dodatkowych usług niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, b) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2) zmiana zakresu rzeczowego umowy z powodu wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym: a) zmiany szacunkowej liczby przedsiębiorstw inkubowanych, b) zwiększenie zakresu o dodatkowe funkcjonalności niezbędne do wykonania przedmiotu umowy w ramach danej usługi. 3) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie, 4) zmiana wynagrodzenia w wyniku ustawowej zmiany stawki podatku VAT gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego. 5) zmiana numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, 6) usunięcie rozbieżności lub niespójności w treści umowy (wraz z załącznikami oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część) w stosunku do treści oferty w zakresie niezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, 8) w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia ani jego części. 8. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-06-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Świadczenie usług informatycznych ICT na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 121951,22
Waluta zal pln
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług informatycznych ICT na potrzeby łącznie 15 przedsiębiorstw inkubowanych przez Zamawiającego w ramach projektu, o którym mowa w ust. 3), w tym: a) wykonanie strony internetowej typu wizytówka przedsiębiorstwa, b) wykonanie strony internetowej typu e-commerce, c) hosting internetowy na potrzeby utrzymania stron, d) udostępnienie prywatnego wirtualnego serwera VPS, e) udostępnienie systemu webinarowego (wideokonferencyjnego), f) administrowanie stroną internetową, utrzymaniem hostingu oraz wirtualnym serwerem, g) pozycjonowanie stron internetowych, h) udostępnienie systemu zgłoszeń serwisowych, i) dostęp do pakietu oprogramowania biurowego, j) dostęp do pakietu oprogramowania graficznego, k) dostęp do pakietu oprogramowania wspomagającego zarządzanie projektami, l) dostęp do adresowych i kontaktowych baz danych, m) dostęp do bazy szablonów marketingowych, n) dostęp do bazy zamówień publicznych (przetargów i zleceń). Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie, do którego dostęp oferuje Wykonawca w ramach tej części zamówienia posiadało certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania itp. lub inną dokumentację potwierdzającą, że spełnia wymagane prawem przepisy i normy. Oprogramowanie, do którego dostęp oferuje Wykonawca musi pochodzić z legalnych źródeł. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie składniki niezbędne do potwierdzenia legalności oferowanego oprogramowania (np.: oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne dla nabycia przez Zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia. Dostęp do oprogramowania nie może naruszać praw osobistych i majątkowych osób trzecich. Wszelkie opłaty i wynagrodzenie autorskie za licencje na usługę dostępu do oprogramowania w ramach tej części zamówienia zawarte są w cenie przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Świadczenie usług specjalistycznych związanych z promocją na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79340000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 121951,22
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług specjalistycznych związanych z promocją na potrzeby łącznie 15 przedsiębiorstw inkubowanych przez Zamawiającego w ramach projektu, o którym mowa w ust. 3), w tym: a) opracowanie strategii marketingowej, b) opracowanie strategii sprzedaży, c) opracowanie strategii kształtowania wizerunku, d) opracowanie identyfikacji wizualnej i księgi znaków, e) opracowanie strategii w zakresie kampanii mailing i sms, f) wykonanie elementów promocyjnych, g) przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowej na Facebook, h) przygotowanie i prowadzenie profilu firmowego Instagram, i) przygotowanie i realizacja kampanii typu direct marketing, j) produkcja filmu reklamowego 1, k) produkcja filmu reklamowego 2, l) prowadzenie i kierowanie kampanii Google Adwords, m) przygotowanie artykułów reklamowych, n) opracowanie projektu graficznego i wykonanie oklejenia samochodu osobowego.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)