Dostawa produktów Microsoft lub równoważnych na potrzeby projektów prowadzonych przez Gdańskie Centrum Informatyczne

Data publikacji 2018-05-30
Data zakończenia 2018-06-07 00:00:00
Instytucja Gdańskie Centrum Informatyczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566078-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 482140001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Produktów Microsoft lub Produktów równoważnych. W przypadku dostawy Produktów z grupy B (subskrypcji) w ramach przedmiotu zamówienia pozostaje zapewnienie wsparcia technicznego.
2. W przypadku Wykonawcy oferującego Produkty Microsoft (zgodnie z warunkami bezterminowych umów ramowych: MBSA oraz MPSA,) do przedmiotu zamówienia należy dostawa Produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz wsparcie techniczne dla subskrypcji, które realizowane będzie w okresie obowiązywania umowy przez Producenta Produktów.
3. W przypadku Wykonawcy oferującego Produkty równoważne, do przedmiotu zamówienia należy dostawa Produktów równoważnych wobec produktów Microsoft – zgodnie z warunkami i zakresem równoważności i pozostałymi postanowieniami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz wsparcie techniczne dla subskrypcji, które realizowane będzie w okresie obowiązywania umowy przez Producenta tych Produktów (w zakresie nie gorszym niż w przypadku wsparcia technicznego realizowanego przez Producenta Produktów Microsoft).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz liczbę poszczególnych Produktów określa załącznik do SIWZ. Wykaz załączników został określony w rozdziale XX. 5. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. W przypadku zaoferowania Produktów równoważnych, wszelkie dodatkowe koszty związane z ich wdrożeniem będą obciążały Wykonawcę.
6. Szczegółowe wymagania i informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunków płatności zawiera załącznik – istotne postanowienia umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 932c2004-2c80-43da-bf61-d8c99d2a3d50
Biuletyn 566078-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gdańskie Centrum Informatyczne
Regon 367708720
Zamawiajacy adres ulica Prof. Witolda Andruszkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-601
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 3236415,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@gdansk.gda.pl,
Adres strony url www.gci.gdansk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gci.gdansk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gci.gdansk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów Microsoft lub równoważnych na potrzeby projektów prowadzonych przez Gdańskie Centrum Informatyczne
Numer referencyjny ZP/5/D/2018/K
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Produktów Microsoft lub Produktów równoważnych. W przypadku dostawy Produktów z grupy B (subskrypcji) w ramach przedmiotu zamówienia pozostaje zapewnienie wsparcia technicznego. 2. W przypadku Wykonawcy oferującego Produkty Microsoft (zgodnie z warunkami bezterminowych umów ramowych: MBSA oraz MPSA,) do przedmiotu zamówienia należy dostawa Produktów określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz wsparcie techniczne dla subskrypcji, które realizowane będzie w okresie obowiązywania umowy przez Producenta Produktów. 3. W przypadku Wykonawcy oferującego Produkty równoważne, do przedmiotu zamówienia należy dostawa Produktów równoważnych wobec produktów Microsoft – zgodnie z warunkami i zakresem równoważności i pozostałymi postanowieniami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz wsparcie techniczne dla subskrypcji, które realizowane będzie w okresie obowiązywania umowy przez Producenta tych Produktów (w zakresie nie gorszym niż w przypadku wsparcia technicznego realizowanego przez Producenta Produktów Microsoft). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz liczbę poszczególnych Produktów określa załącznik do SIWZ. Wykaz załączników został określony w rozdziale XX. 5. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. W przypadku zaoferowania Produktów równoważnych, wszelkie dodatkowe koszty związane z ich wdrożeniem będą obciążały Wykonawcę. 6. Szczegółowe wymagania i informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunków płatności zawiera załącznik – istotne postanowienia umowy.
Cpv glowny przedmiot 48214000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 4. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na specyfikację, którą należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego. 5. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570). Wykonawca w takim przypadku w treści formularza oferty winien określić adres strony internetowej pod którym dostępny jest właściwy odpis. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Dokumenty o których mowa w ust. 2 winny być złożone wraz z tłuczeniem.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określił szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty Produktów równoważnych (wraz z usługami wsparcia technicznego), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca w formularzu oferty winien wskazać jaki rodzaj Produktów oferuje (Produkty Microsoft bądź Produkty równoważne). W przypadku, gdy Wykonawca oferuje Produkty równoważne Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą Wykonawca dołączył dokumenty potwierdzające, że oferowane przez niego Produkty spełniają wymagania w zakresie równoważności opisane w SIWZ. 3. Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy ciąży obowiązek, wykazania, że rozwiązania równoważne spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prawo sprawdzenia pełnej zgodności warunków i zakresu równoważności oferowanych Produktów. W takim wypadku, Zamawiający wezwie Wykonawców do przedstawienia dodatkowych dokumentów danego produktu w celu potwierdzenia spełnienia wymagań w zakresie równoważności oraz próbek oferowanych Produktów, dla celów wykonania testów w środowiskach Zamawiającego. 4. Informacje na temat dokumentów składanych w niniejszym postępowaniu oraz ich formie zawiera SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:15 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew bankowy), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego), 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 3) kwotę, 4) termin ważności, 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji, 6) być nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, 8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Gdańskiego Centrum Informatycznego 02 1240 1268 1111 0010 7864 3106 z dopiskiem: „Wadium do przetargu: Dostawa produktów Microsoft lub równoważnych na potrzeby projektów prowadzonych przez Gdańskie Centrum Informatyczne - ZP/5/D/2018/K”. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w jednej z form określonych w ust. 2 pkt 2-5, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiający otrzyma stosowny dokument przed terminem składania ofert. 8. Zaleca się, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (kserokopia), nie stanowi to jednak obowiązku. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 – 4 Ustawy Pzp 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 12. W ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wpłacone w pieniądzu. 13. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, zgodnie z przepisami ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian umowy. Zmiany w umowie wynikać mogą w szczególności z tytułu: 1) działania siły wyższej takiej jak wystąpienie suszy, powodzi, zalania oraz klęsk żywiołowych na danym obszarze realizacji przedmiotu umowy, powodujących okoliczności w których wykonywanie przedmiotu umowy w tym miejscu jest niemożliwe bądź niezasadne, 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów, 3) dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 4) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ, treścią niniejszej umowy i jej załączników określających sposób wykonania zamówienia. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 2) niniejszego paragrafu, będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy, zawierającego szczegółowe uzasadnienie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
IV 4 4 data 2018-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Otwarcie ofert nastąpi w pok. nr 3/11 w Gdańskim Centrum Informatycznym ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80 – 601 Gdańsk (III piętro, budynek - Centrum Administracyjno - Usługowe KOGA), w dniu 07.06.2018 r. o godz. 9:30. Otwarcie ofert jest jawne. Sposób przygotowania oferty został określony w treści SIWZ. 2. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: „RODO”. 1) Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien znać i przestrzegać wszelkich obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; 2) Wykonawca winien wypełniać obowiązki informacyjne przewidziane w artykule 13 lub artykule 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu; 3) Zamawiający zastrzega, że przekazywane przez Wykonawcę dane osobowe mogą być wykorzystane wyłącznie w celach związanych z niniejszym postępowaniem; 4) Wykonawca biorący udział w postępowaniu w treści formularza oferty składa stosowne oświadczenie w zakresie przepisów RODO; 5) Niniejsze postanowienia dotyczące RODO mają zastosowanie również wobec podwykonawcy. Zamawiający zastrzega prawo zażądania stosowanego oświadczenia od podwykonawcy w zakresie, o którym mowa w niniejszym ustępie. 6) Zmawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuje że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdańskie Centrum Informatyczne (dalej GCI) z siedzibą w Gdańsku (80-601) przy ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5. b. w GCI powołany został inspektor ochrony danych (IOD), z którym można kontaktować się: - listownie na adres: Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Adruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk; - drogą elektroniczną na adres e-mail: iod/gci@gdansk.gda.pl c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)