dostarczenie regałów przesuwnych na potrzeby Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie

Data publikacji 2018-05-30
Data zakończenia 2018-06-08 00:00:00
Instytucja Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566170-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, dostarczenie oraz montaż regałów przesuwnych w ilości 540 mb półek użytkowych w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie przy
Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9. Pomieszczenia znajdują się w części piwnicznej budynku. Szczegółowy opis regałów przesuwnych znajduje się w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
2. Opis regałów znajdujący się w załączniku nr 4 do SIWZ zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
3. Dostarczone regały przesuwne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ.
4. Dostarczenie regałów przesuwnych nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
5. Wykonawca zapewni do każdego z dostarczonych regałów informację dotyczącą źródła finansowania w postaci naklejek o wymiarach 7 cm / 4 cm, zawierających logo Unii Europejskiej (około 30% powierzchni naklejki) oraz obok treść „Unia Europejska Fundusz Azylu, Migracji i Integracji” (około 70% powierzchni naklejki).
6. Szczegółowe wytyczne dotyczące logo Unii Europejskiej znajdującego się na naklejkach określa załącznik nr 7 do SIWZ.
7. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Legalny pobyt, lepsze jutro” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.
8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb36b8a8-32ed-4402-a92f-9f34c091db6a
Biuletyn 566170-N-2018
Zamawiajacy nazwa Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
Regon 51431900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Marszałka J. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 42560
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10575
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 232 779
Zamawiajacy fax 895 232 779
Zamawiajacy email mkoczwar@uw.olsztyn.pl
Adres strony url www.olsztyn.uw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 9/7-2017/OG-FAMI Legalny pobyt, lepsze jutro
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu dostarczenie regałów przesuwnych na potrzeby Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Numer referencyjny WO-IV.272.13.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, dostarczenie oraz montaż regałów przesuwnych w ilości 540 mb półek użytkowych w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie przy Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9. Pomieszczenia znajdują się w części piwnicznej budynku. Szczegółowy opis regałów przesuwnych znajduje się w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2. Opis regałów znajdujący się w załączniku nr 4 do SIWZ zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 3. Dostarczone regały przesuwne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 4. Dostarczenie regałów przesuwnych nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 5. Wykonawca zapewni do każdego z dostarczonych regałów informację dotyczącą źródła finansowania w postaci naklejek o wymiarach 7 cm / 4 cm, zawierających logo Unii Europejskiej (około 30% powierzchni naklejki) oraz obok treść „Unia Europejska Fundusz Azylu, Migracji i Integracji” (około 70% powierzchni naklejki). 6. Szczegółowe wytyczne dotyczące logo Unii Europejskiej znajdującego się na naklejkach określa załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Legalny pobyt, lepsze jutro” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji. 8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
Cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 56
Informacje na temat katalogow okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców
Okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw obejmujących dostarczenie regałów przesuwnych wraz z montażem, z których wartość każdej była nie mniejsza niż 40.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskie, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,2) wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie wykonawcy – skutkującej uprawnieniem stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, 2) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 3) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których jest mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze stron i jego akceptacja przez drugą stronę.
IV 4 4 data 2018-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 (zwanym dalej RODO) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Wojewoda Warmińsko-Mazurski, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn. 2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres email: iod@uw.olsztyn.pl 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 6 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Każdy udostępniający dane osobowe posiada prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych, 2) do sprostowania swoich danych osobowych, 3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, oraz do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)