GuidZP400 |
942ebe04-859f-40c7-999b-1073fdf4a8e9
|
Biuletyn |
566092-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii
|
Regon |
126323300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artwińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25734
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
(041) 3674280
|
Zamawiajacy fax |
(041) 36 74 071
|
Zamawiajacy email |
sco@onkol.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.onkol.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
1) RPSW.08.02.02-26-0002/16 – Żyj zdrowo – wsparcie profilaktyki raka piersi poprzez działania edukacyjno-informacyjne na terenie Subregionu Północnego 2) RPSW.08.02.02-26-0003/16 – Żyj zdrowo – wsparcie profilaktyki raka piersi poprzez działania edukacyjno-informacyjne na terenie Subregionu Zachodniego 3) RPSW.08.02.02-26-0004/16 – Być świadomą kobietą – wsparcie profilaktyki raka szyjki macicy poprzez działania zachęcające kobiety z Subregionu Zachodniego do badań profilaktycznych 4) RPSW.08.02.02-26-0007/16 – Żyj zdrowo – wsparcie profilaktyki raka piersi poprzez działania edukacyjno-informacyjne na terenie Subregionu Południowego 5) RPSW.08.02.02-26-0008/16 – Być świadomą kobietą – wsparcie profilaktyki raka szyjki macicy poprzez działania zachęcające kobiety z Subregionu Południowego do badań profilaktycznych współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Oś priorytetowa RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, działanie RPSW.08.02.00 Aktywne i zdrowe starzenie się, Poddziałanie RPSW.08.02.02 Wsparcie profilaktyki zdrowotnej w regionie.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip2.onkol.kielce.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip2.onkol.kielce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c budynek administracji /pok. 212 - sekretariat/, 25-734 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą zestawów przypominających oraz zestawów piśmienniczych dla Działu Promocji i Profilaktyki Onkologicznej ŚCO w Kielcach.
|
Numer referencyjny |
AZP 241-81/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą zestawów przypominających oraz zestawów piśmienniczych dla Działu Promocji
i Profilaktyki Onkologicznej ŚCO w Kielcach, stosownie do:
Pakiet nr 1: Zestawy przypominające (Subregiony);
Pakiet nr 2: Zestawy piśmiennicze.
Zamówienie obejmuje planowane zakupy w ramach projektów:
1) RPSW.08.02.02-26-0002/16 – Żyj zdrowo – wsparcie profilaktyki raka piersi poprzez działania edukacyjno-informacyjne na terenie Subregionu Północnego
2) RPSW.08.02.02-26-0003/16 – Żyj zdrowo – wsparcie profilaktyki raka piersi poprzez działania edukacyjno-informacyjne na terenie Subregionu Zachodniego
3) RPSW.08.02.02-26-0004/16 – Być świadomą kobietą – wsparcie profilaktyki raka szyjki macicy poprzez działania zachęcające kobiety z Subregionu Zachodniego do badań profilaktycznych
4) RPSW.08.02.02-26-0007/16 – Żyj zdrowo – wsparcie profilaktyki raka piersi poprzez działania edukacyjno-informacyjne na terenie Subregionu Południowego
5) RPSW.08.02.02-26-0008/16 – Być świadomą kobietą – wsparcie profilaktyki raka szyjki macicy poprzez działania zachęcające kobiety z Subregionu Południowego do badań profilaktycznych
współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Oś priorytetowa RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, działanie RPSW.08.02.00 Aktywne i zdrowe starzenie się, Poddziałanie RPSW.08.02.02 Wsparcie profilaktyki zdrowotnej w regionie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5a, 5b.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający: nie zamierza zawrzeć umowy ramowej - nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Otwarcie ofert jest jawne, nastąpi dnia 08.06.2018 r. o godzinie 10.30 w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Artwińskiego 3C/ Budynek Administracyjny w sali Konferencyjnej (pok. 204).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
1.2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej może załączyć w/w oświadczenie wraz ze składaną ofertą.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykaz załączonych próbek oraz próbki po jednej sztuce z każdej pozycji - załącznik nr 6 do SIWZ - dotyczy Pakietu nr 1, 2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Druk Oferta.
2. Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
5. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 5a, 5b (wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania, Wykonawca wypełnia w zakresie pakietu, na który składa ofertę).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
/Pakiet nr 1/
a. zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT,
b. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
c. zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
d. wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
e. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
f. interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
/Pakiet nr 2/
a) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT,
b) co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość robót objętych niniejszą Umową,
c) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
d) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
e) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
f) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
|
IV 4 4 data |
2018-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|